Izdelava nove spletne strani za Čokoladnico Tramontana

Za naročnika Čokoladnica Tramontana, TRAMONTANA PRO d.o.o. smo z ekipo IT Melona uspešno zasnovali in razvili novo spletno stran, ki popolnoma odraža njihovo vizijo in identiteto blagovne znamke. Cilj projekta je bil ustvariti privlačno, funkcionalno in uporabniku prijazno spletno mesto, ki bo zagotavljalo odlično uporabniško izkušnjo na vseh napravah, povečalo prepoznavnost blagovne znamke in optimiziralo njihovo prisotnost na spletu.

Spletno stran si lahko ogledate tukaj.

1. Onboarding dan in organizacijskega projekta

Projekt se je začel z onboarding dnem, kjer smo skupaj z ekipo Čokoladnice Tramontana definirali ključne cilje in strukturo spletne strani. Na tem sestanku smo se osredotočili na:

  • Organizacijo in logiko spletne strani, da bo v največji meri prilagojena kupcem,
  • Določitev ključnih funkcionalnosti, kot so predstavitev izdelkov, opis procesov, navigacija, in možnosti nakupa.

2. Priprava grafičnega izrisa v Figmi

V sodelovanju z naročnikom smo pripravili grafični izris spletne strani, ki je bil popolnoma prilagojen njihovim željam. Uporabili smo platformo Figma, da smo lahko hitro in vizualno privlačno predstavili posamezne segmente strani, kot so:

  • Dizajn po meri s poudarkom na estetiki čokoladnice,
  • Uporaba barv in vizualnih elementov, ki so v skladu z identiteto blagovne znamke,
  • Dodajanje animacij posameznih elementov, da bi strani dodali dinamiko in vizualno privlačnost.

3. Programiranje in razvoj spletne strani

Po potrditvi grafične zasnove smo nadaljevali s programiranjem spletne strani. Pri tem smo posebno pozornost namenili:

  • Uporabniški izkušnji (UX): Stran je zasnovana tako, da uporabnikom omogoča enostavno navigacijo in hitro iskanje informacij.
  • SEO optimizaciji: Poskrbeli smo za optimizacijo vsebin, kar izboljšuje pozicioniranje strani na iskalnikih, kot je Google.
  • Prilagodljivost za vse naprave: Stran je popolnoma prilagojena za različne naprave (namizne računalnike, tablice, pametne telefone), kar omogoča brezhibno uporabniško izkušnjo ne glede na platformo.

4. Redna komunikacija in primopredaja

V celotnem procesu smo z naročnikom vzdrževali redno komunikacijo, da smo lahko sproti usklajevali morebitne spremembe in zagotavljali, da stran ustreza vsem njihovim pričakovanjem. Po zaključku razvoja smo opravili primopredajo projekta, kjer smo naročniku predstavili končno spletno stran in njene ključne funkcionalnosti.

5. Prehod v vzdrževalne aktivnosti

Po uspešni primopredaji smo vzpostavili vzdrževalne aktivnosti, ki vključujejo redno posodabljanje in optimizacijo spletne strani, s ciljem ohranjanja njene brezhibne funkcionalnosti in uporabniške izkušnje.

Rezultati:

Nova spletna stran za Čokoladnico Tramontana ni le vizualno privlačna, ampak tudi učinkovita pri doseganju poslovnih ciljev podjetja. Z izboljšano uporabniško izkušnjo, optimizacijo za iskalnike in prilagodljivostjo za vse naprave, stran pripomore k večji prepoznavnosti in rasti blagovne znamke.

Želite tudi vi sodobno in prilagojeno spletno stran? Kontaktirajte nas in pomagali vam bomo ustvariti spletno prisotnost, ki bo pritegnila vaše stranke!

Preizkusite naše znanje in veščine ter povečajte prodajo!