SBC – Slovenian Business Club združuje najuspešnejše podjetnike in podjetja v Sloveniji. Njegova vizija je ustvariti podporno okolje za rast in razvoj slovenskega gospodarstva ter krepiti konkurenčnost podjetij na domačem in mednarodnem trgu. Člani SBC vključujejo priznana podjetja in vodilne podjetnike, ki s svojimi izkušnjami prispevajo k gospodarski rasti in inovacijam v Sloveniji. Ena izmed ključnih pobud kluba je tudi sekcija SBC Mladi, ki podpira mlade podjetnike na njihovi poslovni poti in jim omogoča dostop do mreženja, mentorstva in izmenjave znanj.

1. Priprava marketinške strategije
V sodelovanju s SBC smo aktivno sodelovali pri pripravi strategije, ki je določila ključne cilje in pristope. Strategija je bila osredotočena na tri glavne cilje:
2. Snemanje in priprava video vsebin
V sodelovanju z marketing in PR oddelkom SBC, ki so pripravili vprašanja za intervjuje podjetnikov iz sekcije SBC Mladi in izvedli snemanje ter montažo vsebin, smo zasnovali potek kampanje. Cilj teh video pričevanj je bil, da predstavijo izkušnje članov in pojasnijo, kakšne prednosti prinaša članstvo v sekciji SBC Mladi. Ti videi so kasneje postali ključna vsebina za našo Meta kampanjo(Facebook in Instagram).


3. Meta kampanja
Na podlagi video vsebin smo izvedli obsežno Meta oglaševalsko kampanjo (Facebook in Instagram), ki je trajala tri mesece. Kampanja je bila osredotočena na ciljno skupino podjetnikov in hkrati širšo javnost z jasnim ciljem informiranja o prednostih članstva v sekciji SBC Mladi. Rezultati so bili izjemni, saj smo v tem obdobju(3. meseci) dosegli več kot 130.000 edinstvenih posameznikov.
4. LinkedIn sporočilna kampanja
Poleg Meta kampanje smo vzpostavili tudi ciljno usmerjeno LinkedIn sporočilno kampanjo. V okviru kampanje smo najprej pripravili scenarij za sporočila, nato pa profilirali potencialne člane sekcije SBC Mladi, ki morajo ustrezati določenim kriterijem. Na podlagi tega smo pripravili personalizirana sporočila v imenu predsednika sekcije SBC Mladi, Andraža Žurmana.
Ta LinkedIn kampanja je služila vzpostavljanju prvega stika s potencialnimi člani. Po prejetju sporočila se je komunikacija nadaljevala preko telefonskih klicev, sestankov ali vabil na dogodke, kjer so se odvijale nadaljnje prodajne aktivnosti.

Preverite še naše ostale projekte