Mautic-Logotip-Beli

MAUTIC – vaša desna roka v marketingu

Mautic je zmogljivo orodje za marketinško avtomatizacijo, ki vam pomaga:

• zbirati nove potencialne stranke,

• jih poslušati,

• razumeti in zgraditi trajen odnos z njimi.

Pošlji povpraševanje

Avtomatizirajte svoje online trženje že danes!

Zakaj potrebujete avtomatizacijo trženja? Tukaj je odgovor:

  • Blagovne znamke, ki uporabljajo avtomatizacijo trženja, opažajo do 451-odstotno povečanje števila kvalificiranih potencialnih strank.
  • Avtomatizacija trženja poveča vašo produktivnost za 20 %.
  • 58 % tržnikov uporablja orodja za avtomatizacijo trženja, da pripravijo svojo strategijo za povečanje prodaje in jo tudi izvajajo.
  • 75 % podjetij že uporablja avtomatizacijo trženja.
Mautic-avtomatiziranje

To je resnično orodje, ob raziskovanju katerega lahko preživiš ure in ima resnično veliko marketinških fukcij, s katerimi si olajšaš svoje poslovanje.

Nataša T.

Sedaj lahko posamični stranki pošiljamo sporočila, točno prilagojena njenemu interesu, s čimer se izognemo njeni slabi volji. Toplo priporočam!

Jure B.

Končno lahko imamo v bazi več kontaktov in končno lahko pošiljamo toliko e-mail sporočil, kot želimo. Mautic nas namreč ne omejuje pri ničemer!

Sara S.

Želite povečati število strank

in svojo produktivnost?

DA, SEVEDA ŽELIM

Mautic vam omogoča:

Mautic je orodje, v osnovi namenjeno email marketingu. Pošiljanje e-pošte z njim je enostavno in učinkovito, hkrati pa omogoča uporabniku še množico drugih dejavnosti.

Bi poleg e-pošte želeli tudi pošiljanje SMS-ov? Ni problema. Z integracijo servisa za pošiljanje besedilnih sporočil na mobilne telefone je mogoče tudi to in še več. S tem sistemom lahko za obveščanje obiskovalcev vaše spletne strani uporabljate tudi potisna sporočila.

Pop-up in potisna sporočila so priljubljena taktika trženja za promocijo vsebine, dogodkov, spodbujanje naročnin in naročil ter ustvarjanja novih potencialnih strank. Mautic vam omogoča enostavno oblikovanje teh sporočil in integriranje na vaše strani.

To orodje vam omogoča, da imate v njem shranjeno neomejeno število kontaktov. Prav tako vam omogoča, da hkrati pošljete sporočilo neomejenemu številu kontaktov.

Segmentacija kontaktov je zelo pomembna, vedeti moramo, kateri kontakti so splošni (hladni), kateri so že izkazali nek interes po vaših storitvah in kateri so že vaše stranke. To orodje vam omogoča enostavno segmentiranje kontaktov, ki jih lahko razporejate po poljubnih kriterijih. Vse nadaljnje marketinške akcije lahko prilagajate vsakemu segmentu kontaktov posebej.

78 % ameriških potrošnikov pravi, da jih bolj osebna vsebina sporočil hitreje prepriča v nakup. Z Mauticom lahko gradite scenarije za celotno vašo komunikacijo od trenutka, ko dobite prvi kontaktni podatek potencialne stranke pa vse do zaključka prodaje in poprodajnih aktivnosti. Vključujete lahko različne vire kontaktov, določate pogoje za sprožanje odločitev, katero sporočilo naj se pošlje kateremu kontaktu, jim dodajate posebne oznake ali jih hranite v določene segmente, preverjate, ali so odprli vaše sporočilo in na podlagi tega določite naslednje korake ter še mnogo več. Takšna avtomatizacija vam bo prihranila ogromno časa.

Orodje ponuja tudi lasten CRM (Customer Relationship Management), kar vam omogoča, da še izboljšate odnose s strankami. S pomočjo CRM sistema zbirate podatke o stranki, ostanete z njo v rednem stiku, nadgrajujete odnose in povečujete profitablinost vašega podjetja. Za vsak kontakt, shranjen v CRM, lahko spremljate, če in kdaj odpre vašo pošto, kdaj in koliko časa gleda vašo spletno stran, sledite lahko zanimanjem, ki ga je stik izkazal s klikanjem na dodane naslove, spremljate iz katerih naprav pregleduje vaša sporočila…

Zapisujete si lahko tudi zapiske iz sestankov, telefonskih klicev, shranite si lahko strankine podatke iz družbenih omrežjih, njihove spletne strani

Ustvarite lastne kontaktne obrazce, ki jih nato integrirate na svojo spletno stran. To vam olajša spremljanje informacij, ki jih stik vnese ob izpolnitvi obrazca. Vsak zabeležen kontakt lahko shranite tudi v posebni segment in mu dodate kakšne posebne oznake, kar vam olajša nadaljnjo obdelovanje kontaktov in oblikovanje nadaljnjih kampanj.

Pristajalna stran je pomemben element prodaje vaših produktov oziroma storitev, s katero dosežete željeni cilj. Mautic vam omogoča enostavno ustvarjanje osupljivih in edinstvenih pristajalnih strani. Te ciljne strani zagotavljajo tudi ključne informacije za pomoč pri spremljanju prometa na spletnem mestu.

Kontaktom lahko dodeljujete točke glede na njihovo aktivnost (odpiranje mailov, klike na povezave v mailih, točno določene obisk spletne strani)… To vam omogoča boljše prepoznavanje vročih leadov (kontaktov, ki so že pripravljeni kupiti vašo storitev ali izdelek).

Vsak kontakt gre skozi prodajni lijak in s tem orodjem boste imeli preprost pregled, kje v lijaku se kakšen kontakt nahaja. Sami si lahko nastavite poljubno število stopenj in te stopnje tudi poimenujete.

S tem orodjem sami nadzirate vse svoje podatke. Ne potrebujete storitve tretje osebe, ki bi vam zaračunavala dostop do lastnih podatkov in njihovo spremljanje. Vaši stiki so vaši stiki. Sami nadzirate vse podatke, saj so shranjeni na vašem strežniku v vaši državi (kar ustreza pravilom GDPR-ja).

Orodje vam omogoča, da nastavite avtomatsko generiranje poročil o dogajanju v orodju. S tem lahko prihranite veliko časa, saj vam ne bo več treba ročno pripravljati statistik ob koncu dneva/tedna/meseca.

TOČNO TO POTREBUJEM!

Izkoristite akcijsko poletno ponudbo in si zagotovite najboljše orodje marketinške avtomatizacije še danes! V paketu dobite:

  • Možnost shranjevanja neomejenega števila kontaktov

  • Možnost pošiljanja neomejenega števila e-mail (in drugih) sporočil

  • Dostop za več uporabnikov

  • Nekaj oblikovanih predlog (templatov) e-mail sporočila

  • GRATIS: oblikujemo vam personalizirano predlogo za vaša e-mail sporočila (z vašim logotipom)

Mautic-točno-to-potrebujem
Mautic-Logotip

Akcijska promocijska cena:

79,90 €/ mesec

(namesto 290€)*

*vezava za 1 leto