Odličen način, s katerim lahko ciljamo na
specifične segmente ciljnega občinstva s prilagojenimi sporočili.
Odličen način, s katerim lahko ciljamo na
specifične segmente ciljnega občinstva s prilagojenimi sporočili.
Še vedno ne uporabljate e-mail marketinga kot del svoje prodajne strategije? V trenutni digitalni dobi, kjer se spletni marketing nenehno razvija, je E-pošta postala nepogrešljivo orodje, saj še vedno predstavlja več kot 70% prodaje na spletu.
E-mail marketing podjetjem omogoča, da lahko svoje kupce in potencialne stranke obveščajo o novostih, novih produktih in posebnih akcijah. Za vas lahko pripravimo e-mail strategijo, preko katere boste lahko svojo bazo zgradili v močno skupnost in v nenadomestljiv kanal, ki vam bo pomagala prodajati vaše produkte ali storitve brez dodatnega oglaševalskega proračuna.
E-mail marketing je odličen način, s katerim lahko ciljamo na specifične segmente ciljnega občinstva s prilagojenimi sporočili. Gre za enega izmed najbolj učinkovitih in hkrati stroškovno učinkovitih kanalov komunikacije, saj za pošiljanje e-poštnih sporočil običajno ne zahteva visokih oglaševalskih proračunov.
S sposobnostjo ustvarjanja in pošiljanja e-poštnih sporočil po nizkih stroških v primerjavi s tradicionalnimi oglaševalskimi metodami, postane e-mail marketing privlačna izbira za podjetja, ki želijo doseči svoje ciljne stranke na učinkovit in gospodaren način.
Želite preveriti, ali smo prava izbira za vas? Kontaktirajte nas za brezplačen posvet!
Še vedno ne uporabljate e-mail marketinga kot del svoje prodajne strategije? V trenutni digitalni dobi, kjer se spletni marketing nenehno razvija, je E-pošta postala nepogrešljivo orodje, saj še vedno predstavlja več kot 70% prodaje na spletu.
E-mail marketing podjetjem omogoča, da lahko svoje kupce in potencialne stranke obveščajo o novostih, novih produktih in posebnih akcijah. Za vas lahko pripravimo e-mail strategijo, preko katere boste lahko svojo bazo zgradili v močno skupnost in v nenadomestljiv kanal, ki vam bo pomagala prodajati vaše produkte ali storitve brez dodatnega oglaševalskega proračuna.
E-mail marketing je odličen način, s katerim lahko ciljamo na specifične segmente ciljnega občinstva s prilagojenimi sporočili. Gre za enega izmed najbolj učinkovitih in hkrati stroškovno učinkovitih kanalov komunikacije, saj za pošiljanje e-poštnih sporočil običajno ne zahteva visokih oglaševalskih proračunov.
S sposobnostjo ustvarjanja in pošiljanja e-poštnih sporočil po nizkih stroških v primerjavi s tradicionalnimi oglaševalskimi metodami, postane e-mail marketing privlačna izbira za podjetja, ki želijo doseči svoje ciljne stranke na učinkovit in gospodaren način.
Želite preveriti, ali smo prava izbira za vas? Kontaktirajte nas za brezplačen posvet!
Da bo odločitev lažja, vam predstavljamo nekaj ključnih prednosti uporabe E-mail marketinga:
Neposredna komunikacija
E-mail marketing omogoča neposredno komunikacijo z vašimi strankami. Pripravili vam bomo vsebine z namenom utrjevanja blagovne znamke in prodaje vaših izdelkov oz. storitev.
Da bo odločitev lažja, vam predstavljamo nekaj ključnih prednosti uporabe E-mail marketinga:
Neposredna komunikacija
E-mail marketing omogoča neposredno komunikacijo z vašimi strankami. Pripravili vam bomo vsebine z namenom utrjevanja blagovne znamke in prodaje vaših izdelkov oz. storitev.
Ciljno usmerjeno oglaševanj
S pravilno razvrstitvijo baz kontaktov in ciljanjem bomo pošiljali prilagojena sporočila različnim prejemnikom (segmentom). To nam bo zagotovilo večjo učinkovitost kampanj.
Visoka donosnost naložbe (ROI)
E-mail marketing je znan po visoki donosnosti naložbe. Po raziskavah ima povprečen ROI e-mail marketinga enega najvišjih med digitalnimi marketinškimi kanali in na spletu predstavlja še vedno več kot 70% prodaje.
Avtomatizacija
S pomočjo orodja e-mail avtomatizacije za pošiljanje avtomatiziranih sporočil, pripravimo avtomatizirane sekvence e-mailov npr.: rojstnodnevni popusti, sledenje opuščenim košaricam, prodajne sekvence po prenosu e-knjige, ogledu webinarja ipd.
