Marketing – GHOST
Naš naslednji naročnik živi za kolesarjenje. Vrtenje pedal, veter v laseh je tisto, kar ga žene tako na poti kot tudi v servisni delavnici. In prav strast do koles ga je pripeljala do tega, da je danes eden prepoznavnejših znamk koles v Sloveniji.
Izziv naročnika:
- Preusmeriti prodajo iz spletne v fizične trgovine,
- Povečati prepoznavnost servisnih storitev,
- Izboljšati skrb za obstoječe stranke.
Naša rešitev
Naročnik ima kar tri poslovalnice po Sloveniji in dobro delujočo spletno trgovino. Njegov glavni izziv je pripeljati kupce v fizične trgovine. S to mislijo smo zanj izdelali dve predstavitveni spletni strani. Ena je bila namenjena storitvi servisa in drugi prodaji kolesa. Pri spletni strani, namenjeni servisu, smo izpostavili številne prednosti, ki jih ponujajo (prisotnost na treh lokacijah, šestmesečna garancija na delo, več kot 20+ strokovnjakov za servisiranje koles).
Pri predstavitveni spletni prodaji namenjeni prodaji koles v fizični trgovini smo dodali kupon v vrednosti 150 €, ki ga lahko kupci unovčijo ekskluzivno pri obisku fizične poslovalnice. Izpeljali smo številne oglaševalske kampanje na Facebooku in Google-u in z dovršeno strategijo poskrbeli, da kupci niso več odpeljali samo kolesa, temveč so odpeljali najboljše kolo v mestu. In to kar iz treh poslovalnic po Sloveniji.