Za nami je že 12. marketinška konferenca Digitalni Laboratorij, ki je letos znova dokazala, da postaja eden najpomembnejših dogodkov na področju marketinga in podjetništva v regiji. V IT Melona smo ponosni, da smo ponovno uspeli organizirati dogodek, ki je presegel pričakovanja in povezal več kot 300 udeležencev – kar je največ doslej!
Navdihujoč dan z bogatim programom
Konferenca, ki je potekala v Kongresni dvorani Smelt v Ljubljani, je bila polna zanimivih predavanj, okroglih miz in priložnosti za mreženje. Letos smo se osredotočili na rast in širitev podjetij skozi družbeno odgovornost in trajnostni razvoj, kar je tema, ki postaja vse bolj pomembna za uspešno poslovanje na globalni ravni.
Na dogodku so nas navdušili vrhunski predavatelji, kot so:
- Justus Reid, ki je predstavil prihodnost digitalnega marketinga,
- Tanja Skaza, ki nas je navdihnila s svojo zgodbo o podjetniški rasti,
- Rok Makovec, ki je predstavil pomen testiranja trgov za podjetja.
Okrogle mize so ponudile poglobljene diskusije o tem, kako uskladiti marketing in prodajo za širitev na tuje trge, ter o pomembnosti trajnostnih strategij za sodobno poslovanje.
Rekordna udeležba in izjemna energija
Letos nas je na dogodku povezal izjemen rekord – več kot 300 udeležencev! Skupaj smo ustvarili vzdušje, kjer so se prepletale ideje, izkušnje in nova poznanstva. Z vsakim letom dogodek raste, kar nas navdihuje, da še naprej stremimo k odličnosti.
Preberite več v poročilu dogodka
Če želite podoživeti ključne trenutke in izvedeti več o vsebinah, ki so bile predstavljene na konferenci, vas vabimo, da preberete poročilo dogodka. V njem boste našli povzetke predavanj, utrinke iz dogodka in zanimive statistike, ki prikazujejo, kako uspešna je bila letošnja izvedba.
Hvala vsem, ki ste bili del tega čudovitega dogodka, in se že veselimo naslednjega leta, ko bomo skupaj pisali novo poglavje zgodbe Digitalnega Laboratorija.
Ekipa IT Melona