Za Kolesarski center Germ iz Slovenske Bistrice smo uspešno izvedli celovito marketinško kampanjo, s katero smo dosegli več kot 196.000 edinstvenih oseb v manj kot 5 mesecih. Kolesarski center Germ je specializiran za prodajo koles, skuterjev, servis teh vozil ter prodajo nadomestnih delov in dodatne opreme. Naš cilj je bil povečati prepoznavnost njihovega centra v Slovenski Bistrici in širši okolici ter spodbuditi večje zanimanje za njihovo ponudbo.
Naše aktivnosti v okviru kampanje:
1. Priprava marketinške strategije
Skupaj z naročnikom smo razvili natančno marketinško strategijo, katere cilj je bil doseči čim širšo ciljno skupino v lokalnem okolju in jih informirati o:
Načrtovali smo strategijo, ki je vključevala večkanalni pristop z močnim poudarkom na lokalnem Meta oglaševanju(Facebook in Instagram) ter privlačno vizualno komunikacijo.
2. Priprava snemalnega in foto scenarija
Za ustvarjanje privlačnih in avtentičnih vsebin smo organizirali snemalni dan na terenu v Kolesarskem centru Germ. Pripravili smo scenarij, ki je zajemal:
Te vizualne vsebine so bile ključne za uspeh kampanje, saj smo z njimi poskrbeli za dosledno in privlačno predstavitev ponudbe Kolesarskega centra Germ.
3. Izvajanje Meta oglaševalske kampanje
Na podlagi vizualnih materialov smo vzpostavili in izvajali obsežne Meta oglaševalske kampanje z natančno segmentacijo:
S kampanjo smo uspeli doseči več kot 196.000 edinstvenih oseb v manj kot 5 mesecih, kar je močno povečalo prepoznavnost blagovne znamke Germ in pritegnilo večje število strank. Za prihodnje mesece načrtujemo nadaljne aktivnosti z namenom informiranja o vzdrževanju itd.
Rezultati:
Marketinška kampanja je prinesla odlične rezultate – povečanje prepoznavnosti v lokalni skupnosti, povečanje zanimanja za storitve in izdelke Kolesarskega centra Germ ter boljši obisk in prodajo v njihovem centru.
V kolikor tudi vi potrebujete uspešno marketinško kampanjo, ki bo povečala prepoznavnost in prodajo vašega podjetja, nas kontaktirajte!
Preverite še naše ostale projekte