SEO optimizacija
Optimizacija SEO (angl. Search engine optimization) je fascinantna, saj vsakič, ko govorimo o njej, najprej pomislimo na lastno uvrstitev na Googlu. Pa gre zares samo za to?
Celotno razumevanje sveta optimizacije SEO temelji na testih, analitiki, poskusih in napakah. Posledično je o njej nastalo veliko mitov. Poglejmo si tri najpogostejše mite o optimizaciji spletnih strani:
- Pozicijo SEO lahko izboljšamo v kratkem časovnem obdobju.
- Vse, kar potrebujemo za uspeh optimizacije SEO, je, da vsebino obogatimo s ključnimi besedami (angl. keywords).
- SEO = poslovni uspeh.
Zmota o optimizaciji SEO št. 1: Pozicijo SEO lahko izboljšamo v kratkem časovnem obdobju.
Veliko ljudi misli, da lahko pozicijo SEO spremenimo v trenutku, vendar je slednje redko mogoče storiti hitro. Google je iz meseca v mesec pametnejši. V mislih moramo imeti, da izdelke in storitve ponuja z namenom zagotovitve najboljše mogoče uporabniške izkušnje, podobno kot to želite doseči vi v svojem podjetju.
V svetu spletnih brskalnikov to pomeni, da zagotavlja natančne, ustrezne, aktualne in verodostojne rezultate, ki omogočajo preprosto izbiro, krmarjenje in brskanje. Vaša vsebina in uporabniška izkušnja morata predstavljati vse to.
Da bi si prislužili svoje mesto med prvimi 10-imi, in sicer v vseh zgornjih kategorijah, bodo potrebni meseci razvoja in optimizacije vsebine, zlasti če ste na trgu novi.
Zmota o optimizaciji SEO št. 2: Vse, kar potrebujemo za uspeh optimizacije SEO, je, da vsebino obogatimo s ključnimi besedami (angl. keywords).
Splošno znano je, da SEO temelji na natančni in verodostojni vsebini, seveda pa je odvisen tudi od drugih dejavnikov.
Če želite optimizirati svoje spletno mesto za boljše rezultate iskanja, boste morda želeli razmisliti o rešitvah, kot so povratne in podporne povezave, video vsebina, uporabniška izkušnja strani, hitrost nalaganja strani itd. In zakaj bi morali upoštevati vse te strani? Ker Google to počne.
Iz tega je razvidno, da ne gre več samo za polnjenje vašega bloga z ustreznimi ključnimi besedami.
Zmota o optimizaciji SEO št. 3: SEO = poslovni uspeh.
Seveda je visoka uvrstitev na straneh brskalnika boljša od slabe, vendar to ne pomeni vedno neposredno višjih konverzij.
SEO se preprosto osredotoča na pomoč stranki, torej na to, da vas najde, vendar je od vas in vaših produktov odvisno, ali boste posel sklenili ali ne. To pomeni, da vam nič ne koristi, če je vaša stran na 1. poziciji, vaš izdelek pa na 92.