Objavljeno: 18. junija, 2020Kategorije: Blog2,2 min branja

Prijavite se na

Melonine novičke

iz sveta marketinga

Objavljeno: 18. junija, 2020Kategorije: Blog2,2 min branja

Prijavite se na

Melonine novičke

iz sveta marketinga

V preteklem obdobju »korona krize«, med tem, ko nam je ta nehvaležna situacija nekoliko prekrižala načrte videvanj v živo, smo vsi še za kakšen korak dalje stopili v svet digitalizacije.

Tako so se na splet preselila tudi mnoga izobraževanja in seminarji – webinarji. Webinarji so v tujini in pri nas sicer znani že dalj časa. A vendar so pri nas še večjo veljavo dobili prav v času »korona« situacije.

Na tem mestu vas povabim, da si ogledate najin pogovor z Gabrom Maroltom iz podjetja NLP Center, za katerega smo z ekipo marketinških strokovnjakov iz naše agencije v preteklem obdobju posneli priljubljeno serijo webinarjev za starše in učitelje. Posnetek je nastal tik za prvim predvajanjem webinarja: Vzgoja in učenje z manj stresa, ki se ga je udeležilo več kot 250 oseb. Do danes si je serijo webinarjev za starše ogledalo že več kot 1800 oseb. Najin pogovor si lahko ogledate tukaj.

Tudi vi razmišljate o izvedbi lastnega webinarja?

Če ste na vprašanje odgovorili z DA, ste na pravem mestu. Če ste odgovorili z NE, vendar bi želeli o izvedbi vseeno izvedeti več, vas ponovno vabim k ogledu pogovora z Gabrom.

Za vse tiste, ki ste odgovorili z DA, pa naj vam razložim.

Kot sem že omenil, smo za Gabra iz NLP Centra posneli serijo webinarjev. Nisem pa povedal, da smo poskrbeli tudi za tako številčen obisk.

Najverjetneje se sprašujete, kako smo prišli do takšnega rezultata?

Seveda za tem rezultatom stoji posebna formula, ki smo jo z našo ekipo strokovnjakov razvijali pretekla leta. In ja, ravno ta formula je ključnega pomena za doseganja želenih rezultatov.

Najverjetneje zdaj razmišljate, le kako bo ena sama formula zadostovala za več različnih dejavnosti.

Z vašim pomislekom se popolnoma strinjam. Naj vas potolažim. Formula, ki smo jo zastavili, se prilagodi glede na marketinško strategijo, ki se načrtuje pred pričetkom promocije webinarja. S pomočjo strategije lahko nato zagotavljamo točno določene parametre, ki so vnaprej zasnovani.

Ampak, vsega pa vam ne morem vedno zaupati v enem samem zapisu.

Z veseljem se pogovorim z vami na uvodnem sestanku in vam pomagam pri pripravi vašega spletnega izobraževanja.

Vse, kar morate storiti je, da oddate svoje povpraševanje na spodnjem obrazcu. Nato vam bo pisal nekdo iz naše ekipe in skupaj bomo dorekli termin uvodnega sestanka.

Do takrat pa vam želim vse dobro.

Rok

Pogovor z Gabrom Maroltom iz NLP Centra si lahko ogledate tukaj.

Preizkusite naše znanje in veščine ter povečajte prodajo!