V preteklem obdobju »korona krize«, med tem ko nam je ta nehvaležna situacija nekoliko prekrižala načrte videvanj v živo, smo vsi še za kakšen korak dalje stopili v svet digitalizacije.

Tako so se na splet preselila tudi mnoga izobraževanja in seminarji – webinarji. Webinarji so v tujini in pri nas sicer poznani že dalj časa. A vendar so pri nas še večjo veljavo dobili ravno v času »korona« situacije.

Na tem mestu vas povabim, da si ogledate najin pogovor z Gabrom Maroltom iz podjetja NLP Center, za katerega smo z ekipo marketinških strokovnjakov iz naše agencije v preteklem obdobju posneli priljubljeno serijo webinarjev za starše in učitelje. Posnetek je nastal tik za prvim predvajanjem webinarja: Vzgoja in učenje z manj stresa, ki se ga je udeležilo več kot 250 oseb. Do danes si je serijo webinarjev za starše ogledalo že več kot 1800 oseb. Najin pogovor si lahko ogledate tukaj.

Tudi vi razmišljate o izvedbi lastnega webinarja?

V kolikor ste na zgornje vprašanje odgovorili z DA, ste na pravem mestu. Če ste odgovorili z NE vendar bi želeli o izvedbi izvedeti vseeno več vas ponovno vabim k ogledu pogovora z Gabrom.

Za vse tiste, ki pa ste odgovorili z DA, naj vam razložim.

Kot sem že zgoraj omenil, smo za Gabra iz NLP Centra posneli serijo webinarjev. Nisem pa povedal, da smo tudi mi tisti, ki smo poskrbeli za tako številčen obisk.

Najverjetneje se sprašujete kako smo prišli do takšnega rezultata?

Seveda za tem rezultatom stoji posebna formula, katero smo skupaj z našo ekipo strokovnjakov razvijali skozi pretekla leta. In ja, ravno ta formula je ključnega pomena za doseganja željenih rezultatov.

Najverjetneje na tem mestu sedaj razmišljate, le kako bo ena sama formula zadostovala za več različnih dejavnosti.

Z vašim pomislekom se popolnoma strinjam. Naj vas potolažim. Formula, ki smo jo zastavili, se prilagodi glede na marketinško strategijo, ki se zastavi pred pričetkom promocije webinarja. S pomočjo zastavljene strategije lahko nato zagotavljamo točno določene parametre, ki so v naprej zastavljeni.

No, vsega pa vam vselej ne morem zaupati v enem samem e-mail sporočilu.

Z veseljem se pogovorim z vami na uvodnem sestanku in vam pomagam pri pripravi vašega spletnega izobraževanja.

Vse kar morate storiti je, da oddate svoje povpraševanje na obrazcu tukaj spodaj. Nato vas bo kontaktiral nekdo iz naše ekipe in skupaj bomo dorekli termin uvodnega sestanka.

Do takrat pa vam želim vse dobro.

Rok

POGOVORIMO SE.

Pogovor z Gabrom Maroltom iz NLP Centra si lahko ogledate tukaj.