
Odločili ste se, da boste marketinške aktivnosti izvajali sami, torej znotraj lastnega podjetja, zdaj pa so se pojavili naslednji izzivi:
Obstajata dve vrsti marketinških agencij:
1. Agencija, zaradi katere se opečete.
Obljublja doseg enormnih rezultatov.
Marketing postane strošek.
Mnenja strank
Dobil sem ponudbe za marketing od različnih agencij, nekatere so zelo poceni… Za koga se naj odločim?
Dejstvo je, da ni pomembna cena, saj je lahko tudi najcenejša agencija na koncu strošek. Če se odločite za nas, vam v zameno za mesečno investicijo omogočimo dodaten profit. Naše vodilo je, da se mora vaš vložek v marketing pomnožiti. Sodelovanje bo prineslo tudi nekatere spremembe.
Naj vam razkrijemo, zakaj vse stranke, s katerimi sodelujemo, dosegajo rast …
Se sliši predobro, da bi lahko bilo resnično?
Trdimo, da smo za tiste, s katerimi delimo iste vrednote, pravi. Kljub temu se zavedamo, da nismo za vsakega, zato kakšen posel raje prepustimo drugim.
Izkušnje imamo v naslednjih panogah (povsem mogoče je, da smo katero izmed njih pozabili dodati):
- sončne elektrarne,
- oblačila,
- estetske in kozmetične storitve,
- spletna izobraževanja,
- kadrovske storitve,
- učenje harmonike,
- počitniške hišice …

Povečanje prodaje
Sodelovanje
Podpora
Vabimo vas na odkrit, brezplačni strokovni posvet, kjer vam bomo po 30 minutah povedali, kaj točno vaše podjetje potrebuje, da bo imela več obiska, da bodo obiskovalci na njej ostali dlje ter potencialno postali vaši kupci.
Prijavite se tako, da s klikom na spodnji gumb izpolnite vprašalnik, v zadnjem koraku pa izberete datum in uro posveta.
Se vidimo 🙂