Kako smo podjetju Opsen v enem letu povečali RVC za kar 504%?
Kako smo podjetju Opsen v enem letu povečali RVC zakar 504%?
S podjetjem Opsen smo pričeli sodelovanje v letu 2019. Podjetje se ukvarja s prodajo sončnih elektrarn, poleg tega pa imajo tudi B2C in B2B spletno prodajo svetil.
Pred tem se niso posluževali oglaševanja preko digitalnih kanalov, saj so delali bolj na osebni prodaji. Ko jim je zmanjkalo osebnih kontaktov, so se začeli spraševati, kaj lahko naredijo, da bi za njih izvedelo čimvečje število ljudi.
Spletna stran
Ker smo želeli podjetju pomagati celostno, smo se najprej lotili osnov: izdelava spletne strani, kjer lahko potencialni kupci najdejo vse informacije v zvezi s storitvami, ki jih ponujajo.
Naredili smo spletno stran v skladu s celostno grafično podobo naročnika, v beli in modri barvi. Potencialnemu kupcu smo želeli ponuditi čim več informacij, da bi bila odločitev za sodelovanje s podjetjem čim lažja. V glavnem meniju smo naredili zavihke hišne sončne elektrarne, sončne elektrarne za podjetja, reference, projekti in kontakt. Tako smo ločili sončne elektrarne za fizične in pravne osebe, saj imajo vsaka svoje specifične potrebe in se je zdelo smiselno vsako podrobneje obdelati v svojem razdelku. Pod vsako smo dodali tudi možnost pridobitve vloge za soglasja, saj smo ugotovili, da ljudje nimajo veliko znanja o tem in iščejo informacije. V razdelku reference smo navedli podjetja, s katerimi je podjetje že sodelovalo v preteklosti, saj to v ljudeh dodatno utrdi zaupanje in se lažje odločijo za nakup.
Spletna stran
Ker smo želeli podjetju pomagati celostno, smo se najprej lotili osnov: izdelava spletne strani, kjer lahko potencialni kupci najdejo vse informacije v zvezi s storitvami, ki jih ponujajo.
Naredili smo spletno stran v skladu s celostno grafično podobo naročnika, v beli in modri barvi. Potencialnemu kupcu smo želeli ponuditi čim več informacij, da bi bila odločitev za sodelovanje s podjetjem čim lažja. V glavnem meniju smo naredili zavihke hišne sončne elektrarne, sončne elektrarne za podjetja, reference, projekti in kontakt. Tako smo ločili sončne elektrarne za fizične in pravne osebe, saj imajo vsaka svoje specifične potrebe in se je zdelo smiselno vsako podrobneje obdelati v svojem razdelku. Pod vsako smo dodali tudi možnost pridobitve vloge za soglasja, saj smo ugotovili, da ljudje nimajo veliko znanja o tem in iščejo informacije. V razdelku reference smo navedli podjetja, s katerimi je podjetje že sodelovalo v preteklosti, saj to v ljudeh dodatno utrdi zaupanje in se lažje odločijo za nakup.
Spletna trgovina
Ker podjetje prodaja tudi svetila, smo se odločili izdelati tudi ločeno spletno trgovino za B2B in B2C. Tudi tukaj smo uredili zavihke po najbolj pomembnih kategorijah: led sijalke, led svetila, hišna uporaba in profesionalna uporaba. Tudi tukaj je bilo pomembno, da ločimo svetila za domačo in profesionalno uporabo, saj se ta razlikujejo glede na moč svetlobe in v estetskem izgledu.
Spletna trgovina
Ker podjetje prodaja tudi svetila, smo se odločili izdelati tudi ločeno spletno trgovino za B2B in B2C. Tudi tukaj smo uredili zavihke po najbolj pomembnih kategorijah: led sijalke, led svetila, hišna uporaba in profesionalna uporaba. Tudi tukaj je bilo pomembno, da ločimo svetila za domačo in profesionalno uporabo, saj se ta razlikujejo glede na moč svetlobe in v estetskem izgledu.
Oglaševanje
V letu 2021 smo začeli s pogovori, kako naprej. Spletna stran in spletna trgovina sta bili postavljeni, podjetje je želelo narediti naslednje korake v smeri popolne digitalizacije poslovanja. Pričeli so se odvijati pogovori o morebitnem oglaševanju na spletu prek platforme Meta in Google. Potrebno je bilo pripraviti podrobno in pametno zastavljeno strategijo oglaševanja, saj odločitev za sončno elektrarno ni enostavna in je potrošnikova pot do nakupa precej daljša kot pri nakupu izdelkov manjših vrednosti.
Po spisani strategiji in podrobnem planu, se je podjetje v letu 2022 odločilo, da mu pomagamo pri oglaševanju na Meti in Googlu. Pričeli smo s hišnimi oz. malimi sončnimi elektrarnami, torej z elektrarnami za gospodinjstva. Bili smo prvi, ki smo vzpostavili digitalni poslovni model za prodajo soglasij na spletu. Tudi, če se je stranka odločila za nakup soglasja, je to z ničemer ni vezalo, da se mora odločiti za nakup sončne elektrarne pri dotičnem podjetju. Smo pa s tem pridobili njihove kontaktne podatke in najbolj pomembno e-mail naslov, kjer smo jih lahko obdelovali z Mauticom: našim programom za e-mail avtomatizacijo. Izobraževali smo jih o sončnih elektrarnah, kakšen je postopek namestitve, zakaj so koristne, koliko lahko prihranijo itd. E-mail marketing je super orodje za generiranje prodaje, saj je relativno poceni in možna je velika mera personalizacije.
