Za podjetnike, ki verjamejo, da lahko s prilagodljivostjo ustvarjajo izjemne prodajne uspehe.
Prepričani ste, da ste v svoji kvartalni oglaševalski strategiji pomislili na vse, sedaj pa opažate, da vam kupci obračajo hrbet.
Oglejte si webinar “Agilno oglaševanje za povečanje prodajne uspešnosti” in spoznajte kako s fleksibilnostjo do izboljšanih rezultatov, kljub poletnemu zatišju.
Rok tukaj,
In ne moreš si misliti, kako težko počnem nekaj, kar mi je izven dnevne rutine …
Zmeraj vstanem ob štirih, si pripravim zajtrk in hop v fitnes – saj veš, zdrav duh v zdravem telesu. Lahko bi se reklo, da večino dni preživljam vpet v rutino in kar težko si predstavljam, kako bi svoji rutini rekel “ne hvala” in se raje prepustil instantnim, spontanim odločitvam.
Tako sem se ujet v misel, da je navada železna srajca, vozil zjutraj v službo in nekje na pol poti do Maribora me prešine: “O s***, če že jaz težko vstanem z desno namesto z levo nogo, kako mora biti potem šele podjetnikom, ki jim “na suho” predavam o tem, kako je oglaševanje velikokrat konstantno potiskanje izven cone udobja?” Ker se zavedam, da je marketing velikokrat pehanje za rezultati, ki temelji na eksperimentiranju in hitremu prilagajanju sem se odločil pripraviti nekaj konkretnega na to temo.
Zato je tukaj brezplačni webinar, ki ti bo na praktičnih primerih naše agencije povedal, kako v urgentnih, nepredvidljivih situacijah ravnati, se prilagoditi in poiskati rešitve, ki prinašajo uspešnost na področju prodaje.
Se vidiva v ponedeljek, 19. 6. ob 9. uri!
Če želite v oglaševalskem svetu doseči efektivnejše rezultate, priporočam, da se že v osnovi zavedate pomembnosti:
Brez sposobnosti hitrega “on-the-feet” razmišljanja v oglaševanju, bo vaša denarnica samevala, vi pa obupovali nad kupom neporavnavnih obveznosti.
Na fleksibilno oglaševanje, ki povečuje prodajo v letu 2023,
pa lahko vplivate le tako, da izberete:
1. Vztrajate na svoji poslovni poti.
2. Nadaljujete z brezglavim zapravljanjem težko prisluženih sredstev v kanale, oglase in ciljne skupine, ki ne prinašajo želenih rezultatov.
3. Začnete postopoma zaostajati za največjimi konkurenti, tvegate nezadovoljstvo med kupci in izgubo zaupanja v svojo blagovno znamko.
1. Si vzamete 30 minut časa.
2. Se pridružite webinarju “Agilno oglaševanje za povečanje prodajne uspešnosti”
3. Prevetrite svojo dosedanjo marketinško strategijo in pogledate nanjo z nove perspektive, ki vam zagotavlja višji pritok dohodka in boljši ugled podjetja.
Pozitivno mnenje stranke
Kdo je Rok Makovec?
Rok Makovec je soustanovitelj in kreativni direktor spletne agencije IT Melona.
Je strokovnjak na področju digitalnega marketinga, z ekipo je v preteklih letih pomagal že številnim podjetjem pri pridobivanju novih poslov in povečevanju prodaje. IT Melona je ena izmed uspešnejših spletnih marketinških agencij v Sloveniji.
Prepričajte se, da je to webinar, ki bo s svojo vsebino
brezplačno prispeval k razvoju vašega podjetja!
Kdo je Rok Makovec?
Rok Makovec je soustanovitelj in kreativni direktor spletne agencije IT Melona.
Je strokovnjak na področju digitalnega marketinga, z ekipo je v preteklih letih pomagal že številnim podjetjem pri pridobivanju novih poslov in povečevanju prodaje. IT Melona je ena izmed uspešnejših spletnih marketinških agencij v Sloveniji.