Email avtomatizacija za prodajne rezultate je močno orodje, ki podjetjem omogoča, da avtomatizirajo komunikacijo s potencialnimi in obstoječimi strankami, s čimer izboljšujejo učinkovitost prodajnih procesov in povečujejo prodajne rezultate.
Ta pristop uporablja tehnologijo za samodejno pošiljanje e-mailov na podlagi določenih sprožilcev ali vedenja strank, kar omogoča personalizirano in ciljno usmerjeno komunikacijo na skoraj individualni ravni.
Email avtomatizacija za prodajne rezultate je močno orodje, ki podjetjem omogoča, da avtomatizirajo komunikacijo s potencialnimi in obstoječimi strankami, s čimer izboljšujejo učinkovitost prodajnih procesov in povečujejo prodajne rezultate.
Ta pristop uporablja tehnologijo za samodejno pošiljanje e-mailov na podlagi določenih sprožilcev ali vedenja strank, kar omogoča personalizirano in ciljno usmerjeno komunikacijo na skoraj individualni ravni.
Prednosti avtomatizacije e-mail marketinga
Prednosti avtomatizacije e-mail marketinga
Na BREZPLAČNEM webinarju bomo govorili o:
Vzdrževanju stika s potenicialnimi in obstoječimi kupci
Zakaj je segmentacija baze kontaktov pomembna
Ali res e-mail marketing še vedno predstavlja 75%+ spletne prodaje?
Kako se lotiti priprave avtomatizirane kampanje
Na katere parametre moramo biti pozorni pri izvajanju e-mail marketinga
Udeležba na webinarju je pomemben korak za vsakogar, ki želi razširiti
svoje znanje o e-mail marketingu in na enostaven način povečati svoj dobiček.
Udeležba na webinarju je pomemben korak za vsakogar, ki želi razširiti
svoje znanje o e-mail marketingu in na enostaven način povečati svoj dobiček.
Prijavite se na brezplačen webinar in izvedite več!
Prijavite se na webinar in izvedite več!