Raziskava trga in testiranje marketinško-prodajnega procesa za tujega naročnika
Dr. Wiker,
HHcpa vapi

Raziskava trga in testiranje marketinško-prodajnega procesa za tujega naročnika
Dr. Wiker,HHcpa vapi

Tuje podjetje, ki deluje v B2B segmentu, se je odločilo za lansiranje lastne blagovne znamke Dr. WIKER, specializirane za HHCpa vape, in širitev dejavnosti na B2C trg. Pred izdelavo spletne trgovine in serijske proizvodnje so želeli preveriti povpraševanje, optimizirati sporočilnost ter oblikovati profitabilen prodajni lijak. Njihov cilj je bil s pomočjo testnega oglaševanja pridobiti ključne vpoglede v ciljno skupino in potrošniške navade.

Testiranje smo izvedli na Češkem, Nemškem in Nizozemskem trgu.

Tuje podjetje, ki deluje v B2B segmentu, se je odločilo za lansiranje lastne blagovne znamke Dr. WIKER, specializirane za HHCpa vape, in širitev dejavnosti na B2C trg. Pred izdelavo spletne trgovine in serijske proizvodnje so želeli preveriti povpraševanje, optimizirati sporočilnost ter oblikovati profitabilen prodajni lijak. Njihov cilj je bil s pomočjo testnega oglaševanja pridobiti ključne vpoglede v ciljno skupino in potrošniške navade.

Testiranje smo izvedli na Češkem, Nemškem in Nizozemskem trgu.

Izziv

Izdelek kot je HHCpa vape, spada v industrijo, kjer so strogi oglaševalski predpisi in omejitve na platformah, kot sta Meta (Facebook in Instagram) ter Google. To je zahtevalo:

  • 1
    Kreativne pristope za oblikovanje oglasov, ki so odobreni in učinkoviti.
  • 2
    Izbor alternativnih kanalov za oglaševanje.
  • 3
    Testiranje vizualne podobe, pristajalnih strani in strategije oglaševanja.

Naša naloga je bila grafično oblikovati spletno stran po meri, načrtovati tehnične rešitve in jih implementirati, pri čemer smo se morali držati specifičnih vizualnih in funkcionalnih zahtev naročnika.

Izziv

Izdelek kot je HHCpa vape, spada v industrijo, kjer so strogi oglaševalski predpisi in omejitve na platformah, kot sta Meta (Facebook in Instagram) ter Google. To je zahtevalo:

  • 1
    Kreativne pristope za oblikovanje oglasov, ki so odobreni in učinkoviti.
  • 2
    Izbor alternativnih kanalov za oglaševanje.
  • 3
    Testiranje vizualne podobe, pristajalnih strani in strategije oglaševanja.

Naša naloga je bila grafično oblikovati spletno stran po meri, načrtovati tehnične rešitve in jih implementirati, pri čemer smo se morali držati specifičnih vizualnih in funkcionalnih zahtev naročnika.

NAŠ PRISTOP

1. Analiza in načrtovanje

Projekt se je začel s temeljito raziskavo trga in konkurence s pomočjo različnih orodij,
eno izmed njih je npr. SEMrush. Na podlagi analize smo:

1. Identificirali ključne igralce v panogi in njihove strategije.

2. Določili ciljno skupino (mlajši odrasli in uporabniki vape izdelkov).

3. Izbrali alternativne oglaševalske kanale, kot so native oglasi in platforme, kot so portali za odrasle.

Na podlagi teh podatkov smo zasnovali strategijo:

1. Določitev KPI-jev: CPA, ROI in število naročil.

2. Priprava načrta kampanj, ki vključuje tekstovne in vizualne elemente.

Primer izpisa konkurence

Pomen kratic:

  • KPI – ključni kazalniki uspešnosti
  • CPA – strošek pridobitve stranke
  • ROI – donosnost naložbe

NAŠ PRISTOP

1. Analiza in načrtovanje

Projekt se je začel s temeljito raziskavo trga in konkurence s pomočjo različnih orodij,
eno izmed njih je npr. SEMrush. Na podlagi analize smo:

1. Identificirali ključne igralce v panogi in njihove strategije.

2. Določili ciljno skupino (mlajši odrasli in uporabniki vape izdelkov).

3. Izbrali alternativne oglaševalske kanale, kot so native oglasi in platforme, kot so portali za odrasle.

Na podlagi teh podatkov smo zasnovali strategijo:

1. Določitev KPI-jev: CPA, ROI in število naročil.

2. Priprava načrta kampanj, ki vključuje tekstovne in vizualne elemente.

Primer izpisa konkurence

Pomen kratic:

  • KPI – ključni kazalniki uspešnosti
  • CPA – strošek pridobitve stranke
  • ROI – donosnost naložbe

2. Testiranje vizualne podobe in sporočilnosti

Za namene A/B testiranje smo pripravi dve različni kampanji, ki smo jih interno poimenovali:

1. Funky look: Drzen, barvit dizajn.

2. Medical look: Kliničen, minimalističen dizajn.

 

Po treh tednih testiranja je funky look prinesel bistveno boljše rezultate:

1. 34 naročil (funky look) v primerjavi s 3 naročili (medical look).

