
Odločili ste se, da boste marketinške aktivnosti izvajali sami, torej znotraj lastnega podjetja, zdaj pa so se pojavili naslednji izzivi:
- Pomanjkanje znanja. Oseba, ki je v vašem podjetju odgovorna za marketing, je opravila hitro diplomo digitalnega marketinga na spletu, kar pa je v hitro spreminjajočem se času že znanje za staro šaro.
- Brez stalnega dotoka prihodkov. Zaradi pomanjkanja znanja in časa ni prodaje in/ ali povpraševanj.
- Zapravljanje dragocenega časa in energije. Zaradi zapravljanja tega trpijo vsa področja marketinga.
- Pomanjkanje časa za druge stvari. Tudi na dopustu preverjate rezultate svojega marketinga.
Obstajata dve vrsti marketinških agencij:
1. Agencija, zaradi katere se opečete.
Obljublja doseg enormnih rezultatov.
Marketing postane strošek.
Mnenja strank
Dobil sem ponudbe za marketing od različnih agencij, nekatere so zelo poceni … Za koga se naj odločim?
Dejstvo je, da ni pomembna cena, saj je lahko tudi najcenejša agencija na koncu strošek. Če se odločite za nas, vam v zameno za mesečno investicijo omogočimo dodaten profit. Na žalost bo sodelovanje z nami prineslo tudi nekatere slabosti. No, kakor jih razumete …
Naj vam razkrijemo, zakaj vse stranke, s katerimi sodelujemo, dosegajo rast …
- Naša marketinška ekipa vsak dan živi in diha marketing. Globoka zakladnica izkušenj in znanj nam omogoča, da za vas ustvarjamo prihodek.
- Naš cilj je, da strankam pomagamo izboljšati prodajo – postavimo sistem, ki deluje 24 ur/dan.
- Marketing »teče kot po maslu«, zato se lahko podjetja posvetijo drugim stvarem, v katerih so najboljša.
Se sliši predobro, da bi lahko bilo resnično?
Trdimo, da smo za tiste, s katerimi delimo iste vrednote, pravi. Kljub temu se zavedamo, da nismo za vsakega, zato kakšen posel raje prepustimo drugim.
Izkušnje imamo v naslednjih panogah (povsem mogoče je, da smo katero izmed njih pozabili dodati):
- sončne elektrarne,
- oblačila,
- estetske in kozmetične storitve,
- spletna izobraževanja,
- kadrovske storitve,
- učenje harmonike,
- počitniške hišice …

Povečanje prodaje
Sodelovanje
Podpora
Ali smo vaš »match«, boste izvedeli, če boste odgovorili na nekaj vprašanj v brezplačnem TESTU. Razlago rezultatov vam bomo posredovali ali po telefonu ali na sestanku prek Zooma, tako da boste dobili zelo dober občutek o tem, kdo so ljudje, ki govorijo te besede.
Katero vrednoto moramo deliti, če se odločimo za sodelovanje?
V sodelovanju dajemo odločilen pomen medsebojni energiji in »kristalno jasni« komunikaciji (včasih stkemo tudi zaupanja vredna dolgotrajna prijateljstva, na katera smo zelo ponosni). Ne glede na to pa velja, da je naš neomajni laserski fokus predvsem formula, ki vam bo omogočila tako pridobitev novih strank kot izboljšanje prodaje. Kakšna je? Z veseljem jo bomo delili z vami na e-kavici.