OI Concept je blagovna znamka, pod katero se skriva eno izmed najhitreje rastočih slovenskih podjetij, ki gradi trajnostne in oblikovalsko dovršene EKO vasice ob morju. Zanje smo oblikovali obsežne lead kampanje, ki uporabnike vabijo k investiciji in rezervaciji trajnostnih hišk.
Od izzivov do rešitev
Skupaj z naročnikom smo definirali dva ključna kanala za pridobivanje potencialnih strank – Facebook in Instagram oglaševanje ter E-mail marketing avtomatizacija.
Z uporabo Facebook oglaševanja in pravilne segmentacije cilnjih skupin smo dosegli ljudi iz sedmih različnih držav (Češka, Slovaška, Romunija, Slovenija, Švedska, Avstrija, Nemčija, Slovenija), ki smo jih razdelili na dva segmenta. Vsak izmed oglasov je vodil na eno izmed pristajalnih strani, katera vključuje kontaktni obrazec za povpraševanje.
Prvi segment so predstavljali potencialni investitorji, ki jim želimo pokazati, da se naložba v OI Concept hiško izplača, saj ne le, da je trajnostna in premišljeno oblikovana, temveč se njena investicija povrne po sedmih letih.
Temu smo dodali še drugi segment, katerega smo želeli navdušiti preko izkušnje, da svoje naslednje počitnice preživijo prav v kateri izmed trajnostnih hišk.
Skupaj z marketinškim oddelkom OI Concept-a, smo ustvarili tok emailov za vseh sedem držav, katerega cilj je, da uporabnika, ki je izpolnil kontaktni obrazec za povpraševanje na pristajalni strani, povabi k naslednjemu koraku (nakupu, rezervaciji).