Objavljeno: 24. marca, 2023Kategorije: Blog1,6 min branja

Organizirali smo že 9. marketinško konferenco Digitalni laboratori, za katero bi lahko rekli, da je ena izmed tistih na katero smo zares ponosni.

V samo nekaj urah je več ko 150+ podjetnikov, marketingarjev in strokovnjakov iz različnih področij, pridobivalo uporabna znanja in nasvete 14 priznanih predavateljev, katere so sami uporabljali v praksi, za rast njihovih podjetij.

Naši udeleženci so bili navdušeni nad pridobljenimi znanji in ustvarjalnimi idejami.Prav tako ni manjkalo povezovanja med njimi, v času odmorov. Lahko le rečemo, da smo veseli za vsakega izmed vas, da ste bili del marketinške konference Digitalni laboratorij.

Za vas smo pripravili 5 ključnih lekcij.

Roman Čretnik nam je povedal, da je najpomembnejša uporaba 5 ključnih zakonitosti spletne trgovine (iz vidika uporabnika):

  • enostavnost plačevanja
  • raznolikost izdelkov
  • sledenje pošiljkam
  • brezplačna poštnina
  • možnost izbire načina dostave.

“Influencer lahko zviša (ali zniža) vrednost blagovne znamke” Tanja Kocman.

  • Kvaliteta je pred kvaniteto influencerjev
  • Influencer mora živeti življenjski stil blagovne znamke, ki jo oglašuje
  • inluencer je ogledalo podjetja

“Če nimate videa, vas praktično ni.” Tim Zupančič, Zupančič design.

  • Ste vedeli, da uporabniki TikToka preživijo povprečno 198 milijonov ur na dan na tem omrežju?
  • Tri glavne stvari, ko snemamo video sami: svetloba, stabilizacija in pravilo 30 stopinj,

Oba sta skoraj v en glas dejala “uporabniška izkušnja je vse.”

  • Manca: “več kot imaš hejterjev, boljši si.”
  • Klemen: “Delam po principu post, ghost – objavim in več ne gledam kako deluje moja objava.”

Ivo Boscarol “V zadnjih 30 letih sem sprejel le eno odločitev glede marketinga. Da sem ga popolnoma ukinil.”

Seveda je to le majhen pregled celotnega dogajanja na 9. marketinški konferenci Digitalni laboratorij. Ker pa si želimo, da ste del naslednjega tudi vi, vam svetujemo, da si čim prej zagotovite svoj sedež na povezavi spodaj.

Zagotovi si svoj sedež na 10. marketinški konferenci Digitalni laboratorij, s klikom TUKAJ.

Preizkusite naše znanje in veščine ter povečajte prodajo!