Pristajalne strani

Omogočajo hitro in učinkovito
komunikacijo s potencialnimi kupci
.

Pristajalne strani

Omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s potencialnimi kupci.

Ali ste prepričani, da vaši obiskovalci jasno razumejo, kaj lahko počnejo na vaši spletni strani? Če na to vprašanje težko odgovorite, potem je pristajalna stran (landing page) prava rešitev za vas.

Pristajalna spletna stran omogoča hitro in učinkovito komunikacijo s potencialnimi kupci. Gre za vizualno privlačno in enostavno stran, na katero se uporabniki napotijo z namenom izvedbe določene akcije.

Ste pripravljeni izboljšati spletno prisotnost vašega podjetja? V naši agenciji IT Melona smo specializirani za ustvarjanje pristajalnih strani, ki so ključni gradniki uspešnih spletnih marketinških strategij.

 

Kaj so pristajalne strani?

Pristajalne strani, znane tudi kot landing page-i, so enostranske spletne strani, zasnovane za določen namen – od pridobivanja potencialnih strank do prodaje izdelkov ali storitev. Njihov glavni cilj je pretvorba obiskovalcev v ukrepanje, bodisi nakup, registracijo, prenos datoteke ali druga želena dejanja.

Pristajalne strani za pridobivanje kontaktov oz. LEAD generation pristajalne strani so zasnovane z namenom, da obiskovalce spremenijo v potencialne stranke. Ne samo, da uporabnike obveščajo o vaši blagovni znamki in tem, kar ponujate, temveč vključujejo tudi več klicev k akciji, ki spodbujajo obiskovalce, da posredujejo svoje kontaktne podatke.

To nam omogoča, da jih dodamo na seznam obveščanja po e-pošti, sms-ih, izvajamo klice in jih vključimo v prodajni lijak.

Ali ste prepričani, da vaši obiskovalci jasno razumejo, kaj lahko počnejo na vaši spletni strani? Če na to vprašanje težko odgovorite, potem je pristajalna stran (landing page) prava rešitev za vas.

Pristajalna spletna stran omogoča hitro in učinkovito komunikacijo s potencialnimi kupci. Gre za vizualno privlačno in enostavno stran, na katero se uporabniki napotijo z namenom izvedbe določene akcije.

Ste pripravljeni izboljšati spletno prisotnost vašega podjetja? V naši agenciji IT Melona smo specializirani za ustvarjanje pristajalnih strani, ki so ključni gradniki uspešnih spletnih marketinških strategij.

Kaj so pristajalne strani?

Pristajalne strani, znane tudi kot landing page-i, so enostranske spletne strani, zasnovane za določen namen – od pridobivanja potencialnih strank do prodaje izdelkov ali storitev. Njihov glavni cilj je pretvorba obiskovalcev v ukrepanje, bodisi nakup, registracijo, prenos datoteke ali druga želena dejanja.

Pristajalne strani za pridobivanje kontaktov oz. LEAD generation pristajalne strani so zasnovane z namenom, da obiskovalce spremenijo v potencialne stranke. Ne samo, da uporabnike obveščajo o vaši blagovni znamki in tem, kar ponujate, temveč vključujejo tudi več klicev k akciji, ki spodbujajo obiskovalce, da posredujejo svoje kontaktne podatke.

To nam omogoča, da jih dodamo na seznam obveščanja po e-pošti, sms-ih, izvajamo klice in jih vključimo v prodajni lijak.

SALES(prodajne) pristajalne stran

Prodajne pristajalne strani so zasnovane za neposredno doseganje prodaje. Najbolje delujejo na že “ogreto” občinstvo, ki je že seznanjeno z vašo blagovno znamko. Cilj prodajnih strani je vedno povečanje prodaje. Na pristajalni strani izpostavimo vrednost, ki jo ima vaša ponudba za obiskovalca in pa ustvarimo občutek nujnosti za nakup.

SALES(prodajne) pristajalne stran

Prodajne pristajalne strani so zasnovane za neposredno doseganje prodaje. Najbolje delujejo na že “ogreto” občinstvo, ki je že seznanjeno z vašo blagovno znamko. Cilj prodajnih strani je vedno povečanje prodaje. Na pristajalni strani izpostavimo vrednost, ki jo ima vaša ponudba za obiskovalca in pa ustvarimo občutek nujnosti za nakup.

Uspešne zgodbe IT Melone?

V naši spletni agenciji verjamemo v najvišje standarde, zato si vedno prizadevamo za izjemnost. Če si želite brezhibno izdelane vsebine, ustvarjalne koncepte, strokovno vodenje in optimalno komunikacijo z vašo ciljno publiko, smo prava izbira za vas.

Uspešne zgodbe IT Melone?

V naši spletni agenciji verjamemo v najvišje standarde, zato si vedno prizadevamo za izjemnost. Če si želite brezhibno izdelane vsebine, ustvarjalne koncepte, strokovno vodenje in optimalno komunikacijo z vašo ciljno publiko, smo prava izbira za vas.

Kako poteka

sodelovanje z nami?

Prvi korak sodelovanja z nami je onboarding, ki je sestavljen iz uvodnega delovnega sestanka in priprave strategije prilagojene vašemu poslu. Dodelimo vam Key Account managerja, osebo iz naše ekipe, ki bo skrbela za komunikacijo glede izdelave pristajalne strani.

Na podlagi izvedbe onboardinga nato zastavimo načrt izdelave, pripravimo tekstovno vsebino – prodajna besedila, vizualni izgled(grafični izris wireframa) in postavitev pristajalne strani na domeni.

Kako poteka


sodelovanje z nami?

Prvi korak sodelovanja z nami je marketing onboarding, ki je sestavljen iz uvodnega delovnega dne in priprave marketinške strategije, prilagojene vašemu poslu. Dodelimo vam Key Account managerja, osebo iz naše ekipe, ki bo skrbela za komunikacijo glede priprave in realizacije vaših oglaševalskih kampanj.

Na podlagi izvedbe onboardinga nato zastavimo kvartalni načrt izvedbe kampanj in ključne kazalnike uspeha (KPI). Redno vas obveščamo s podatki poteka oglaševanja in vam pošiljamo tedenska, mesečna in kvartalna poročila, da ste ves čas na tekočem z rezultati.

Pošljite
povpraševanje

Pošljite
povpraševanje