Facebook in

Instagram

Facebook in

Instagram

Facebook

Facebook oglaševanje je trenutno najbolj prepoznaven in učinkovit digitalni kanal. Njegov glavni cilj je preusmerjanje podjetja na vašo spletno stran in povečanje dosega vaše blagovne znamke. Veliko uporabnikov mobilnih telefonov v svojem vsakdanu preživi velik del svojega prostega časa prav na Facebooku, zato imate odlično priložnost, da jih tam dosežete tudi vi.

Facebook ponuja odlične možnosti nastavitev in targetiranja vaših ciljnih skupin, Vaše (potencialne) kupce lahko ciljate na podlagi demografskih značilnosti, starosti, spola, vedenja, interesov, lokacij, interakcij z vami in še veliko več. Personalizirani oglasi so namenjeni k povečanju prodaje, pridobivanju novih strank ali k povečanju prepoznavnosti vaše blagovne znamke.

Če ste na začetku svoje oglaševalske poti na Facebooku in ne veste, kako se tega lotiti, smo tu, da vam olajšamo začetek. Danes je Facebook oglaševanje postalo ena najbolj učinkovitih PPC platform, vendar zahteva posebno znanje in izkušnje. Zato je smiselno prepustiti oglaševanje na Facebooku nam, strokovnjakom, ki že od samega začetka postavljamo kampanje, ki dosegajo najboljše rezultate in najnižje stroške.

Oglaševanje na Facebooku je priložnost za vsako podjetje, blagovno znamko ali organizacijo. Toda za uspeh potrebujete več kot le odprt profil in nekaj oglasov. Pri tem vam pomagamo postaviti jasne cilje, ustvariti kakovostno in relevantno vsebino ter poskrbeti za spremljanje, prilagajanje in izboljševanje vaših oglasov.

Facebook oglaševanje je dinamičen proces, ki zahteva nenehno spremljanje in optimizacijo. Če pa ne želite posvetiti veliko svojega časa temu izzivu, je morda najbolje, da upravljanje Facebook profila in oglaševanja zaupate nam, agenciji, že od samega začetka.

Oglaševanje vedno prilagodimo na osnovi vaših ciljev, ki jih želite doseči. Če želite ne le doseči, ampak preseči zastavljene cilje vaših Facebook kampanj, a niste prepričani, kako bi se tega lotili, vas vabimo, da se spoznamo in s skupnimi močmi pripravimo načrt in strategijo k doseganju zavidljivih rezultatov.

Facebook

Facebook oglaševanje je trenutno najbolj prepoznaven in učinkovit digitalni kanal. Njegov glavni cilj je preusmerjanje podjetja na vašo spletno stran in povečanje dosega vaše blagovne znamke. Veliko uporabnikov mobilnih telefonov v svojem vsakdanu preživi velik del svojega prostega časa prav na Facebooku, zato imate odlično priložnost, da jih tam dosežete tudi vi.

Facebook ponuja odlične možnosti nastavitev in targetiranja vaših ciljnih skupin, Vaše (potencialne) kupce lahko ciljate na podlagi demografskih značilnosti, starosti, spola, vedenja, interesov, lokacij, interakcij z vami in še veliko več. Personalizirani oglasi so namenjeni k povečanju prodaje, pridobivanju novih strank ali k povečanju prepoznavnosti vaše blagovne znamke.

Če ste na začetku svoje oglaševalske poti na Facebooku in ne veste, kako se tega lotiti, smo tu, da vam olajšamo začetek. Danes je Facebook oglaševanje postalo ena najbolj učinkovitih PPC platform, vendar zahteva posebno znanje in izkušnje. Zato je smiselno prepustiti oglaševanje na Facebooku nam, strokovnjakom, ki že od samega začetka postavljamo kampanje, ki dosegajo najboljše rezultate in najnižje stroške.

Oglaševanje na Facebooku je priložnost za vsako podjetje, blagovno znamko ali organizacijo. Toda za uspeh potrebujete več kot le odprt profil in nekaj oglasov. Pri tem vam pomagamo postaviti jasne cilje, ustvariti kakovostno in relevantno vsebino ter poskrbeti za spremljanje, prilagajanje in izboljševanje vaših oglasov.

Facebook oglaševanje je dinamičen proces, ki zahteva nenehno spremljanje in optimizacijo. Če pa ne želite posvetiti veliko svojega časa temu izzivu, je morda najbolje, da upravljanje Facebook profila in oglaševanja zaupate nam, agenciji, že od samega začetka.

Oglaševanje vedno prilagodimo na osnovi vaših ciljev, ki jih želite doseči. Če želite ne le doseči, ampak preseči zastavljene cilje vaših Facebook kampanj, a niste prepričani, kako bi se tega lotili, vas vabimo, da se spoznamo in s skupnimi močmi pripravimo načrt in strategijo k doseganju zavidljivih rezultatov.

Instagram

Instagram ni le platforma za deljenje fotografij; je prostor, kjer se odvijajo pristne interakcije med uporabniki in blagovnimi znamkami, predvsem pa je Instagram oglaševanje podaljšek Facebook oglaševanja. Zanimivo, kajne? Če je vaš cilj doseči stranke, stare do 35 let, potem ni boljše izbire kot to omrežje!

Presenetljivo dejstvo: Uporabniki Instagrama so kar 58-krat bolj odprti za interakcijo z blagovnimi znamkami. To ni le številka, temveč priložnost za vaše podjetje, da stopi v stik s svojo ciljno skupino na povsem nov način.

In tukaj je še več – uporabniki, ki spremljajo izdelke na Instagramu, so v povprečju pripravljeni plačati več kot uporabniki kateregakoli drugega socialnega omrežja. To pomeni, da Instagram ni le prostor za navdušenje, ampak tudi za gradnjo vrednosti in lojalnosti vaših strank.

