Za vse podjetnike, ki verjamejo v moč (marketinškega) znanja

Opremili vas bomo z novimi znanji, da boste konkurenco lahko prehiteli kar po desni. Ali pa po levi, če vam bolj ustreza.

Če ste tudi vi prepričani, da je učenje vseživljenjska vrednota, potem ste na pravi poti.

Odločili ste se, da boste izobraževanje v podjetju postavili na stranski tir oz. boste – strokovnjak kot ste – svoje zaposlene izobraževali kar sami.

Pripravili ste si natančen urnik tedenskih srečanj, že po treh mesecih pa ste se začeli soočati z naslednjimi izzivi:

  • Ugotavljate, da vam pripravljanje strokovnih izobraževanj vzame veliko več časa, kot ste sprva pričakovali.
  • Vaše podajanje snovi zaposlenih ne motivira in posledično ne dosegate ciljev, ki ste jih zastavili.
  • Ste strokovnjak, ampak strokovnjak na svojem področju, zato je vaša kredibilnost pod vprašajem.
  • Omejeni ste samo na izkušnje, ki ste jih sami doživeli znotraj industrije oz. organizacije, kjer ste delovali.

Obstajata dva (najpogostejša) načina, kako izobraževati svoj kader.

1. Znanje podajate sami

Kmalu ugotovite, da (pre)več časa porabite za pripravo izobraževanj, ki imajo dejanski vpliv na zaposlene.

Izgubite se v urnikih in težko usklajujete vse obveznosti za izvedbo terminov izobraževanj.

Izobraževanje postane (še večji) strošek, saj svoj čas usmerjate v napačne prioritete.

2. Izberete strokovno izobraževanje IT Melone

V podjetje pripeljete strokovnjaka z večletnimi izkušnjami iz različnih industrij, poslovnih panog in organizacij.

Prihranite čas in ostanete fokusirani na svoje delo.

Izobraževanje postane dolgoročna naložba v vaše zaposlene.

Naša strokovna izobraževanja vas bodo skozi praktične primere naučila:

  • osnovne marketinške analize,
  • uporabe osnovnih orodij za prisotnost na spletu,
  • oglaševanja na družbenih omrežjih,
  • vsebinske zasnove spletne strani in oglaševanja,
  • celotne analitike in načrtovanje nadaljnjih korakov,
  • avtomatizacije procesov, s katero preverjeno prihranite čas in denar.

ODPRITE SEBI IN ZAPOSLENIM OBZORJA

Za IT Melono je vseživljenjsko učenje vrednota, zato ponujamo poučne vsebine na področju spletnega marketinga in digitalizacije.

Dokazano je, da so delavnice najboljši način za pridobivanje novih znanj in veščin, saj:

  • zmanjšujejo stres,
  • krepijo vašo samozavest,
  • izboljšujejo vaše kognitivne sposobnosti,

  • se lahko ob njih neizmerno zabavate.

SE PODAJATE NA NOVO POSLOVNO POT ALI ŽELITE IZBOLJŠATI SPLETNO PRISNOTNOST?

Izobraževanja in delavnice IT Melone so primerne praktično za vsakogar, ki ga zanima sfera digitalnega marketinga. Posebej bi jih priporočili:

  • Direktorjem in lastnikom podjetij, ki bi jim jasno poznavanje konceptov digitalnega marketinga pomagalo pri prepoznavanju težav marketinške ekipe.
  • Študentom, ki se lahko z znanjem digitalnega marketinga spremenijo v bodoče podjetnike in gradijo start upe z novimi poslovnimi idejami.
  • Posameznike, ki prihajajo iz klasičnih marketinških strategij in bi želeli transformirati pogled na marketing.

Niste motivirani za delo ena na ena in bi se raje (na)učili veliko novega v najkrajšem možnem času?

Ne skrbite – posebej za vas organiziramo DIGITALNI LABORATORIJ,
marketinško konferenco, kjer pod eno streho združimo:

50+

STROKOVNJAKOV

800+

UDELEŽENCEV

NEŠTETO

NEŠTETO UR POUČNIH VSEBIN

MOŽNOSTI

ZA MREŽENJE IN ŠIRJENJE POSLA

MNENJA OBISKOVALCEV 9. MARKETINŠEK KONFERENCE DIGITALNI LABORATORIJ

Zaradi varovanja zasebnosti potrebuje YouTube vašo potrditev, da se lahko naloži. Več o tem lahko preberete tu: Privacy Policy.
Sprejmem
Zaradi varovanja zasebnosti potrebuje YouTube vašo potrditev, da se lahko naloži. Več o tem lahko preberete tu: Privacy Policy.
Sprejmem
Zaradi varovanja zasebnosti potrebuje YouTube vašo potrditev, da se lahko naloži. Več o tem lahko preberete tu: Privacy Policy.
Sprejmem

VEMO, DA SE SLIŠI PREDOBRO, DA BI BILO RES

In strinjamo se – individualna izobraževanja bodo v vašem podjetju ustvarila dodatno breme:

  • porabili boste delovne ure svojih zaposlenih,
  • zmotili boste ustaljen delovni proces in
  • potrošili boste svoj denar (tako za strošek izobraževanja kot za motnjo procesa).

Vendar vam zagotavljamo, da se bo vaš kratkoročni strošek spremenil v dolgoročno naložbo, saj boste na področju digitalnega marketinga veliko samozavestnejši. Naučili se boste postavljati relevantna vprašanja in še pomembneje – spoznali načine, kako v praksi poiskati ustrezne odgovore nanje.

Se želite izobraževati in pridobivati nova znanja tudi vi?

Izpolnite obrazec in oddajte povpraševanje.