Naš naročnik ima specializirano znanje in večletne izkušnje v prodaji mizarskega orodja. Med mizarji, tesarji in domačimi mojstri je poznan predvsem po široki ponudbi, odličnemu svetovanju, dodatnimi storitvami (kot je npr. brušenje) in konkurenčnimi cenami.
Izziv naročnika:
- Preusmeriti kupce iz fizične poslovalnice v spletno trgovino
- Razširitev prodaje na širše geografsko področje, ne samo v regiji, kjer se nahaja fizična poslovalnica
Naša rešitev:
Za naročnika smo izvedli celovito analizo obstoječega trga in preučili delovanje konkurence. Glede na njegovo geografsko pozicijo in mnenje uporabnikov (mizarjev) smo raziskali tudi trg v sosednji Avstriji. Glede na ugotovitve smo pripravili celotno strategijo oglaševanja.
Za naročnika smo ustvarili poslovni profil na Facebooku in Instagramu. Sledilce smo sprva pridobivali z rednimi tedenskimi objavami, s katerimi smo delili različne mizarske nasvete. V fizični trgovini se je organiziral tudi hišni sejem, na katerega smo mizarje in tesarje vabili z agilnim oglaševanjem preko objav in oglasov.
Strategijo oglaševanja smo (poleg profesionalcev) usmerili tudi v domače mojstre, ki preko YouTube objav spremljajo različne video nasvete in tiste, ki v domači delavnici radi sami obdelujejo les in urejajo okolico.
Naročnikovo spletno trgovino redno oglašujemo z različnimi grafičnimi in tekstovnimi kreativami. Od zagona kampanj smo, tudi zahvaljujoč odličnemu medsebojnemu sodelovanju z naročnikom, dosegli kar 108 % povečanje števila naročil v spletni trgovini in 22,76 % povečanje povprečne vrednosti naročil!
Preverite še naše ostale projekte