Pred kratkim smo bili na eni izmed največjih oglaševalskih konferenc na svetu – Adworld Conference – kjer smo prisluhnili številnim svetovnim strokovnjakom s področja digitalnega oglaševanja. Vsak izmed njih je podal koristne nasvete, mi pa smo izmed njih izluščili 5 ključnih strategij, ki nam bodo leta 2023 pomagale, da bomo zmagovali na spletu.
1. Štiri vprašanja za gradnjo odnosa s kupcem
Osebni odnosi so vse pomembnejši tudi pri prodaji izdelkov in storitev, saj se moramo kupcu približati tako, da bo v našo ponudbo prepričan in bo vedel, da z nakupom ne prevzema nobenih tveganj
Kako se lahko približamo kupcu? Za gradnjo odnosa z njim moramo odgovoriti na 4 ključna vprašanja:
- Kakšna pričakovanja ima kupec od nakupa izdelka ali storitve?
- Kako ga je mogoče prepričati, da lahko uresničimo njegova pričakovanja?
- Kako dolgo bo potekal proces uresničevanja pričakovanj?
- Kaj bo kupec moral žrtvovati, da bi dosegel pričakovanja?
2. Ključne sestavine uspešnega prodajnega oglasa
Ko sestavljamo oglas, je pomembno, da kupca z njim prepričamo v nakup. Sledijo 4 ključne sestavine uspešnega prodajnega oglasa:
- Pojasnite prednosti in ne samo lastnosti – zapomnite si, da ljudje ne kupujejo vašega izdelka, ampak rezultate, ki jih bodo deležni zaradi nakupa.
- Razlika med ponujeno ceno in njeno realno vrednostjo – večja kot je, bolj se bodo stranke počutile prevarane.
- Dodajte komponento ekskluzivnosti ali omejenosti – imate omejene količine, omejene sedeže, omejeno ponudbo?
- Predvidite morebitne strankine ugovore in nanje odgovorite že v besedilu prodajnega oglasa.
3. Uspešna »TikTok strategija«
Na konferenci smo izvedeli, da je ključ uspešne »TikTok strategije« v pristopu, ki v ospredje postavlja občinstvo. To pomeni, da:
- govorimo o temah, ki zanimajo našo ciljno publiko,
- investiramo v urejanje videoposnetkov in vsebin,
- se prepričamo o sledenju aktualnim trendom in algoritmom,
- na TikToku vedno objavljamo unikatno vsebino, kar pomeni, da ne uporabljamo vsebin z drugih platform, saj bo to vplivalo na naš doseg.

4. Trije najpomembnejši marketinški trendi leta 2023
Glede na raziskave in stanje na trgu, naj bi leto 2023 prineslo naslednje:
- Oglasi naj bi na YouTubu v naslednjih 18 mesecih doživeli razcvet.
- E-mail marketing – kdor že gradi svojo e-poštno bazo – bo absolutni zmagovalec v letu, ki prihaja.
- Kratki videoposnetki so največji trend, ki naj bi se v novem letu še bolj okrepil (še posebej zaradi kratkih videoposnetkov na YouTubu).
Prav tako je eden izmed predavateljev poudaril, da moramo vsi, ki delamo na področju marketinga, razmišljati kot investitorji: »Četudi vaše kampanje nimajo pozitivnega ROI v prvih nekaj dneh, je velika verjetnost, da bodo uspeh doživele pozneje.«
5. Trije načini za prepričanje kupcev v nakup
- Izberite pomembno težavo, ki jo vaš izdelek rešuje. O tem naredite podrobno raziskavo.
- Upajte si biti čustveni. Kupci ne ravnajo zmeraj logično, saj na njihovo odločitev največkrat vplivajo prav čustva.
- Ustvarite skupnost, ki bo temeljila na vrednotah, namesto da lovite všečke in komentarje.
Upamo, da so vas zgornje informacije spodbudile k ustvarjanju sprememb v načinu svojega oglaševanja, če jih še niste.
Ker smo podali le nekaj podatkov, ki so pomembni za oglaševalsko prihodnosti in ker ne želimo, da vaša prodaja stagnira, vas želimo povabiti na 9. marketinško konferenco z naslovom Digitalni laboratorij, ki jo organiziramo v podjetju IT Melona. Na dogodku se bomo osredotočili predvsem na odkrivanje tem, povezanih s prihodnostjo uspešnega marketinga. Več informacij najdete TUKAJ.