Objavljeno: 23. junija, 2022Kategorije: Blog2 min branja

Prijavite se na

Melonine novičke

iz sveta marketinga

Objavljeno: 23. junija, 2022Kategorije: Blog2 min branja

Prijavite se na

Melonine novičke

iz sveta marketinga

Za uspešno digitalno oglaševanje je potrebna dobra strategija. Da bi to dosegli, ni dovolj, da slednja zgolj obstaja, ampak mora biti tudi uresničljiva in merljiva. Kako jo pripraviti, nam je na 7. Digitalnem laboratoriju razkrila Jasmina Strašek. V zapisu se skriva mnogo koristnih nasvetov, ki bodo zagotovo pomagali vsem, ki se bodisi ukvarjate z digitalnim marketingom bodisi vas to področje zanima.

Poslovna pot Jasmine Strašek je izredno zanimiva. Z marketingom se je spoznavala kot vodja marketinga v različnih podjetjih, npr. v Polleo Sport in Cuckoo Cups, sedaj pa se z novimi izzivi sooča v spletni agenciji IT Melona, kjer skrbi, da so oglasi na pravem mestu ob pravem času. V devetih letih se je tako prelevila v digitalno operativko in strateginjo.

»Najpogostejša težava veliko podjetij je bila ta, da niso imela pripravljene digitalne strategije, zaradi česar so imela nerealna pričakovanja za doseganje ciljev oglaševanja.«. 

Oglaševanje brez strategije je kot gradnja hiše brez arhitekturnega načrta

Oglaševanje brez strategije je mogoče primerjati z grajenjem hiše brez arhitekturnega načrta. Če hočemo vzpostaviti strategijo, ni dovolj izjava, da si želimo za 10 % povečati prodajo, in sicer brez kakršnekoli podlage. To so zgolj želje, zaradi katerih ustvarimo nerealna pričakovanja. Strategija namreč pomeni pripravo taktike, ki vključuje konkretne podatke o tem, kako bomo dosegli 10-odstotno povečanje prodaje. Različni ukrepi so odvisni od tega, kaj se je dogajalo v preteklosti, kakšna je situacija na trgu itd. Pri postavljanju strategije se delo največkrat ustavi že pri definiranju ciljnih skupin ali nemerljivih ciljih.   

Jasmina predlaga uporabo spletnih orodij pri pripravi digitalne strategije oglaševanja

  • Google Analytics
  • Google Trends
  • Hotjar
  • Semrush
  • Similarweb

Če ste tudi vi eden izmed tistih, ki je pri svoji vodji spletne prodaje »zamenjal že številne nazive« ali poskusil s številnimi prijemi, se vprašajte, kaj se dogaja z vašo digitalno strategijo. Da pa za to ne boste potrebovali celotne študije, smo vam na voljo še vedno pri nas na spletni agenciji IT Melona.

Za vas smo pripravili še bonus PPT iz predavanja na 7. Digitalnem laboratoriju:

Potrbujete pomoč pri pripravi digitalne strategije oglaševanja?

Kontakirajte nas in z veseljem bomo poskrbeli, da boste s pomočjo digitalne strategije, dosegli maksimalne rezultate.

Preizkusite naše znanje in veščine ter povečajte prodajo!