Za podjetja, ki želijo svojemu timu poenostaviti in pohitriti organizacijo priprave (drobnih) nalog, brez zaposlovanja dodatnih oseb

Medtem ko podjetja še vedno namenjajo ure in ure neproduktivnim organizacijskim sestankom, smo mi za vas razvili spletno rešitev, ki vaš tim organizira sama od sebe.

Ko imate končno na razpolago vse, da hitreje ustvarite nekaj, kar je veliko večje od vas.

Ste se kdaj vprašali, kaj vse bi še lahko dosegli, če bi vaša ekipa naenkrat postala veliko hitrejša pri zaključevanju nalog?

Ali ste vedeli da:

  • 280 ur (7 tednov) na leto je izgubljenih, ker delavci iščejo dodatno razlago zaradi slabe komunikacije
  • Povprečnega vodjo pri delu zmotijo vsake 3 minute

  • Ljudem, ki multi-taskajo, se produktivnost zmanjša za 20 – 40 %; so bistveno manj efektivni kot tisti, ki se fokusirajo na en projekt hkrati; čas, izgubljen med nalogami pa nadvse poveča kompleksnost nalog.

  • Vodje povprečno porabijo 7,8 ur na teden na sestankih.

EN SAM TRIK, KI VAM PRIHRANI URE IN URE ČASA TER PRITOŽB

Ko imate na desetine/stotine strank, ki lahko majhne ali večje težave vplivajo na njihov delovni proces in s tem na produktivnost, “ticketing sistem” IT MELONE omogoči, da vsak vaš zaposleni hitro, enostavno in točno ve, kaj je njegova naloga. Brez neskončnega sestankovanja in razpredanja z vodjo, iskanja vseh razdrobljenih in raztrosenih informacij (ki jih je nekaj na mailu, spet kakšen v SMS-u …

Zmagujte v poslu tako, da bodo plačniki vaši zadovoljni sodelavci

Če ste podjetje, ki nudi tudi servis (svojih) izdelkov, boste lahko ustvarili največ, ko bodo

1. STRANKE

kadarkoli (ne glede na datum in uro)

same in samostojno

opisale problem

preko kanala, do katerega enostavno dostopajo tako preko mobilca kot računalnika

2. VAŠI ZAPOSLENI

pa bodo vse informacije dobili (ne iskali!) takoj in vse na enem mestu

in (… ni še konec) ko bodo

3. STRANKE

z enim samim klikom točno vedele, kakšen status ima zadeva, ki se ji urejuje

ZAPOSLENI bo po opravljeni nalogi dobil povratno informacijo stranke, ali je bila zadovoljna z njegovo storitvijo

4. VODJA bo imel jasen pregled nad tem

kdo v vašem timu kaj počne (in kdaj)

koliko časa je za to porabil

kako je bil ocenjen s strani stranke

koga lahko “porabite”, kadar “gori voda”, da ne bo nihče “oškodovan” ali pretirano razburjen.

in (tudi tu še ni konec)

5. VAŠE STRANKE

bodo transparentno, takoj po končani storitvi ob računu, prejele tudi točen opis del (tj. kaj so plačale in za kakšno delo) – brez da bi moral vodja oddelka temu opravku posvečati dodaten čas

vas z veseljem priporočale vsem svojim (poslovnim) kolegom (ki se po navadi soočajo z neprimernim servisiranjem naprav, ki jih pri svojem delu uporabljajo)

Brez napornih sestankov do odlične organizacije, večje produktivnosti in več časa

Edini problem tega sistema je, da je tako enostaven, da človek misli, da ne more delovati. A prava vrednost je v podrobnostih, ki so očem (ne pa tudi IT-jevskemu človeku!) skrite.

Sistem namreč izgleda kot preprost obrazec znotraj vaše spletne strani. Preko njega lahko stranke takoj stopijo v stik s prostim serviserjem. Kot da bi nekomu poslale SMS ali kratek mail.

Samo ticketing sistem nudi enostavno in varno uporabo, hkrati pa je še cenovno ugoden

Einstein je že desetletja nazaj povedal, da so najboljši izdelki tisti, ki jih tako enostavno razložimo, da jih razume vsak 6-letnik. A da pridemo do te enostavne razlage, potrebujemo leta in leta preizkušanja, na tone znanja in razumevanja vsake črke in številke, ki kreirajo formulo, ki deluje, kot želite vi.

Pri IT MELONI smo sprogramirali svoj sistem, ki je varen, zanesljiv in cenovno ugoden.

VAŠI STRANKI DAJE:

  • Možnost samostojne oddaje zahtevka za podporo in to 24/7.
  • Pregled nad vsemi oddanimi podpornimi zahtevki (kdaj je bil oddan, status zahtevka).
  • Direktno komunikacijo z osebo, ki rešuje njen zahtevek.
  • Občutek, da se lahko na vas zanese in ji boste vedno na voljo.

VAŠEMU PODJETJU OMOGOČA:

  • Pregleden seznam vseh zahtevkov za podporo strankam.
  • Hitro organizacijo dela.
  • Avtomatizacijo določenih procesov in s tem prihranek časa.
  • Zanesljivost, da ne boste kakšnega zahtevka spregledali.
  • Možnost pridobivanja povratnih informacij o zadovoljstvu stranke z vašimi storitvami.
  • Večje zaupanje in zadovoljstvo strank.

MNENJA STRANK

Se sliši predobro, da bi lahko bilo resnično?

Trdimo, da smo za tiste, s katerimi imamo iste vrednote, prava izbira. Zavedamo pa se, da nismo za vsakega in zato kak posel raje prepustimo drugim.

Če smo vaš “match” boste izvedeli, če boste odgovorili na par vprašanj v brezplačnem TESTU. Razlago rezultatov z neobvezujočo ponudbo vam bomo podali ali preko telefona ali na Zoom sestanku, tako da boste dobili zelo dober občutek, kdo so ljudje za besedami, ki ste jih pravkar prebrali.

Povečanje prodaje

Sodelovanje

Podpora

Zadnji korak do vašega ticketing sistema, ki
bo dvignil vaš renome

Če želite brezplačno analizo naših strokovnjakov o tem, kaj točno pri organizaciji hitrejšega poteka na relaciji “obstoječe stranke -> popravila -> strokovnjaki -> zadovoljne stranke” vi in vaše podjetje potrebujete (in česa ne), da bo delovala brezhibno, opravite test.

Vabimo vas na odkrit e-strokovni posvet (Zoom), na kateri vam bomo po 30 minutah razkrili, kateri naslednji korak je po naši oceni najpomembnejši za vaš uspeh.