Če se odločite, da boste raziskali potencial Instagrama kot prodajnega kanala za vaše podjetje, je ključnega pomena ustvarjanje privlačne vsebine za vaš Instagram profil, ne glede na to, ali se odločite za Instagram oglaševanje ali ne.

Naj bo vaš cilj, da oglasi ne le izstopajo, ampak služijo kot odlična podpora rednim aktivnostim, ki bodo pritegnile pozornost uporabnikov Instagrama. Četudi so vaši oglasi popolni in dosežejo visok doseg, neaktivnost na vašem Instagram profilu zmanjša možnost za želene rezultate.

Ko uporabnik, ki še ni seznanjen z vašo znamko, vidi vaš oglas in ga najde zanimivega, bo najverjetneje obiskal vaš profil. Zato je ključno, da na Instagramu ponudite privlačne slike, objave, povezave do spletne strani ter bogate informacije, prednosti in pohvale o vašem izdelku. S tem boste zagotovili, da uporabnik nadaljuje svojo nakupno pot

Oglasi na Instagramu se prikazujejo na posameznikovi časovnici med organskimi objavami in so označeni z napisom »sponsored«. Prikazujejo se vam v kvadratni ali pravokotni (»landscape«) obliki. Blagovno znamko lahko promoviramo na več načinov, s pomočjo oglasov z 1 fotografijo, vrtiljakov z več fotografijami, videi ter instagram stories oglasi, s katerimi lahko dnevno navdušite 300 milijonov uporabnikov, ki Instagram stories uporabljajo vsak dan.

Pomagali vam bomo rasti. Spoznajmo se!

Instagram

Instagram ni le platforma za deljenje fotografij; je prostor, kjer se odvijajo pristne interakcije med uporabniki in blagovnimi znamkami, predvsem pa je Instagram oglaševanje podaljšek Facebook oglaševanja. Zanimivo, kajne? Če je vaš cilj doseči stranke, stare do 35 let, potem ni boljše izbire kot to omrežje!

Presenetljivo dejstvo: Uporabniki Instagrama so kar 58-krat bolj odprti za interakcijo z blagovnimi znamkami. To ni le številka, temveč priložnost za vaše podjetje, da stopi v stik s svojo ciljno skupino na povsem nov način.

In tukaj je še več – uporabniki, ki spremljajo izdelke na Instagramu, so v povprečju pripravljeni plačati več kot uporabniki kateregakoli drugega socialnega omrežja. To pomeni, da Instagram ni le prostor za navdušenje, ampak tudi za gradnjo vrednosti in lojalnosti vaših strank.

Če se odločite, da boste raziskali potencial Instagrama kot prodajnega kanala za vaše podjetje, je ključnega pomena ustvarjanje privlačne vsebine za vaš Instagram profil, ne glede na to, ali se odločite za Instagram oglaševanje ali ne.

Naj bo vaš cilj, da oglasi ne le izstopajo, ampak služijo kot odlična podpora rednim aktivnostim, ki bodo pritegnile pozornost uporabnikov Instagrama. Četudi so vaši oglasi popolni in dosežejo visok doseg, neaktivnost na vašem Instagram profilu zmanjša možnost za želene rezultate.

Ko uporabnik, ki še ni seznanjen z vašo znamko, vidi vaš oglas in ga najde zanimivega, bo najverjetneje obiskal vaš profil. Zato je ključno, da na Instagramu ponudite privlačne slike, objave, povezave do spletne strani ter bogate informacije, prednosti in pohvale o vašem izdelku. S tem boste zagotovili, da uporabnik nadaljuje svojo nakupno pot

Oglasi na Instagramu se prikazujejo na posameznikovi časovnici med organskimi objavami in so označeni z napisom »sponsored«. Prikazujejo se vam v kvadratni ali pravokotni (»landscape«) obliki. Blagovno znamko lahko promoviramo na več načinov, s pomočjo oglasov z 1 fotografijo, vrtiljakov z več fotografijami, videi ter instagram stories oglasi, s katerimi lahko dnevno navdušite 300 milijonov uporabnikov, ki Instagram stories uporabljajo vsak dan.

Pomagali vam bomo rasti. Spoznajmo se!

Kako poteka sodelovanje z nami?

Prvi korak sodelovanja z nami je marketing onboarding, ki je sestavljen iz uvodnega delovnega dne in priprave marketinške strategije, prilagojene vašemu poslu. Dodelimo vam Key Account managerja, osebo iz naše ekipe, ki bo skrbela za komunikacijo glede priprave in realizacije vaših oglaševalskih kampanj.

Na podlagi izvedbe onboardinga nato zastavimo kvartalni načrt izvedbe kampanj in ključne kazalnike uspeha (KPI). Redno vas obveščamo s podatki poteka oglaševanja in vam pošiljamo tedenska, mesečna in kvartalna poročila, da ste ves čas na tekočem z rezultati.

Pošljite
povpraševanje

Kako poteka
sodelovanje z nami?

Prvi korak sodelovanja z nami je marketing onboarding, ki je sestavljen iz uvodnega delovnega dne in priprave marketinške strategije, prilagojene vašemu poslu. Dodelimo vam Key Account managerja, osebo iz naše ekipe, ki bo skrbela za komunikacijo glede priprave in realizacije vaših oglaševalskih kampanj.

Na podlagi izvedbe onboardinga nato zastavimo kvartalni načrt izvedbe kampanj in ključne kazalnike uspeha (KPI). Redno vas obveščamo s podatki poteka oglaševanja in vam pošiljamo tedenska, mesečna in kvartalna poročila, da ste ves čas na tekočem z rezultati.

Pošljite
povpraševanje