Za vsa podjetja, ki ne želijo izgubiti pomembnih podatkov.

Medtem ko vi še vedno oklevate z nastavitvami spletne analitike Google Analytics 4, je vaš konkurent z našo pomočjo že poskrbel za prihodnost svojih podatkov.

Če so odločitve vašega podjetja odvisne od podatkovnih baz, je skrajni čas, da poskrbite za nastavitve spletne analitike Google Analytics 4.

Pomembna dejstva o GA4, ki so ključnega pomena za poslovanje vašega podjetja, so sledeča:

  • S pomočjo GA4 lahko pridobivate pomembne podatke o spletnih mestih, četudi bo analitika Google Analytics Universal preneha delovati.

  • Ni dovolj, da samo namestite GA4. Treba je aktivirati tudi sledenje pravim dogodkom.

  • Do 1. julija 2023 lahko delujeta obe analitiki hkrati, kar pomeni, da boste imeli na voljo primerljive podatke.
  • Če vam stranke veliko pomenijo, je analitika Google Analytics 4 za vas neizbežna.

Pri nastavljanju analitike lahko vedno izberete vsaj dve poti, in sicer:

1. Sami vklopite analitiko Google Analytics.

Spregledate pomembne nastavitve.

Izgubljate pomembne podatke o svojih strankah.

2. Izberete podjetje IT Melona

Nastavimo vam vse pomembne parametre.

Prejemate natančne podatke o svojem spletnem mestu in obiskovalcih.

ZBIRANJE

  • Pregled nad različnimi platformami na enem mestu
  • Samodejno zbiranje sej, ogledov strani in drugih standardnih parametrov
  • Zagotovljena uporabnikova zasebnost
  • Modelirani podatki za ublažitev izgube podatkov zaradi blokiranja piškotkov
  • Izboljšano merjenje (dogodki, kot je npr. brskanje po strani, kliki, prenosi itd.)

  • Vgrajena integracija z Google ADS in Google Search console

ANALIZIRANJE

  • Napovedi parametrov (npr. verjetnost nakupa ali opustitve nakupa)
  • Podrobne uporabniške lastnosti
  • Nove in natančnejše meritve angažiranosti uporabnikov
  • Uvoz podatkov

POROČANJ

  • Napredna vizualizacija lijaka
  • Uporabnikova izkušnja in raziskovanje kohorta
  • Primerjava atribucijskih modelov
  • Tokovi poti uporabnika

Analiza

Čas

Poročilo

Kako poteka naš proces implementacija Googlove analitike 4?

  • Posvet in identifikacija potrebnih parametrov za merjenje
  • Ureditev vseh dostopov
  • Določitev parametrov
  • Namestitev GA4 in nastavitev
  • Uporaba GA4 v praksi

Predamo tudi nekaj osnov znanja o tem, kako uporabljati parametre.

PAKETI GOOGLE ANALYTICS 4:

OSNOVNI PAKET za podjetja, ki potrebujejo:

  • prehod iz GA Universal na GA4,
  • svetovanje o dogodkih, priporočljivih za merjenje,
  • vklop standardnih dogodkov (ogledi, seje itd.) in
  • povezavo vseh platform.

NAPREDNI PAKET za podjetja, ki potrebujejo:

  • napredne in prilagojene nastavitve parametrov,
  • parametre za dogodke spletne trgovine,
  • izobraževanje zaposlenih,
  • nastavitve meritev za naprave,
  • Google Ads, Google.

Vemo, da je na trgu veliko ponudnikov, ki vam želijo prodati mnogo reči, povezanih z Google Analytics. Ali smo mi pravi za vaše podjetje?

Vabimo vas na brezplačen odkrit strokovni posvet, na katerem vam bomo po 30 minutah povedali, kaj vam priporočamo za analiziranje podatkov.

Prijavite se tako, da s klikom na spodnji gumb izpolnite vprašalnik, v zadnjem koraku pa izberete datum in uro posveta.

NEKATERA IZMED PODJETIJ, S KATERIMI USTVARJAMO USPEŠNO ZGODBO