Cilj projekta je bil osvežiti vizualno identiteto društva, da bi odražala:
Raziskava obstoječih trendov:
Projekt se je začel s temeljito raziskavo, kjer smo analizirali vizualne identitete uspešnih atletskih društev iz tujine. Naš cilj je bil identificirati elemente, ki učinkovito izražajo profesionalnost, energičnost in pripadnost. Na podlagi pridobljenih vpogledov smo oblikovali smernice za nadaljnje delo, ki so vključevale:
Barvne sheme, ki izražajo moč in mladost.
Tipografijo, ki združuje modernost in klasično eleganco.
Oblikovne elemente, ki so prepoznavni, enostavni in primerni za uporabo na različnih platformah (tisk, digitalni mediji, športna oprema).
Raziskava obstoječih trendov:
Pri oblikovanju logotipa smo delo razdelili na več faz, da smo dosegli najboljše rezultate:
Predlogi različnih smeri: Na začetku smo pripravili več konceptov logotipa, ki so segali od tradicionalnih do modernih oblik.
Sodelovanje z naročnikom: V tesnem sodelovanju z društvom smo analizirali predloge in izbrali ključne elemente, ki so najbolje odražali identiteto kluba.
Končna izbira: Odločili smo se za logotip, ki združuje profesionalnost in mladostniški pridih. Logotip vključuje dinamične linije, ki simbolizirajo gibanje, energijo in strast do športa, medtem ko barvna shema izraža moč in svežino.
Logotip smo umestili v celostno grafično podobo (CGP), ki vključuje:
Pri oblikovanju logotipa smo delo razdelili na več faz, da smo dosegli najboljše rezultate:
Barvno shemo, ki se uporablja na vseh materialih in omogoča skladnost.
Tipografijo, ki ohranja vizualno skladnost in prepoznavnost blagovne znamke.
Smernice za uporabo logotipa, ki zagotavljajo konsistentnost na različnih medijih, od tiskovin do digitalnih platform in športne opreme.
Za društvo smo zasnovali tudi vizualizacije novih dresov, kjer smo poskrbeli za naslednje:
Pri oblikovanju logotipa smo delo razdelili na več faz, da smo dosegli najboljše rezultate:
Profesionalen videz: Dres odraža profesionalnost, primerno za mednarodna tekmovanja.
Skladnost z novo identiteto: Barve in logotip so usklajeni z novo celostno grafično podobo društva.
Prilagodljivost: Dresi so zasnovani tako, da ustrezajo različnim starostnim skupinam – od mladih talentov do izkušenih športnikov.
Profesionalnost in mladostniški pridih: Nova celostna grafična podoba združuje profesionalnost in energijo, hkrati pa izraža dostopnost, ki jo društvo želi komunicirati s svojimi člani in širšo javnostjo.
Skladnost in prepoznavnost: Brand book omogoča enotno in dosledno uporabo vizualne identitete na vseh komunikacijskih kanalih, od digitalnih platform do športne opreme.
Atraktivni dresi: Novi dresi so vizualno privlačni, kar krepi prepoznavnost kluba na tekmovanjih.
S ponosom smo podprli AD ŽAK Ljubljana pri prenovi njihove vizualne identitete in tako prispevali k večji prepoznavnosti kluba ter motivaciji njegovih članov. Projekt ni le odraz naše predanosti, temveč tudi vere v moč športa in lokalne skupnosti.
Če tudi vi potrebujete celostno grafično podobo ali prenovo svoje blagovne znamke, nas kontaktirajte – skupaj bomo ustvarili vizualno identiteto, ki bo odražala vaše vrednote in vizijo.
Preverite še naše ostale projekte