Odločili ste se, da boste izobraževanje v podjetju postavili na stranski tir oz. boste – strokovnjak kot ste – svoje zaposlene izobraževali kar sami.
Pripravili ste si natančen urnik tedenskih srečanj, že po treh mesecih pa ste se začeli soočati z naslednjimi izzivi:
Obstajata dva (najpogostejša) načina, kako izobraževati svoj kader.
1. Znanje podajate sami
Kmalu ugotovite, da (pre)več časa porabite za pripravo izobraževanj, ki imajo dejanski vpliv na zaposlene.
Izgubite se v urnikih in težko usklajujete vse obveznosti za izvedbo terminov izobraževanj.
Izobraževanje postane (še večji) strošek, saj svoj čas usmerjate v napačne prioritete.
ODPRITE SEBI IN ZAPOSLENIM OBZORJA
Za IT Melono je vseživljenjsko učenje vrednota, zato ponujamo poučne vsebine na področju spletnega marketinga in digitalizacije.
Dokazano je, da so delavnice najboljši način za pridobivanje novih znanj in veščin, saj:
SE PODAJATE NA NOVO POSLOVNO POT ALI ŽELITE IZBOLJŠATI SPLETNO PRISNOTNOST?
Izobraževanja in delavnice IT Melone so primerne praktično za vsakogar, ki ga zanima sfera digitalnega marketinga. Posebej bi jih priporočili:
Niste motivirani za delo ena na ena in bi se raje (na)učili veliko novega v najkrajšem možnem času?
MNENJA OBISKOVALCEV 9. MARKETINŠEK KONFERENCE DIGITALNI LABORATORIJ
VEMO, DA SE SLIŠI PREDOBRO, DA BI BILO RES
In strinjamo se – individualna izobraževanja bodo v vašem podjetju ustvarila dodatno breme:
Vendar vam zagotavljamo, da se bo vaš kratkoročni strošek spremenil v dolgoročno naložbo, saj boste na področju digitalnega marketinga veliko samozavestnejši. Naučili se boste postavljati relevantna vprašanja in še pomembneje – spoznali načine, kako v praksi poiskati ustrezne odgovore nanje.