Živimo v dobi, ko se ljudje po nasvete in informacije najprej obrnejo na – splet. Ne verjamete? Le pomislite, kaj bi naredili vi. Ste na dopustu nekje na morju in si zaželite dobro kosilo. Kaj boste zelo verjetno naredili? Vzeli v roke svoj mobilni telefon, v Googlu ali kakšni drugi aplikaciji poiskali, kje v okolici so dobre restavracije, pregledali njihove ocene in se glede na povprečno oceno odločili, kam boste odšli na kosilo. Drži?
Popolnoma isto se dogaja z vašim podjetjem na spletu. Po raziskavi iz leta 2017 naj bi samo mnenja vplivala za nekaj več kot 20 % pri poziciji lokalnih zadetkov. Podjetja z obširnejšim opisom in komentarji imajo več obiska in tudi uporabniki jih posledično prej opazijo.
Kako pridobiti mnenja na Googlu in zakaj je to pomembno?
Google trenutno pri vsakem iskanju prikaže tri najbolj pomembna podjetja. Če je v okolici več podjetij, ki ustrezajo iskalnim pogojem, iskalnik pri razvrstitvi upošteva tudi spletne ocene.
Mnenja v Googlu podajajo dragocene informacije o vašem podjetju tako vam kot tudi vašim strankam. Mnenja o podjetju so prikazana ob vnosu vašega podjetja v Zemljevidih ali Iskanju, z njimi pa bo vaše podjetje izstopalo med konkurenco v Googlu. Večina uporabnikov spleta si namreč ogleda le zadetke, ki se prikažejo na prvi strani iskalnika.
Stranke lahko za mnenja prosite preko kratkega URL-ja, ki je specifičen za vaše podjetje. Če želite pridobiti mnenja v Googlu, spodbudite svoje stranke, da začnejo širiti glas o vašem podjetju. Pri tem upoštevajte te najboljše postopke:
- opomnite stranke, naj napišejo mnenje. Povejte jim, da je pisanje mnenj v mobilnih napravah ali namiznih računalnikih hitro in preprosto. Več o tem, kako napisati mnenja v Googlu.
- Odgovarjajte na mnenja, da boste pridobili zaupanje strank. Stranke bodo opazile, da vaše podjetje ceni njihovo mnenje, zato bodo v prihodnje napisale še več mnenj. Lahko pa tudi ustvarite povezavo in jo daste v skupno rabo s strankami. Te bodo lahko na to povezavo kliknile in napisale mnenje. Preberite, kako lahko preberete mnenja strank in odgovorite nanje.
- Preverite svoje podjetje, da se bodo vaši podatki lahko prikazovali v Zemljevidih, Iskanju in drugih Googlovih storitvah. Na mnenja lahko odgovarjajo samo preverjena podjetja. Preberite, kako lahko preverite svoje podjetje.
Mnenja so uporabna samo, če so iskrena in nepristranska. Lastniki podjetij strankam na primer ne smejo ponujati spodbud v zameno za mnenja. Če boste naleteli na mnenje, ki je neprimerno ali krši pravilnike, ga lahko prijavite za odstranitev.
Kako je s pridobivanjem mnenj na Facebooku?
Facebook je večini podjetij omogočil, da lahko pridobivajo mnenja na Facebook straneh, ne glede na to, ali imajo objavljen fizični naslov. Mnenja na Facebooku lahko pridobivajo tudi podjetja, kot so spletne trgovine, proizvajalci produktov, mediji itd.
Kako do mnenj in zvezdic, ki vam jih Facebook zapiše na vašem profilu? Enostavno tako, da prosite svoje stranke, da zapišejo svoje mnenje. Na podlagi tega vam bo Facebook dodelil število zvezdic.
Kako pridobiti več mnenj?
Do tega je le ena pot – prosite zanje svoje stranke ali uporabnike vaših spletnih strani. Naj vam ob tem ne bo neprijetno; ljudje radi zapišejo svoje pozitivne izkušnje. Ob tem do njih pristopite osebno in se jim po podanem mnenju ne pozabite zahvaliti.