9 nasvetov za izboljšavo LinkedIn profila

Prisotnost na spletu je v današnjem času neizogibna. V kolikor ste eden tistih, ki na spletu gradijo na prisotnosti ali na svoji osebni blagovni znamki, potem je vaš LinkedIn profil eden izmed ključnih orodij za prikaz med prvimi zadetki v Googlu.

Tudi v kolikor že imate odprt LinkedIn račun je velika verjetnost, da se že zdaj znajdete med prvimi zadetki. Tako visoko rangira Google LinkedIn profile.

V kolikor ste še vedno v dvomih, je tukaj nekaj specifikacij, ki vam bodo v pomoč:

  • LinkedIn je družbeno omrežje, ki je prvič ogledalo luč v letu 2003. Naj spomnimo, da je Facebook zaživel v letu 2004
  • Ima več kot 562 milijonov uporabnikov in več kot 220 milijonov mesečnih uporabnikov (vir: LinkedIn)
  • 92% zaposlovalcev uporablja družbene medije v procesu zaposlovanja. 87% jih uporablja neposredno LinkedIn (vir: AdWeek)
  • Vsako sekundo se pridružita dva nova uporabnika (vir: LinkedIn)

V kolikor ste zaznali priložnost s svojo prisotnostjo na družbenem omrežju LinkedIn, smo za vas pripravili naslednje smernice, ki bodo zagotovile izpostavljenost vašega profila.

1. Profesionalna fotografija šteje!

Kot vedno je tudi na spletu prvi vtis pomemben.

Pri izbiri fotografije je pomembno:

  • Fotografija naj odraža vašo realno podobo
  • Obraz naj obsega vsaj 60% fotografije
  • Izberite pozitiven obrazni izraz – zaželjen nasmešek
  • Vaša obleka naj bo primerna delovnemu mestu
  • Ozadje naj ne povzroča prevelike distrakcije

Naše priporočilo je, da se za profesionalno fotografijo obrnete na fotografa, ki vam bo z pravilno postavitvijo in osvetlitvijo pripravil profesionalne fotografije, ki bodo izstopale.

2. Uraden naziv

Vaš naziv je najbolj pomemben del LinkedIn profila, saj se na podlagi naziva vaš profil prikazuje v rezultatih iskanja. Pomembno je, da izberete naziv, ki predstavlja vaš poklic oz. katere so vaše preference v poslovnem življenju.  Dobro razmislite v kakšnih rezultatih iskanja želite biti prikazani.

Priporočamo vam, da s ključnimi besedami ne pretiravate in v naprej naredite raziskavo katere so najbolj primerne za vas.

3. Povzetek

Povzetek naj bo vaše najboljše pismo, ki ste ga kadarkoli napisali. Je drugi najpomembnejši dejavnik na vašem profilu, za vašim nazivom. Na voljo vam je 2000 znakov s katerimi morate navdušiti obiskovalce vašega profila.

4. Nastavitev unikatnega URL profila

S pomočjo ureditve URL-ja profila, povečate možnost prikaza na vrhu iskalnih rezultatvo v Googlu.

URL spremenite v svoje ime in priimek. Priporočamo vam, da uporabite zgolj ime in priimek za najboljši prikaz v Google iskalniku.

Navodila za ureditev najdete tukaj.

5. Naslovna fotografija

Naslovna fotografija naj prikazuje s čem se ukvarjate. Lahko napoveduje dogodek, ki ga organizirate, ponudbo storitev ali produktov, itd. Fotografija oz. pripravljena grafika naj bo minimalistična in v okvirjih modernega oblikovanja. Pomembno je, da ste vizualno »prijazni«, naj opomnimo, ljudje smo v večini vizualci in nam stvari morajo biti všeč že na prvi pogled, v nasprotnem primeru nas ne zanimajo.

6. Vpis podatkov

LinkedIn je vaš spletni CV. Pomembno je, da vpišete vse vaše podatke – tako iz preteklosti, kot tudi sedajnosti.

Za popoln LinkedIn profil je pomembno, da:

  • Nastavite profilno in naslovno fotografijo
  • Nastavite profil na »Javno«
  • Vpišite polno ime in priimek
  • Uraden naziv oz. delovno mesto, kjer trenutno delate
  • Lokacijo, kjer se nahajate
  • Vsaj 2 pretekli delovni mesti
  • Informacije o izobrazbi
  • Vsaj 3 veščine, ki jih obvladate
  • Pridobite minimalno 50 povezav – poslovnih partnerjev, sodelavcev, prijateljev,…

Bolj, kot bo izpopolnjen vaš profil, večje možnosti imate, da se pojavite v iskalnih rezultatih.

7. Pridobite priporočila

Priporočila so namenjena dokazovanju vaše uspešnosti. Naj vas nebo sram prositi stranke ali poslovne partnerje za priporočilo. Priporočila so pomemben del profila in obiskovalci s pomočjo le njih izvedo več o vas.

Še manjši nasvet…

V kolikor imate težavo s pridobivanjem priporočil, poskusite najprej sami napisati priporočilo nekomu drugemu, najverjetneje vam bo ta oseba z veseljem vrnila nekaj dobrih besed o vašem delu.

8. Dodajanje sposobnosti oz. veščin

Na profilu, lahko dodate do 50 veščin, ki jih obvladate. Tukaj je pomembno, da dobro razmislite in strateško nastavite veščine, ki jih obvladate.

Pomembno je, da dodate veščine iz stroke v kateri želite delati, dobiti zaposlitev ali biti prepoznavni.

Razporedite jih tako, da so 3 najpomembnejše prikazane na vrhu ob obisku vašega profila.

9. Zanimiva vsebina – objave in članki

V kolikor želimo, da nam bodo ljudje sledili, jim moramo dati zanimivo in praktično vsebino. LinkedIn nam omogoča objavo blog zapisov, fotografij, videov in daljših člankov.

Vsaka izmed teh objav na vašem profilu naj ima cilj, kaj želite z njo doseči.

S pomočjo člankov (article), si gradimo kredibilnost pri naših sledilcih. LinkedIn naj bo vaš digitalni PR kanal. Večkrat ko boste pisali, večkrat bote prikazani na zidu svojih sledilcev. Članki pripomorejo k izgradnji ugleda in širši prikazanosti.

Fotografije in videi naj bodo poučni in ne preveč prodajno naravnani. Ljudje si vedno radi ogledamo zanimivo vsebino v kolikor iz nje nekaj izvemo.

*Opomnik* Video ima kar do 10x večji doseg na družbenih omrežjih, kar pomeni, da s pomočjo video vsebine dosežete do kar 10x več ljudi.

#BONUS NASVET

Pri pripravi objav vedno uporabljajte značke – # (hastage). Ti so ključni za doseganje ljudi, ki vam še ne sledijo in jih zanima vaša vsebina. Pri izbiri značk, je pomembno, da so skladne z objavljeno vsebino. Npr. v kolikor pripravite objavo o digitalnem marketingu in zajema družbena omrežja uporabite značke kot so: #marketing #digitalmarketing #linkedin #facebook #instagram,….