Vzpostavili smo dve pristajalni strani: predstavitev in oddaja povpraševanj za vloge za soglasja – fizične osebe in predstavitev in oddaja povpraševanj za sončne elektrarne – fizične osebe. Promet na strani smo dobili s precizno ciljanimi oglasi na Meti in Googlu. Za kampanjo so bile ključne fotografije referenc iz preteklih projektov, saj so si tako ljudje lažje predstavljali končni rezultat. Glavni cilj je bil pridobiti čim več povpraševanj in s tem kontaktov, ki bi jih lahko potem obdelovali z Mauticom.
V letu 2023 se je podjetje po odličnih rezultatih v letu 2022 odločilo povečati sredstva, namenjena oglaševanju. Opazili smo, da so tudi druga podjetja z isto dejavnostjo skopirala naš model oglaševanja sončnih elektrarn, tako da smo dobili še eno potrditev, da je bil naš model dobro zastavljen. Dodali smo še dve pristajalni strani: predstavitev in oddaja povpraševanj za vloge za soglasja – poslovni subjekti in predstavitev in oddaja povpraševanj za sončne elektrarne – poslovni subjekti. Lotili smo se tudi LinkedIn sporočilnega oglaševanja in obveščanja javno dostopne baze proizvodnjih podjetij v Sloveniji.
V oglaševanje je bilo investiranih 9.206,28 €, iz česar je prišlo 146 direktnih povpraševanj za elektrarne in 652 direktnih povpraševanj za soglasja. Povprečna cena povpraševanja je bila 11,53 €.
Oglaševanje
V letu 2021 smo začeli s pogovori, kako naprej. Spletna stran in spletna trgovina sta bili postavljeni, podjetje je želelo narediti naslednje korake v smeri popolne digitalizacije poslovanja. Pričeli so se odvijati pogovori o morebitnem oglaševanju na spletu prek platforme Meta in Google. Potrebno je bilo pripraviti podrobno in pametno zastavljeno strategijo oglaševanja, saj odločitev za sončno elektrarno ni enostavna in je potrošnikova pot do nakupa precej daljša kot pri nakupu izdelkov manjših vrednosti.
Po spisani strategiji in podrobnem planu, se je podjetje v letu 2022 odločilo, da mu pomagamo pri oglaševanju na Meti in Googlu. Pričeli smo s hišnimi oz. malimi sončnimi elektrarnami, torej z elektrarnami za gospodinjstva. Bili smo prvi, ki smo vzpostavili digitalni poslovni model za prodajo soglasij na spletu. Tudi, če se je stranka odločila za nakup soglasja, je to z ničemer ni vezalo, da se mora odločiti za nakup sončne elektrarne pri dotičnem podjetju. Smo pa s tem pridobili njihove kontaktne podatke in najbolj pomembno e-mail naslov, kjer smo jih lahko obdelovali z Mauticom: našim programom za e-mail avtomatizacijo. Izobraževali smo jih o sončnih elektrarnah, kakšen je postopek namestitve, zakaj so koristne, koliko lahko prihranijo itd. E-mail marketing je super orodje za generiranje prodaje, saj je relativno poceni in možna je velika mera personalizacije.
Vzpostavili smo dve pristajalni strani: predstavitev in oddaja povpraševanj za vloge za soglasja – fizične osebe in predstavitev in oddaja povpraševanj za sončne elektrarne – fizične osebe. Promet na strani smo dobili s precizno ciljanimi oglasi na Meti in Googlu. Za kampanjo so bile ključne fotografije referenc iz preteklih projektov, saj so si tako ljudje lažje predstavljali končni rezultat. Glavni cilj je bil pridobiti čim več povpraševanj in s tem kontaktov, ki bi jih lahko potem obdelovali z Mauticom.
V letu 2023 se je podjetje po odličnih rezultatih v letu 2022 odločilo povečati sredstva, namenjena oglaševanju. Opazili smo, da so tudi druga podjetja z isto dejavnostjo skopirala naš model oglaševanja sončnih elektrarn, tako da smo dobili še eno potrditev, da je bil naš model dobro zastavljen. Dodali smo še dve pristajalni strani: predstavitev in oddaja povpraševanj za vloge za soglasja – poslovni subjekti in predstavitev in oddaja povpraševanj za sončne elektrarne – poslovni subjekti. Lotili smo se tudi LinkedIn sporočilnega oglaševanja in obveščanja javno dostopne baze proizvodnjih podjetij v Sloveniji.
V oglaševanje je bilo investiranih 9.206,28 €, iz česar je prišlo 146 direktnih povpraševanj za elektrarne in 652 direktnih povpraševanj za soglasja. Povprečna cena povpraševanja je bila 11,53 €.
Izris poteka marketinških
aktivnosti
Izris poteka marketinških aktivnosti
Želite informativno ponudbo? Enostavno izpolnite spodnji obrazec in kontaktirali vas bomo za informativni sestanek.
Želite informativno ponudbo? Enostavno izpolnite spodnji obrazec in kontaktirali vas bomo za informativni sestanek.