Za Estetiko Fink smo izvedli celostno branding kampanjo, s katero smo želeli doseči širšo ciljno skupino in podrobneje predstaviti inovativni tretma ENDYMED. Cilj kampanje je bil povečati prepoznavnost tretmaja in spodbuditi potencialne stranke k pridobivanju več informacij ter rezervaciji termina.
1. Snemalni dan in ustvarjanje vizualnih vsebin
V sklopu kampanje smo organizirali snemalni dan v kliniki Estetike Fink. Naša ekipa je pripravila celoten scenarij za video in foto materiale, ki so bili zasnovani tako, da predstavijo profesionalno okolje klinike, tretma ENDYMED ter rezultate, ki jih lahko dosežejo stranke. Snemanje smo izvedli na lokaciji klinike, kjer smo sodelovali z osebjem in modeli, kar je omogočilo pristno in privlačno predstavitev tretmaja v realnem okolju. Ti vizualni materiali so postali ključni del oglaševalske kampanje, ki je sledila.
2. Meta oglaševalska kampanja
Skladno s strategijo, ki smo jo zasnovali v okviru branding kampanje, smo izvedli celovito Meta oglaševalsko kampanjo(prej znano kot Facebook in Instagram oglaševanje). Z uporabo video in foto vsebin, ustvarjenih med snemalnim dnevom, smo zasnovali oglase, ki so nagovarjali ciljno skupino z jasnim poudarkom na predstavitvi tretmaja ENDYMED.
Oglasi so vsebovali jasen klic k akciji (CTA), ki je spodbujal uporabnike, da pridobijo več informacij o tretmaju in možnosti naročila. Kampanja je bila optimizirana za povečanje dosega in interakcije z oglasi, kar je pripomoglo k boljši prepoznavnosti tretmaja in večjemu številu povpraševanj.
3. Rezultati in zaključek
Z branding kampanjo smo dosegli širok spekter potencialnih strank in povečali prepoznavnost tretmaja ENDYMED. Kreativni vizualni materiali, ki so prikazovali resnične rezultate in strokovnost Estetike Fink, so bili ključni za uspeh kampanje. Meta oglaševanje je zagotovilo ciljno usmerjeno predstavitev z jasnim pozivom k akciji, kar je privedlo do povečanja povpraševanj po tretmaju.