Živijo,
Jerneja tukaj.
In kot vodja projektov v spletni agenciji IT Melona me bega nekaj, kar vam enostavno moram povedati …
… Zaključen projekt ni samoumeven.
Zaključen projekt, ki vam prihrani strah pred izgubo obstoječih podatkov ter za katerega boste na koncu odšteli točno toliko, kot ste se dogovorili ob podpisu ponudbe, pa že pravi dosežek.
Mnogi ponudniki spletnih strani in spletnih trgovin obljubljajo suho zlato, a nihče vam ne bo povedal, da pot do tja ne bo enostavna. Da so fotografije vaših produktov in vsebine še najmanj, kar boste morali posredovati, če boste želeli, da se izdela spletna stran ali spletna trgovina, ki počne za vas točno to, kar želite: prodaja, beleži konverzije ali zbira lead-e.
V kolikor želite spoznati grdo resnico, ki je v ozadju, in korake, ki jih je do sedaj moral prehoditi vsak naš naročnik, v sodelovanju z Romanom Čretnikom, spletnim strategom na IT Meloni pripravljava brezplačen webinar z naslovom “Resnica o izdelavi spletne strani, ki vam je ne bo povedal nihče drug” v katerem bova razkrila 5 malo poznanih dejstev za izdelavo profitabilne spletne strani.
P.S.: V kolikor vaše podjetje sestavljajo direktor, vodja prodaje in vodja projektov, pri katerem ima vsak svoj pogled na to, kako mora spletna trgovina ali spletna stran izgledati, je ogled praktično obvezen. 🙂
Se vidimo online, in sicer 30. 11. ob 10. uri
Jerneja
Če želite, da vaša spletna trgovina prodaja in če ne želite že v začetku “zavoziti” …
… vam toplo priporočava, da razmislite o:
Brez poznavanja malo poznanih dejstev za postavitev spletne trgovine bo le-ta pustila slab priokus pri obiskovalcih in veliko luknjo v denarnici.
Na izdelavo profitabilne spletne strani pa lahko vplivate tako, da …
1. Vztrajate pri svojem in nadaljujete isto pot kot do sedaj.
2. V skladu z netransparentno ponudbo ustvarite spletno stran ali trgovino, ki ni v skladu z vrednotami podjetja in ciljno skupino, ki ji želite prodajati.
3. Namesto dobička štejete izgubo ob vseh skritih stroških, ki so se nakopičili.
4. Izgubite kredibilnost v očeh svojih kupcev in s tem povečate možnosti za prodajo svoji neposredni konkurenci.
1. Si vzamete čas 30. 11. ob 10. uri
2. Se pridružite webinarju z naslovom “Resnica o izdelavi spletne strani, ki vam je ne bo povedal nihče drug.”
3. Spoznate 5 malo poznanih dejstev, za izdelavo profitabilne spletne strani.
4. Ustvarite spletno stran ali trgovino, ki je v skladu z vašimi finančnimi in časovnimi cilji, ter v očeh kupcev vzbuja zaupanje in s tem veča prodajo.
Pozitivno mnenje
Kdo je Jerneja Krapše?
Jerneja Krapše je kot vodja projektov nepogrešljiv člen (kot pravi sama zase: prevajalec) med našimi naročniki in ekipo. Dolgoletne izkušnje v različnih industrijah so ji pomagale izoblikovati odlične komunikacijske in vodstvene sposobnosti, s katerimi zagotavlja profesionalno uporabniško izkušnjo našim naročnikom.
Kdo je Roman Čretnik?
Roman Čretnik je direktor in soustanovitelj spletne agencije IT Melona. Je WordPressu lojalen razvijalec spletnih strani in trgovin in v podjetju IT Melona z več kot 15-letnimi izkušnjami kot spletni strateg vodi ekipo programerjev. Digitalni multipraktik s kilometrino v spletnem novinarstvu, optimizaciji spletnih strani za iskalnike in izboljšanju uporabniške izkušnje z lahkoto premaguje izzive naših naročnikov na področju razvoja in optimizacije.