Objavljeno: 12. aprila, 2020Kategorije: BlogZnačke: 1,6 min branja

Prijavite se na

Melonine novičke

iz sveta marketinga

Objavljeno: 12. aprila, 2020Kategorije: BlogZnačke: 1,6 min branja

Prijavite se na

Melonine novičke

iz sveta marketinga

Štirje obvezni elementi vsake uspešne spletne trgovine

Po našem mnenju bi vsaka spletna trgovina morala vsebovati štiri ključne elemente.

  • SSL certifikat – Secure Sockets Layer je tako imenovani protokol, ki omogoča varno komunikacijo pri brskanju po spletu in pošiljanju elektronske pošte. Certifikat morajo imeti tako spletne strani kot tudi spletne trgovine. Pri trgovinah je še bolj pomemben zaradi beleženja podatkov zaupne narave – osebnih podatkov in številk kreditnih kartic.Kako preverite ali je vaša spletna stran varna? Preprosto. Če imate v url povezavi na vaši spletni strani https, je vaša spletna stran/trgovina varna. Če tega ni, vas brskalnik obvesti o »nezupljivi« spletni strani/trgovini. Takšno sporočilo bo potencialne kupce zagotovo odvrnilo od nakupa v vaši spletni trgovini.
  • Varnost – Pomembno je, da je varnost v spletni trgovini na visokem nivoju. Kot smo omenili že pri SSL certifikatu, stranke ob nakupu v spletni trgovini vpišejo podatke zaupne narave (osebne podatke, kreditne kartice). Nikakor si ne smete dovoliti, da bi prišlo do vdora v spletno trgovino. Da to preprečite, je pomembno, da imate vašo spletno stran zavarovano s paketom varovanja in vzdrževanja. Paket vsebuje funkcionalnosti, ki poskrbijo, da ne pride do vdorov.
  • Skladnost z zakonodajo GDPR – Spletna trgovina mora biti skladna z uredbami. Ena izmed uredb je tudi GDPR, ki zajema informacije o obdelavi osebnih podatkov, vključno z obvestilom o piškotkih, varovanju osebnih podatkov, ustreznem izvajanju trženja in uredbo evidenc dejavnosti. Vse navedeno moramo zapisati v pravilih poslovanja, ki morajo biti objavljena v spletni trgovini.
  • Mobile friendly – Prilagoditev spletne trgovine za mobilne naprave. Ljudje vse pogosteje brskamo po svetovnem spletu z mobilnimi napravami. Statistika kaže, da več kot 80% uporabnikov redno brska po spletu na svojem mobilnem telefonu. Če želite, da vaša spletna trgovina dosega želen uspeh, je pomembno, da se avtomatsko prilagodi mobilni napravi, ne glede na vrsto mobilnika, s katerega uporabnik dostopa do nje.
Zaradi varovanja zasebnosti potrebuje YouTube vašo potrditev, da se lahko naloži. Več o tem lahko preberete tu: Privacy Policy.
Sprejmem

Preizkusite naše znanje in veščine ter povečajte prodajo!