Za vse podjetnike, ki so prepričani, da manj dela potencialno prinaša večje rezultate.
Medtem ko drugi ročno vnašajo svoje podatke, boste vi z uporabo orodij ustvarili do 760 % več prihodka!
Oglejte si webinar z naslovom “Z avtomatizacijo do marketinškega uspeha” in spoznajte vse priložnosti za prihranek časa in denarja v svojem podjetju.
Živijo,
Roman tukaj in zadnjič mi je med uvodnim sestankom z naročnikom dalo misliti tole …
Sam sem toliko vpet v poznavanje ozadja in programskega ogrodja (digitalnega) marketinga, da včasih enostavno pozabim, da okolica na nas gleda z velikimi očmi – kot guruje, ki nenehno tipkamo in ponavljamo vedno enake procese.
No, v resnici ni vedno tako. 🙂 Če bi se marketing odvijal na takšen način, ne bi nikoli delovali v skladu s sloganom IT Melone, saj bi za vsakega naročnika potrebovali dodatnih 200+ ur. In to se matematično enostavno ne bi izšlo …
Še preden se vprašate – kako se lotiti izboljšave procesa se ustavite in razmislite – kaj je v vašem marketingu tista stvar, ki ste jo naredili že vsaj 130 x in veste, da bi to lahko namesto vas naredil nekdo drug?
Sam še predobro vem, kje smo z avtomatizacijo začeli v podjetju IT Melona in kakšne uspehe nam je le-ta prinesla, zato sem za vas pripravil brezplačen webinar “Z avtomatizacijo do marketinškega uspeha”, kjer bom delil orodje in vse potrebno znanje, ki ga potrebujete, da boste tudi vi v prihodnosti z nekaj kliki dosegali maksimalne rezultate.
Se vidimo online – 27. 6. ob 9. uri
Če želite, da odslej marketinške kampanje v ozadju tečejo kot urica, potem je že v osnovi pomembno, da se zavedate sledečega:
Brez avtomatizacije izgubljate potencialne stranke, saj jih prepogosto naslavljate z napačno vsebino, ob napačnem času.
Na prihranek časa v ponavljajočih marketinških procesih v letu 2023 pa lahko vplivate tako, da izberete:
1. Nadaljujete svojo poslovno pot kot do sedaj.
2. Trošite delovne ure in energijo za procese, ki bi jih lahko namesto vas naredil nekdo drug.
3. Izgubljate potencialne stranke, saj vsebine ne prilagajate njihovim interesom in potrebam.
1. Si vzamete 30 minut svojega časa.
2. Se udeležite webinarja z naslovom “Z avtomatizacijo do marketinškega uspeha”.
3. Pogledate na svoje dosedanje marketinške procese iz druge perspektive, ki vam lahko zagotovi hitrejši in enostavnejši dotok prihodka in razbremeni vašo marketinško ekipo.
Pozitivno mnenje stranke
Kdo je Roman Čretnik?
Roman Čretnik je direktor in spletni strateg pri spletni marketinški agenciji IT Melona.
Roman je digitalni multipraktik s kilometrino v spletnem novinarstvu, optimizaciji spletnih strani za iskalnike in izboljšanju uporabniške izkušnje. Je WordPressu lojalen razvijalec spletnih strani in trgovin.
Kdo je Roman Čretnik?
Roman Čretnik je direktor in spletni strateg pri spletni marketinški agenciji IT Melona.
Roman je digitalni multipraktik s kilometrino v spletnem novinarstvu, optimizaciji spletnih strani za iskalnike in izboljšanju uporabniške izkušnje. Je WordPressu lojalen razvijalec spletnih strani in trgovin.