Obveščanje o novostih
E-mail marketing uporabljamo za obveščanje strank o novih izdelkih, storitvah, posebnih ponudbah in promocijah.
Merjenje uspešnosti
E-mail marketing omogoča enostavno sledenje in merjenje uspešnosti kampanj. V analitiki redno spremljamo stopnjo odprtih sporočil, stopnjo klika, konverzije in druge pomembne metrike, ki so nam vodilo za nadaljnjo izvajanje kampanj.
Nizki stroški
V primerjavi z nekaterimi drugimi oblikami oglaševanja je investicija v e-mail marketing nižja (potrebno je zgolj orodje za pošiljanje masovne pošte), kar omogoča tudi manjšim podjetjem dostop do učinkovitega oglaševanja.
Doseg
Večina ljudi ima urejen dostop do svojega e-poštnega nabiralnika na več napravah – računalnik, telefon, tablica, kar pomeni, da je doseg e-mail marketinga zelo širok.
Ciljno usmerjeno oglaševanje
S pravilno razvrstitvijo baz kontaktov in ciljanjem bomo pošiljali prilagojena sporočila različnim prejemnikom (segmentom). To nam bo zagotovilo večjo učinkovitost kampanj.
Visoka donosnost naložbe (ROI)
E-mail marketing je znan po visoki donosnosti naložbe. Po raziskavah ima povprečen ROI e-mail marketinga enega najvišjih med digitalnimi marketinškimi kanali in na spletu predstavlja še vedno več kot 70% prodaje.
Avtomatizacija
S pomočjo orodja e-mail avtomatizacije za pošiljanje avtomatiziranih sporočil, pripravimo avtomatizirane sekvence e-mailov npr.: rojstnodnevni popusti, sledenje opuščenim košaricam, prodajne sekvence po prenosu e-knjige, ogledu webinarja ipd.
Obveščanje o novostih
E-mail marketing uporabljamo za obveščanje strank o novih izdelkih, storitvah, posebnih ponudbah in promocijah.
Merjenje uspešnosti
E-mail marketing omogoča enostavno sledenje in merjenje uspešnosti kampanj. V analitiki redno spremljamo stopnjo odprtih sporočil, stopnjo klika, konverzije in druge pomembne metrike, ki so nam vodilo za nadaljnjo izvajanje kampanj.
Nizki stroški
V primerjavi z nekaterimi drugimi oblikami oglaševanja je investicija v e-mail marketing nižja (potrebno je zgolj orodje za pošiljanje masovne pošte), kar omogoča tudi manjšim podjetjem dostop do učinkovitega oglaševanja.
Doseg
Večina ljudi ima urejen dostop do svojega e-poštnega nabiralnika na več napravah – računalnik, telefon, tablica, kar pomeni, da je doseg e-mail marketinga zelo širok.
Kako poteka
sodelovanje z nami?
Prvi korak sodelovanja z nami je marketing onboarding, ki je sestavljen iz uvodnega sestanka, pregleda obstoječe baze kontaktov, razvrstitve teh v različne segmente in priprave strategije izvedbe e-mail marketinga. Dodelimo vam Key Account managerja, osebo iz naše ekipe, ki bo skrbela za komunikacijo glede priprave in realizacije oglaševalskih kampanj.
Na podlagi izvedbe onboardinga zastavimo načrt izvajanja in ključne kazalnike uspeha(KPI). Redno vas obveščamo s podatki poteka oglaševanja in vam pošiljamo tedensko, mesečno in kvartalno poročilo, da ste ves čas na tekočem z rezultati.
Kako poteka
sodelovanje z nami?
Prvi korak sodelovanja z nami je marketing onboarding, ki je sestavljen iz uvodnega sestanka, pregleda obstoječe baze kontaktov, razvrstitve teh v različne segmente in priprave strategije izvedbe e-mail marketinga. Dodelimo vam Key Account managerja, osebo iz naše ekipe, ki bo skrbela za komunikacijo glede priprave in realizacije oglaševalskih kampanj.
Na podlagi izvedbe onboardinga zastavimo načrt izvajanja in ključne kazalnike uspeha(KPI). Redno vas obveščamo s podatki poteka oglaševanja in vam pošiljamo tedensko, mesečno in kvartalno poročilo, da ste ves čas na tekočem z rezultati.
Vas zanima več? Kontaktirajte nas in z veseljem vam bomo pomagali z dodatnimi informacijami.
Vas zanima več? Kontaktirajte nas in z veseljem vam bomo pomagali z dodatnimi informacijami.