TICKETING SISTEM

PRIJAVA NA BREZPLAČNI POSVET

Če imate na desetine/stotine strank, katerih majhne ali večje težave vplivajo na njihov delovni proces in hkrati na produktivnost, vam lahko »ticketing« sistem podjetja IT MELONA omogoči, da se vsak vaš zaposleni hitro, enostavno in natančno seznani s svojo nalogo. Sistem prav tako omogoča, da to poteka brez neskončnega sestankovanja in razpredanja z vodjo ter iskanja razdrobljenih informacij (na mailu, v SMS-u, na oddelku prodaje …). Ali ni vedno tako?

UMIRJENI ZAPOSLENI IN STRANKE, KI VAS BODO PRIPOROČILE DRUGIM

  • STRANKE kadarkoli (ne glede na datum in uro) same opisale problem, in sicer prek kanala, do katerega bodo enostavno dostopale z mobilnikom ali prek računalnika;
  • VAŠI ZAPOSLENI vse informacije dobili (ne iskali) takoj in vse na enem mestu;
  • STRANKE z enim klikom natančno vedele, koliko časa bo trajalo, da boste težavo popravili/odpravili;
  • ZAPOSLENI z enim samim klikom vedeli, ali so delo dobro opravili;
  • VODJE imele jasen pregled nad tem, kdo v vašem timu kaj počne (in kdaj), koliko časa je za to porabil, kako so ga ocenile stranke, na koga lahko »računajo«, kadar »gori voda«, da ne bo nihče oškodovan ali pretirano razburjen;
  • VAŠE STRANKE ob računu prejele tudi točen opis del (kaj so plačale in za katero delo), ne da bi moral vodja oddelka temu opravku posvečati dodaten čas, ter vas z veseljem priporočile vsem svojim (poslovnim) kolegom, ki se navadno soočajo z neprimernim servisiranjem naprav.

ZAKAJ TICKETING SISTEM IT MELONE?

Gre za obrazec na vaši spletni strani, prek katerega lahko stranke takoj stopijo v stik s prostim serviserjem. Kaj je tu drugačnega? Ali je to res nekaj, kar ima vsak?

Tisti, ki se vsaj malo spoznate na digitalizacijo in avtomatizacijo, veste, kako zapleten in dolgotrajen je sistem programiranja, tj. tistega, kar teče v ozadju, da se tak sistem vzpostavi in brezhibno deluje. Taki sistemi največkrat »vrtajo luknjo« tako v vaše zaupanje v digitalni svet kot v denarnico, saj so precej dragi.

VAŠEMU PODJETJU OMOGOČA

  • pregleden seznam vseh zahtevkov za podporo strankam;
  • hitro organizacijo dela;
  • avtomatizacijo določenih procesov in s tem prihranek časa;
  • zanesljivost, saj onemogoča, da spregledate kakšen zahtevek;
  • možnost pridobivanja povratnih informacij o zadovoljstvu stranke z vašimi storitvami;
  • večje zaupanje in zadovoljstvo strank.

VAŠI STRANKI OMOGOČA

  • samostojno oddajo zahtevka za podporo, in sicer 24 ur dnevno;
  • pregled nad vsemi oddanimi podpornimi zahtevki (datum oddaje, status zahtevka);
  • neposredno komunikacijo z osebo, ki rešuje njen zahtevek;
  • občutek, da se lahko na vas zanese in ji boste vedno na voljo.

PRIJAVA NA BREZPLAČNI POSVET

Če želite izvedeti več, izpolnite zgornji obrazec in se prijavite na brezplačni posvet, na katerem vam bomo sistem podrobneje predstavili in odgovorili na vsa vaša vprašanja.