Živijo,
Rok tukaj. To ti moram povedati …
Bolj kot je šlo leto proti koncu, večkrat sem na spletu naletel na vsebine, ki so opozarjale na drastične spremembe v marketingu, ki jih bo prineslo leto 2023. Seveda sem kot direktor podjetja prejel tudi kar nekaj vprašanj, ki so bila povezana s to temo. V tem času sem prebral številne članke in prisluhnil številnim podkastom ter pogledal mnogo videoposnetkov, ampak sem večinoma naletel na podobno težavo – večina jih je na spremembe opozarjala presplošno. Primer: »V letu 2023 boste morali nujno urediti Googlovo analitiko. Prodaja bo na družbenih omrežjih naraščala, zato morate svoj proračun vlagati tja.« Seveda bi še lahko našteval … Nihče ni omenil tega, kar je najpomembnejše – priprava celotne marketinške strategije za leto 2023, ki bo pomembno vplivala na porast dobička.
Vse se začne pri strategiji, in sicer ne glede na to, katere spremembe prinaša novo leto. Prav s tem namenom sem za vas pripravil webinar z naslovom 5 ključnih dejavnikov za uspešen marketing v letu 2023. Na njem vas ne bom obmetaval s suhoparno teorijo, temveč vam bom na podlagi lastnih praktičnih primerov prikazal možnost doseganja rezultatov.
Se vidiva online, in sicer 23. 1. ob 9. uri
Rok
Če želite, da vaša prodaja raste, in če ne želite že v začetku letu »zavoziti« celoletnih rezultatov, priporočam, da se zavedate pomembnosti:
- poznavanja ciljne skupine
- priprave strategije nastopa in načrta izvedbe
- priprave vsebin (teksti, kreative)
- avtomatizirane obdelave obstoječih strank in novih potencialnih kupcev
- spremljanje rezultatov.
- Brez poznavanje ciljne skupine, ne vemo komu je naš izdelek namenjen, zato prodavamo vsem.
- Brez priprave strategije nastopa in načrta gre naše podjetje in prodaja “go with the flow”
- Brez vnaprej pripravljenih vsebin, kreativ, po vnaprej pripravljenem wireframe-u, pripravljamo vse zadnji trenutek, in pogosto tudi brez uspeha
- Brez avtomatizacije obdelave obstoječih strank in potencialnih kupcev porabimo preveč časa
Brez spremljanja rezultatov ne vemo “kam gremo”
Brez načrtovanja strategije, ki vključuje
5 ključnih dejavnikov za uspešen marketing v letu 2023, se lahko zgodi, da boste zavozili prodajo že v začetku leta.
Na padec prodaje v 2023 pa lahko vplivate tako da…
IMATE DVE IZBIRI…
1. Nadaljujete isto pot kot do zdaj
2. Že v začetku leta “zavozite” prodajo…
1. Si vzamete čas 23.1. 2023, ob 9.00
2. Se pridružite na webinarju z naslovom “5 ključnih dejavnikov za uspešen marketing v letu 2023”
3. ZAČNETE URESNIČEVATI ZASTAVLJENO POT
Pozitivno mnenje o tem, kako deluje
5 dejavnikov za uspešen marketing
Kdo je Rok Makovec?
Rok Makovec je soustanovitelj in kreativni direktor spletne agencije IT Melona.
Je strokovnjak na področju digitalnega marketinga, z ekipo je v preteklih letih pomagal že številnim podjetjem pri pridobivanju novih poslov in povečevanju prodaje. IT Melona je ena izmed uspešnejših spletnih marketinških agencij v Sloveniji.

Pa je to res pravi webinar za vas?
Kdo je Rok Makovec?
Rok Makovec je soustanovitelj in kreativni direktor spletne agencije IT Melona.
Je strokovnjak na področju digitalnega marketinga, z ekipo je v preteklih letih pomagal že številnim podjetjem pri pridobivanju novih poslov in povečevanju prodaje. IT Melona je ena izmed uspešnejših spletnih marketinških agencij v Sloveniji.
