Vam spletna stran pomaga prodajati?

//Vam spletna stran pomaga prodajati?
  • Izdelava spletnih strani - IT-Melona, spletna agencija

Ste se kdaj zares vprašali, čemu služi vaša spletna stran?

Odgovor leži že v pravilno zastavljenem vprašanju. SLUŽI. Pomaga vam prodajati in zaslužiti. Da pa spletna stran dosega svoj cilj, mora izpolniti določene kriterije. O tem, da mora biti na videz sveža, lepa in pregledna ter da mora ponujati relevantne vsebine, ne bomo niti izgubljali besed. Poudariti moramo tiste dejavnike, ki nam pomagajo povečati prodajo:
  1. Hitro nalaganje strani – uporabniki na spletu smo nestrpni. Nihče noče čakati, da se bo spletna stran naložila. To se mora zgoditi v trenutku.
  2. Mobilnikom prijazna zasnova – Statistike kažejo, da v večini primerov že več kot polovica obiskovalcev spletnih strani do le-teh dostopa preko mobilnikov in ne več preko klasičnih namiznih ali prenosnih računalnikov.
  3. Enostaven in zmogljiv urejevalnik (CMS) – Spletna stran ali trgovina se ne zaključi s postavitvijo. Vsebine je treba ves čas prilagajati, urejati in dodajati nove. Zato je zelo pomembno, da imate preprost, a učinkovit urejevalnik, s pomočjo katerega lahko vi in vaši sodelavci vsebine urejate.
  4. Optimizacija za iskalnike (SEO) – Ne podcenjujte pomembnosti prilagajanja vaših vsebin, da bodo prijazne tudi iskalnikom, kot je Google. Le če bodo vaše spletne strani vsebovale privlačne, kakovostne vsebine (in zadostno količino le-teh) in bodo te vsebine tudi prilagojene za iskalnike, boste dobili ves tisti promet, ki si ga želite in ga potrebujete, da boste povečali prodajo.
  5. Spremljanje statistike obiska – Le s pomočjo dobrega orodja za spremljanje statistik obiska boste izvedeli, katere vsebine vaše stranke resnično zanimajo, pri katerih izdelkih v spletni trgovini se obiskovalci zadržujejo dalj časa in na kateri točki so zapustili vašo spletno stran.
  6. Podpora za email marketing – Najbolj neposreden odnos s strankami še vedno dosežete z direktnim naslavljanjem. Obiskovalec vaše spletne strani, ki vam bo pustil svoj e-naslov, je prav gotovo zainteresiran za vašo ponudbo, zato je že veliko globlje v prodajnem lijaku in je verjetnost, da mu boste uspeli kaj prodati, veliko večja, kot pa z navadnim oglaševanjem preko kakšnih spletnih pasic ali letakov.
  7. Povezava z družbenimi omrežji – Se zavedate moči družbenih medijev? Če vaša stran omogoča, da obiskovalci lahko s klikom na gumb delijo vaše vsebine na svojih družbenih omrežjih, je verjetnost, da bodo svojim prijateljem predstavili vašo ponudbo, veliko večja, kot pa če tega nimate.
  8. Najvišja stopnja varnosti – Nikoli ne sprejemajte kompromisov, ko je govora o varnosti vaše spletne strani. Uporabljajte varne protokole, namestite aktivno zaščito in sistem za nadzor delovanja strani. Redno izdelujte varnostne kopije. Celoten sistem imejte vedno posodobljen, da zmanjšuje možnosti hekerskih zlorab na najmanjšo možno mero.
  9. Skladnost z zakoni – Glede na to, da je 25. maja 2018 stopila v veljavo evropska uredba o povečani zaščiti osebnih podatkov, ki sliši na ime GDPR in o njej čivkajo že ptički na veji, ste se že verjetno tudi vi spraševali, kakšne ukrepe bi morali sprejeti. Pa ste jih?
  10. Iskren odnos – Za zgornjih devet točk lahko poskrbimo v agenciji IT-Melona, za piko na i pa ste odgovorni sami. Mi vam pomagamo stranko pridobiti in jo animirati, zaključevanje prodaje pa dosega najboljše rezultate z iskrenim odnosom, ki da kupcu občutiti, da je cenjen.
Ne odlašajte, kontaktirajte nas in zahtevajte ponudbo za vašo najboljšo spletno predstavitev.
Verjamemo, da lahko skupaj dosežemo odlične prodajne rezultate.