Brezplačen webinar

MAUTIC – Z ENIM ORODJEM DO VSESTRANSKEGA PRIHRANKA V MARKETINGU IN PRODAJI

Brezplačen webinar

MAUTIC – Z ENIM ORODJEM DO VSESTRANSKEGA PRIHRANKA V MARKETINGU IN PRODAJI

Do webinarja še

0
0
0
0
dni
0
0
ur
0
0
min
0
0
sek

KOMU JE WEBINAR NAMENJEN?

Webinar je namenjen podjetnikom, ki želijo imeti v svojih rokah zares učinkovito programsko orodje za razumevanje in rast svojega podjetja.

KOMU JE WEBINAR NAMENJEN?

Webinar je namenjen podjetnikom, ki želijo imeti v svojih rokah zares učinkovito programsko orodje za razumevanje in rast svojega podjetja.

Samozavestno ste sprejeli odločitev, da boste ročno vnašali podatke svojih kupcev in vodili njihovo nakupno pot, že po dveh mesecih pa so se na marketinškem in prodajnem oddelku marketinga pojavili naslednji izzivi:

  • Zaposleni zapravljajo čas z vsakodnevnim ročnim vnašanjem podatkov in ustvarjanjem e-poštnih marketinških kampanj, zaradi česar trpijo druga marketinška področja.
  • Vaša baza kupcev se je začela manjšati, saj nakupne poti svojih strank zaradi nedoslednosti pri vnosu podatkov pravzaprav ne poznate.
  • Prodaja je začela pešati, saj zaradi kaotičnih podatkov potencialnim kupcem pošiljate napačne e-poštne kampanje ob napačnem času in jih s tem odvračate od nakupa.
  • Analiza podatkov je praktično nemogoča, saj nihče na oddelku ni prepričan, kateri podatki so merodajni in kaj si z njimi začeti.

Samozavestno ste sprejeli odločitev, da boste ročno vnašali podatke svojih kupcev in vodili njihovo nakupno pot, že po dveh mesecih pa so se na marketinškem in prodajnem oddelku marketinga pojavili naslednji izzivi:

  • Zaposleni zapravljajo čas z vsakodnevnim ročnim vnašanjem podatkov in ustvarjanjem e-poštnih marketinških kampanj, zaradi česar trpijo druga marketinška področja.
  • Vaša baza kupcev se je začela manjšati, saj nakupne poti svojih strank zaradi nedoslednosti pri vnosu podatkov pravzaprav ne poznate.
  • Prodaja je začela pešati, saj zaradi kaotičnih podatkov potencialnim kupcem pošiljate napačne e-poštne kampanje ob napačnem času in jih s tem odvračate od nakupa.
  • Analiza podatkov je praktično nemogoča, saj nihče na oddelku ni prepričan, kateri podatki so merodajni in kaj si z njimi začeti.

KAJ JE MAUTIC ?

Mautic je orodje za marketinško avtomatizacijo, ki vas reši ponavljajočih se nalog, kot so ustvarjanje potencialnih strank, segmentacija stikov, točkovanje stikov …

PREDNOSTI MAUTICA, KI JIH NE MORETE PREZRETI:

  • Prihranek časa pri dolgočasih marketinških nalogah
  • Segmentacija stikov in zvišanje števila konverzij
  • Hitreje do uporabniške baze

KAJ JE MAUTIC ?

Mautic je orodje za marketinško avtomatizacijo, ki vas reši ponavljajočih se nalog, kot so ustvarjanje potencialnih strank, segmentacija stikov, točkovanje stikov …

PREDNOSTI MAUTICA, KI JIH NE MORETE PREZRETI:

  • Prihranek časa pri dolgočasih marketinških nalogah
  • Segmentacija stikov in zvišanje števila konverzij
  • Hitreje do uporabniške baze

Razbremenite se marketinških tegob, prodajte svoj izdelek/storitev in povečajte svoje prihodke z orodjem Mautic!

Razbremenite se marketinških tegob, prodajte svoj izdelek/storitev in povečajte svoje prihodke z orodjem Mautic!