2. Povprečni CPA: 47,63 EUR

Funky look

Medical look

2. Testiranje vizualne podobe in sporočilnosti

Za namene A/B testiranje smo pripravi dve različni kampanji, ki smo jih interno poimenovali:

1. Funky look: Drzen, barvit dizajn.

2. Medical look: Kliničen, minimalističen dizajn.

Po treh tednih testiranja je funky look prinesel bistveno boljše rezultate:

1. 34 naročil (funky look) v primerjavi s 3 naročili (medical look).

2. Povprečni CPA: 47,63 EUR

Funky look

Medical look

3. Testiranje oglasnih kampanj

Zaradi omejitev na platformah Meta in Google smo razvili alternative:

1. Native oglasi: Besedilni oglasi, prilagojeni vsebinam spletnih strani.

2. Ciljno izbrane platforme za odrasle: Ciljanje na specifično občinstvo z vizualno privlačnimi oglasi.

Za vsak kanal smo ustvarili:

1. 50 tekstov oglasov in 60 naslovov, prilagojenih ciljni skupini.

2. 30 animacij in 120 kreativ, ki so ustrezale smernicam platform.

3. Testiranje oglasnih kampanj

Zaradi omejitev na platformah Meta in Google smo razvili alternative:

1. Native oglasi: Besedilni oglasi, prilagojeni vsebinam spletnih strani.

2. Ciljno izbrane platforme za odrasle: Ciljanje na specifično občinstvo z vizualno privlačnimi oglasi.

Za vsak kanal smo ustvarili:

1. 50 tekstov oglasov in 60 naslovov, prilagojenih ciljni skupini.

2. 30 animacij in 120 kreativ, ki so ustrezale smernicam platform.

4. Testiranje pristajalih strani

Pristajalne strani so bile ključni del uspeha kampanje. Izvedli smo:

1. 43 variacij pristajalnih strani, kjer smo testirali različne postavitve menijev, CTA gumbe,
ponudbe in načine plačila.

2. S spremljanjem uporabniške poti prek Hotjar smo pridobili vpoglede v uporabniške navade.

4. Testiranje pristajalih strani

Pristajalne strani so bile ključni del uspeha kampanje. Izvedli smo:

1. 43 variacij pristajalnih strani, kjer smo testirali različne postavitve menijev, CTA gumbe,
ponudbe in načine plačila.

2. S spremljanjem uporabniške poti prek Hotjar smo pridobili vpoglede v uporabniške navade.

5. Rezultati

Po 12 tednih testiranja in zbiranja podatkov smo dosegli:

1. Prvi profitabilen oglaševalski dan z 171 naročili.

2. Optimizacijo oglasov, pristajalnih strani in ponudbe za dolgoročno učinkovitost.

3. Izdelavo strategije za širitev blagovne znamke na več trgih.

5. Rezultati

Po 12 tednih testiranja in zbiranja podatkov smo dosegli:

1. Prvi profitabilen oglaševalski dan z 171 naročili.

2. Optimizacijo oglasov, pristajalnih strani in ponudbe za dolgoročno učinkovitost.

3. Izdelavo strategije za širitev blagovne znamke na več trgih.

Zakaj je testiranje ključno pred celotnim zagonom?

S testiranjem smo zmanjšali tveganje in pridobili ključne vpoglede:

  • 1
    Preverili smo zanimanje za izdelek na posameznem trgu.
  • 2
    Optimizirali sporočilnost in vizualno podobo.
  • 3
    Zbrali podatke za boljšo uporabniško izkušnjo in ponavljajoče se nakupe.

Testiranje za Dr. WIKER je dokaz, da je prilagojen in analitičen pristop ključen za uspešen vstop na trg. Z natančnim testiranjem vizualnih elementov, oglaševalskih kanalov in pristajalnih strani smo naročniku omogočili, da učinkovito nastopi na B2C trgu in oblikuje profitabilen prodajni lijak.

Potrebujete pomoč pri lansiranju izdelka? Kontaktirajte nas in skupaj bomo oblikovali strategijo, prilagojeno vašemu izdelku.

Zakaj je testiranje ključno pred celotnim zagonom?

S testiranjem smo zmanjšali tveganje in pridobili ključne vpoglede:

  • 1
    Preverili smo zanimanje za izdelek na posameznem trgu.
  • 2
    Optimizirali sporočilnost in vizualno podobo.
  • 3
    Zbrali podatke za boljšo uporabniško izkušnjo in ponavljajoče se nakupe.

Testiranje za Dr. WIKER je dokaz, da je prilagojen in analitičen pristop ključen za uspešen vstop na trg. Z natančnim testiranjem vizualnih elementov, oglaševalskih kanalov in pristajalnih strani smo naročniku omogočili, da učinkovito nastopi na B2C trgu in oblikuje profitabilen prodajni lijak.

Potrebujete pomoč pri lansiranju izdelka? Kontaktirajte nas in skupaj bomo oblikovali strategijo, prilagojeno vašemu izdelku.