Organizirali smo že 9. marketinško konferenco Digitalni laboratori, za katero bi lahko rekli, da je ena izmed tistih na katero smo zares ponosni.
V samo nekaj urah je več ko 150+ podjetnikov, marketingarjev in strokovnjakov iz različnih področij, pridobivalo uporabna znanja in nasvete 14 priznanih predavateljev, katere so sami uporabljali v praksi, za rast njihovih podjetij.
Naši udeleženci so bili navdušeni nad pridobljenimi znanji in ustvarjalnimi idejami.Prav tako ni manjkalo povezovanja med njimi, v času odmorov. Lahko le rečemo, da smo veseli za vsakega izmed vas, da ste bili del marketinške konference Digitalni laboratorij.
Za vas smo pripravili 5 ključnih lekcij.
Roman Čretnik nam je povedal, da je najpomembnejša uporaba 5 ključnih zakonitosti spletne trgovine (iz vidika uporabnika):
“Influencer lahko zviša (ali zniža) vrednost blagovne znamke” Tanja Kocman.
“Če nimate videa, vas praktično ni.” Tim Zupančič, Zupančič design.
Oba sta skoraj v en glas dejala “uporabniška izkušnja je vse.”
Ivo Boscarol “V zadnjih 30 letih sem sprejel le eno odločitev glede marketinga. Da sem ga popolnoma ukinil.”
Seveda je to le majhen pregled celotnega dogajanja na 9. marketinški konferenci Digitalni laboratorij. Ker pa si želimo, da ste del naslednjega tudi vi, vam svetujemo, da si čim prej zagotovite svoj sedež na povezavi spodaj.