Brezplačen webinar

UPORABA E-MAIL AVTOMATIZACIJE ZA PRODAJNE REZULTATE

Za vsa podjetja, ki se jim je prodaja ustavila in iščejo nove načine za povečanje dobička.

  • 22. 3. 2024, ob 10. uri

Brezplačen webinar

UPORABA E-MAIL AVTOMATIZACIJE
ZA PRODAJNE REZULTATE

Za vsa podjetja, ki se jim je prodaja ustavila in iščejo nove načine za povečanje dobička.

  • 22. 3. 2024, ob 10. uri

 

Email avtomatizacija za prodajne rezultate je močno orodje, ki podjetjem omogoča, da avtomatizirajo komunikacijo s potencialnimi in obstoječimi strankami, s čimer izboljšujejo učinkovitost prodajnih procesov in povečujejo prodajne rezultate.

Ta pristop uporablja tehnologijo za samodejno pošiljanje e-mailov na podlagi določenih sprožilcev ali vedenja strank, kar omogoča personalizirano in ciljno usmerjeno komunikacijo na skoraj individualni ravni.

Email avtomatizacija za prodajne rezultate je močno orodje, ki podjetjem omogoča, da avtomatizirajo komunikacijo s potencialnimi in obstoječimi strankami, s čimer izboljšujejo učinkovitost prodajnih procesov in povečujejo prodajne rezultate.

Ta pristop uporablja tehnologijo za samodejno pošiljanje e-mailov na podlagi določenih sprožilcev ali vedenja strank, kar omogoča personalizirano in ciljno usmerjeno komunikacijo na skoraj individualni ravni.

Prijavite se na brezplačen webinar

Prednosti avtomatizacije e-mail marketinga

  • Povečana učinkovitost: Avtomatizacija zmanjšuje potrebo po ročnem delu, kar omogoča marketinškim ekipam, da se osredotočijo na strategijo in ustvarjanje vsebine.

  • Boljša angažiranost strank: Personalizirana in pravočasna komunikacija lahko izboljša izkušnjo strank z vašo znamko, kar vodi do večje lojalnosti in ponovnih nakupov.

  • Večja konverzija: Avtomatizirane kampanje lahko vodijo do večjih konverzij, saj nagovarjajo stranke na podlagi njihovega vedenja in preferenc, kar povečuje verjetnost nakupa.
  • Merljivi rezultati: Digitalna narava e-mail marketinga omogoča natančno merjenje in analizo rezultatov, kar podjetjem omogoča nenehno optimizacijo svojih kampanj za maksimalno učinkovitost.

Prednosti avtomatizacije e-mail marketinga

  • Povečana učinkovitost: Avtomatizacija zmanjšuje potrebo po ročnem delu, kar omogoča marketinškim ekipam, da se osredotočijo na strategijo in ustvarjanje vsebine.

  • Boljša angažiranost strank: Personalizirana in pravočasna komunikacija lahko izboljša izkušnjo strank z vašo znamko, kar vodi do večje lojalnosti in ponovnih nakupov.

  • Večja konverzija: Avtomatizirane kampanje lahko vodijo do večjih konverzij, saj nagovarjajo stranke na podlagi njihovega vedenja in preferenc, kar povečuje verjetnost nakupa.
  • Merljivi rezultati: Digitalna narava e-mail marketinga omogoča natančno merjenje in analizo rezultatov, kar podjetjem omogoča nenehno optimizacijo svojih kampanj za maksimalno učinkovitost.

Na BREZPLAČNEM webinarju bomo govorili o:

Vzdrževanju stika s potenicialnimi in obstoječimi kupci

Zakaj je segmentacija baze kontaktov pomembna

Ali res e-mail marketing še vedno predstavlja 75%+ spletne prodaje?

Kako se lotiti priprave avtomatizirane kampanje

Na katere parametre moramo biti pozorni pri izvajanju e-mail marketinga

Udeležba na webinarju je pomemben korak za vsakogar, ki želi razširiti
svoje znanje
o e-mail marketingu in na enostaven način povečati svoj dobiček.

Udeležba na webinarju je pomemben korak za vsakogar, ki želi razširiti
svoje znanje o e-mail marketingu in na enostaven način povečati svoj dobiček.

Prijavite se na brezplačen webinar in izvedite več!

Prijavite se na webinar in izvedite več!