RESNICA O IZDELAVI SPLETNE STRANI, KI VAM JE NE BO POVEDAL NIHČE DRUG

Razkrivamo 5 malo poznanih dejstev za
izdelavo profitabilne spletne strani.

Živijo,

Jerneja tukaj.

In kot vodja projektov v spletni agenciji IT Melona me bega nekaj, kar vam enostavno moram povedati …

… Zaključen projekt ni samoumeven.

Zaključen projekt, ki vam prihrani strah pred izgubo obstoječih podatkov ter za katerega boste na koncu odšteli točno toliko, kot ste se dogovorili ob podpisu ponudbe, pa že pravi dosežek.

Mnogi ponudniki spletnih strani in spletnih trgovin obljubljajo suho zlato, a nihče vam ne bo povedal, da pot do tja ne bo enostavna. Da so fotografije vaših produktov in vsebine še najmanj, kar boste morali posredovati, če boste želeli, da se izdela spletna stran ali spletna trgovina, ki počne za vas točno to, kar želite: prodaja, beleži konverzije ali zbira lead-e.

V kolikor želite spoznati grdo resnico, ki je v ozadju, in korake, ki jih je do sedaj moral prehoditi vsak naš naročnik, v sodelovanju z Romanom Čretnikom, spletnim strategom na IT Meloni pripravljava brezplačen webinar z naslovom “Resnica o izdelavi spletne strani, ki vam je ne bo povedal nihče drug” v katerem bova razkrila 5 malo poznanih dejstev za izdelavo profitabilne spletne strani.

P.S.: V kolikor vaše podjetje sestavljajo direktor, vodja prodaje in vodja projektov, pri katerem ima vsak svoj pogled na to, kako mora spletna trgovina ali spletna stran izgledati, je ogled praktično obvezen. 🙂

Se vidimo online, in sicer 30. 11. ob 10. uri

Jerneja

Če želite, da vaša spletna trgovina prodaja in če ne želite že v začetku “zavoziti” …

… vam toplo priporočava, da razmislite o:

  • ponudbi za izdelavo spletne strani, ki jo imate pred seboj in dejansko ne razumete, kaj vsebuje
  • vsebini, ki jo od vas zahtevajo pri izdelavi spletne strani oz. trgovine
  • mnenju vaše ekipe na predlagano ponudbo
  • časovnici projekta
  • poteku dela po zaključku sodelovanja.
V kolikor vas o posameznih korakih zanima več, vas vljudno povabiva, da se prijavite na najin webinar, kjer bova govorila točno o tem.
  • Brez transparente ponudbe ne boste vedeli, kaj dobite za svoj denar. Zna se zgoditi, da boste morali plačati več, kot ste pričakovali ali pa da ne boste prejeli vseh storitev, ki ste jih zahtevali.
  • Brez fotografij, ki odražajo vrednote in vizijo vašega podjetja in vsebine, ki govori jezik vaše ciljne skupine, boste izgubljali potencialne stranke.
  • Brez poenotenih mnenj znotraj podjetja bo investicija v postavitev spletne trgovine popolnoma zgrešena, saj jo bo vsak želel postaviti za zagotavljanje drugačnega cilja.
  • Brez natančno določenega časovnega načrta ne boste vedeli, katerih datumov se je treba držati in še pomembneje – kdaj se vam bo investicija v postavitev spletne strani povrnila v obliki novih poslov.
  • Brez dogovora o vzdrževanju in varnosti boste s svojo spletno trgovino težko upravljali, prav tako boste lahka tarča vsem zlonamernim hekerskim vdorom. Brez dogovora tudi ne boste vedeli, kolikor ur in stroškov boste morali temu nameniti.

Brez poznavanja malo poznanih dejstev za postavitev spletne trgovine bo le-ta pustila slab priokus pri obiskovalcih in veliko luknjo v denarnici.

Na izdelavo profitabilne spletne strani pa lahko vplivate tako, da …

1. Vztrajate pri svojem in nadaljujete isto pot kot do sedaj.

2. V skladu z netransparentno ponudbo ustvarite spletno stran ali trgovino, ki ni v skladu z vrednotami podjetja in ciljno skupino, ki ji želite prodajati.

3. Namesto dobička štejete izgubo ob vseh skritih stroških, ki so se nakopičili.

4. Izgubite kredibilnost v očeh svojih kupcev in s tem povečate možnosti za prodajo svoji neposredni konkurenci.

1. Si vzamete čas 30. 11. ob 10. uri

2. Se pridružite webinarju z naslovom “Resnica o izdelavi spletne strani, ki vam je ne bo povedal nihče drug.”

3. Spoznate 5 malo poznanih dejstev, za izdelavo profitabilne spletne strani.

4. Ustvarite spletno stran ali trgovino, ki je v skladu z vašimi finančnimi in časovnimi cilji, ter v očeh kupcev vzbuja zaupanje in s tem veča prodajo.

Pozitivno mnenje

Zaradi varovanja zasebnosti potrebuje YouTube vašo potrditev, da se lahko naloži. Več o tem lahko preberete tu: Privacy Policy.
Sprejmem

Kdo je Jerneja Krapše?

Jerneja Krapše je kot vodja projektov nepogrešljiv člen (kot pravi sama zase: prevajalec) med našimi naročniki in ekipo. Dolgoletne izkušnje v različnih industrijah so ji pomagale izoblikovati odlične komunikacijske in vodstvene sposobnosti, s katerimi zagotavlja profesionalno uporabniško izkušnjo našim naročnikom.

Kdo je Roman Čretnik?

Roman Čretnik je direktor in soustanovitelj spletne agencije IT Melona. Je WordPressu lojalen razvijalec spletnih strani in trgovin in v podjetju IT Melona z več kot 15-letnimi izkušnjami kot spletni strateg vodi ekipo programerjev. Digitalni multipraktik s kilometrino v spletnem novinarstvu, optimizaciji spletnih strani za iskalnike in izboljšanju uporabniške izkušnje z lahkoto premaguje izzive naših naročnikov na področju razvoja in optimizacije.

Vsa predavanja IT Melone so mi odprla nova obzorja in vesel sem,
da sem znanje lahko takoj uporabil pri svojem poslu.

Miro S., marketing

Prijava na webinar

POGOSTA VPRAŠANJA

Webinar bo potekal 30. 11. 2023 ob 10.00.

Potekal bo na povezavi, ki jo prejmete ob prijavi na elektronski naslov.

Webinar bo trajal 30 minut.