Ali se lahko leta 2023 zares poslovite od dobičkonosnih rezultatov zaradi sprememb, ki jih to leto prinaša?

Prijavite se na webinar “5 ključnih dejavnikov za uspešen marketing v 2023.” ter se izognite padcu profitabilnosti vašega marketinga v letu 2023.

Živijo,

Rok tukaj. To ti moram povedati …

Bolj kot je šlo leto proti koncu, večkrat sem na spletu naletel na vsebine, ki so opozarjale na drastične spremembe v marketingu, ki jih bo prineslo leto 2023. Seveda sem kot direktor podjetja prejel tudi kar nekaj vprašanj, ki so bila povezana s to temo. V tem času sem prebral številne članke in prisluhnil številnim podkastom ter pogledal mnogo videoposnetkov, ampak sem večinoma naletel na podobno težavo – večina jih je na spremembe opozarjala presplošno. Primer: »V letu 2023 boste morali nujno urediti Googlovo analitiko. Prodaja bo na družbenih omrežjih naraščala, zato morate svoj proračun vlagati tja.« Seveda bi še lahko našteval … Nihče ni omenil tega, kar je najpomembnejše – priprava celotne marketinške strategije za leto 2023, ki bo pomembno vplivala na porast dobička.

Vse se začne pri strategiji, in sicer ne glede na to, katere spremembe prinaša novo leto. Prav s tem namenom sem za vas pripravil webinar z naslovom 5 ključnih dejavnikov za uspešen marketing v letu 2023. Na njem vas ne bom obmetaval s suhoparno teorijo, temveč vam bom na podlagi lastnih praktičnih primerov prikazal možnost doseganja rezultatov.

Se vidiva online, in sicer 23. 1. ob 9. uri

Rok

Če želite, da vaša prodaja raste, in če ne želite že v začetku letu »zavoziti« celoletnih rezultatov, priporočam, da se zavedate pomembnosti:

  • poznavanja ciljne skupine
  • priprave strategije nastopa in načrta izvedbe
  • priprave vsebin (teksti, kreative)
  • avtomatizirane obdelave obstoječih strank in novih potencialnih kupcev
  • spremljanje rezultatov.
Če vas o pomembnosti postavljanja zgornjih korakov zanima še kaj več, vas vabim, da se prijavite na moj webinar.
  • Brez poznavanje ciljne skupine, ne vemo komu je naš izdelek namenjen, zato prodavamo vsem.
  • Brez priprave strategije nastopa in načrta gre naše podjetje in prodaja “go with the flow”
  • Brez vnaprej pripravljenih vsebin, kreativ, po vnaprej pripravljenem wireframe-u, pripravljamo vse zadnji trenutek, in pogosto tudi brez uspeha
  • Brez avtomatizacije obdelave obstoječih strank in potencialnih kupcev porabimo preveč časa
  • Brez spremljanja rezultatov ne vemo “kam gremo”

Brez načrtovanja strategije, ki vključuje
5 ključnih dejavnikov za uspešen marketing v letu 2023, se lahko zgodi, da boste zavozili prodajo že v začetku leta.

Na padec prodaje v 2023 pa lahko vplivate tako da…

IMATE DVE IZBIRI…

1. Nadaljujete isto pot kot do zdaj

2. Že v začetku leta “zavozite” prodajo…

1. Si vzamete čas 23.1. 2023, ob 9.00

2. Se pridružite na webinarju z naslovom “5 ključnih dejavnikov za uspešen marketing v letu 2023”

3. ZAČNETE URESNIČEVATI ZASTAVLJENO POT

Pozitivno mnenje o tem, kako deluje
5 dejavnikov za uspešen marketing

Zaradi varovanja zasebnosti potrebuje YouTube vašo potrditev, da se lahko naloži. Več o tem lahko preberete tu: Privacy Policy.
Sprejmem

Kdo je Rok Makovec?

Rok Makovec je soustanovitelj in kreativni direktor spletne agencije IT Melona.

Je strokovnjak na področju digitalnega marketinga, z ekipo je v preteklih letih pomagal že številnim podjetjem pri pridobivanju novih poslov in povečevanju prodaje. IT Melona je ena izmed uspešnejših spletnih marketinških agencij v Sloveniji.

Ko poslušam Roka, vedno dobim zagon in motivacijo, da takoj implementiram novo znanje. In to znanje se pozna tudi na uspehu mojega podjetja.

Nina P., samostojna podjetnica

Vsa predavanja IT Melone o digitalnem marketingu so mi odprla nova obzorja in vesel sem, da sem znanje lahko takoj uporabil pri svojem poslu.

Miro S., marketing

Všeč so mi konkretna predavanja, s konkretnimi podatki, na konkretnem primeru.

Razumljivo, jasno in uporabno.

Jan T., lastnik manjšega podjetja

Pa je to res pravi webinar za vas?

Zaradi varovanja zasebnosti potrebuje YouTube vašo potrditev, da se lahko naloži. Več o tem lahko preberete tu: Privacy Policy.
Sprejmem

Kdo je Rok Makovec?

Rok Makovec je soustanovitelj in kreativni direktor spletne agencije IT Melona.

Je strokovnjak na področju digitalnega marketinga, z ekipo je v preteklih letih pomagal že številnim podjetjem pri pridobivanju novih poslov in povečevanju prodaje. IT Melona je ena izmed uspešnejših spletnih marketinških agencij v Sloveniji.

Ko poslušam Roka, vedno dobim zagon in motivacijo, da takoj implementiram novo znanje. In to znanje se pozna tudi na uspehu mojega podjetja.

Nina P., samostojna podjetnica

Vsa predavanja IT Melone o digitalnem marketingu so mi odprla nova obzorja in vesel sem, da sem znanje lahko takoj uporabil pri svojem poslu.

Miro S., marketing

Všeč so mi konkretna predavanja, s konkretnimi podatki, na konkretnem primeru.

Razumljivo, jasno in uporabno.

Jan T., lastnik manjšega podjetja

Pa je to res pravi webinar za vas?

Zaradi varovanja zasebnosti potrebuje YouTube vašo potrditev, da se lahko naloži. Več o tem lahko preberete tu: Privacy Policy.
Sprejmem

Prijava na webinar

POGOSTA VPRAŠANJA

Webinar bo potekal 23. 1. 2023 ob 9.00.

Potekal bo online na zoom povezavi, ki jo dobite ob prijavi.

Webinar bo trajal 30 minut.