Za drzne, ki želijo svojo ciljno skupino impresionirati z izjemno vsebino.

Prepričani ste, da je vsebina vašega oglasa popolna, sedaj pa ne veste, zakaj vas potencialni kupci sploh ne opazijo?

Oglejte si webinar “Kreative, ki pritegnejo pozornost potencialnega kupca” in spoznajte glavne “hook-e”, ki v prodaji preizkušeno delujejo.

Živijo,

Jasmina tukaj. In v bistvu ne štejem več, koliko krat se je TO dejstvo že izkazalo za resnično …

… kot vodja marketinga sem dnevno izpostavljena prodajni vsebini – vsebini na spletu, na družbenih omrežjih, znotraj e-mail marketinga – bolj kot brskam, bolj spoznavam to neizpodbitno dejstvo. Kreativa je tista, ki predstavlja 90 % odločitve, ali bo nekdo opazil našo vsebino in naredil akcijo, ki jo od njega pričakujemo.

Ob tem spoznanju se je porodila ideja, da zbrano znanje brezplačno delim s tistimi, ki to potrebujejo – ki potrebujejo formulo, ki se “skriva” za vsemi udarnimi marketinškimi sporočili in dvignejo svoj marketing na višji nivo.

Kako torej ustvariti vsebino, ki prodaja, boš izvedel na brezplačnem webinarju z naslovom “Kreative, ki pritegnejo pozornost potencialnega kupca”. Skozi praktične primere IT Melone, boš izvedel kako se stvari streže 🙂

Jasmina

Če želite, da je vaša vsebina takšna, da se bere kar sama od sebe, priporočam, da se že v osnovi zavedate pomembnosti:

  • oznavanja vaše ciljne skupine,

  • osredotočenosti na EN cilj,

  • testiranja in

  • poznavanja koristi, ki jih vaš produkt oz. storitev prinaša in v čem se razlikuje od konkurenčne (UVP – Unique Value Position).

Niste prepričani, kako izboljšati katerega izmed zgoraj navedenih dejavnikov? Potem vabljeni, na moj brezplačni webinar, kjer vam skozi praktične primere razkrijem pot do njihovih izboljšav.
  • Brez poznavanja svoje ciljne skupine lahko negativno vplivate na celostno uporabniško izkušnjo in s tem ustvarite med potencialnimi uporabniki negativno mnenje o svoji blagovni znamki.
  • Brez osredotočenosti na EN cilj bo vaše tekstopisje nerazumljivo, saj potencialni uporabniki ne bodo vedeli, kaj od njih sploh želite.
  • Brez testiranja ne boste nikoli vedeli, kakšne informacije berejo vaši uporabniki, kaj je tisto, kaj jih pritegne in kaj jih prepriča k nakupu.

Brez funkcionalne spletne trgovine bo vaša spletna trgovina samevala, vi pa obupavali nad kupom neporavnanih obveznosti.

Na tekstopisje, ki prodaja v letu 2023 pa lahko vplivate le tako, da izberete:

  1. Nadaljujete svojo poslovno pot kot do sedaj.
  2. Zahvaljujoč slabim opisom in oglasom ostajate spregledani na družbenih omrežjih.
  3. Vaša blagovna znamka postane povprečna in izgublja potencialne kupce.
  1. Si vzamete 30 minut svojega časa
  2. Si ogledate webinar “Kreative, ki pritegnejo pozornost potencialnega kupca
  3. In pogledate na vaše tekstopisje z nove perspektive, ki vam lahko zagotovi nov dotok prihodka in izboljša ugled podjetja.

POZITIVNO MNENJE STRANKE

Zaradi varovanja zasebnosti potrebuje YouTube vašo potrditev, da se lahko naloži. Več o tem lahko preberete tu: Privacy Policy.
Sprejmem

Kdo je Jasmina Strašek?

Jasmina Strašek je vodja marketinga IT Melona.

Pod pasom ima več kot 15 let delovnih izkušenj na področju spletne prodaje in oglaševanja na različnih digitalnih platformah.

Po Jasmininih webinarjih sem vedno polna motivacije in zagona za uspeh na svoji poslovni poti.

Nina P., samostojna podjetnica

Vsa predavanja IT Melone so mi odprla nova obzorja in vesel sem, da sem znanje lahko takoj uporabil pri svojem poslu.

Miro S., marketing

Všeč so mi konkretna predavanja, s konkretnimi podatki, na konkretnem primeru. Razumljivo, jasno in uporabno.

Mojca

Kdo je Jasmina Strašek?

Jasmina Strašek je vodja marketinga IT Melona.

Pod pasom ima več kot 15 let delovnih izkušenj na področju spletne prodaje in oglaševanja na različnih digitalnih platformah.

Po Jasmininih webinarjih sem vedno polna motivacije in zagona za uspeh na svoji poslovni poti.

Nina P., samostojna podjetnica

Vsa predavanja IT Melone so mi odprla nova obzorja in vesel sem, da sem znanje lahko takoj uporabil pri svojem poslu.

Miro S., marketing

Všeč so mi konkretna predavanja, s konkretnimi podatki, na konkretnem primeru. Razumljivo, jasno in uporabno.

Mojca

Prijava na webinar