CASE STUDY

Grafično oblikovanje ob
35-letnici podjetja Tapro

CASE STUDY

Grafično oblikovanje ob
35-letnici podjetja Tapro

O podjetju Tapro

TAPRO, d.o.o. je vodilno slovensko podjetje s 35-letno tradicijo, specializirano za veleprodajo in maloprodajokakovostnih izdelkov za gradnjo in obnovo kopalnic. Njihova ponudba vključuje širok nabor inštalacijskega materiala, kopalniške opreme, vodovodnih sistemov, ogrevalnih rešitev in sanitarnih elementov priznanih svetovnih proizvajalcev.

Ob tem pomembnem jubileju so želeli posebno vizualno podobo, ki bi odražala njihov dolgoletni razvoj, tradicijo in inovativnost. V IT Melona smo s celostnim grafičnim pristopom poskrbeli, da je obeležitev njihove obletnice vizualno privlačna, usklajena s celostno grafično podobo (CGP) podjetja, ki smo jo v letu 2024 že tudi nadgradili in učinkovito podprta v digitalnih in fizičnih materialih.

O podjetju Tapro

TAPRO, d.o.o. je vodilno slovensko podjetje s 35-letno tradicijo, specializirano za veleprodajo in maloprodajokakovostnih izdelkov za gradnjo in obnovo kopalnic. Njihova ponudba vključuje širok nabor inštalacijskega materiala, kopalniške opreme, vodovodnih sistemov, ogrevalnih rešitev in sanitarnih elementov priznanih svetovnih proizvajalcev.

Ob tem pomembnem jubileju so želeli posebno vizualno podobo, ki bi odražala njihov dolgoletni razvoj, tradicijo in inovativnost. V IT Melona smo s celostnim grafičnim pristopom poskrbeli, da je obeležitev njihove obletnice vizualno privlačna, usklajena s celostno grafično podobo (CGP) podjetja, ki smo jo v letu 2024 že tudi nadgradili in učinkovito podprta v digitalnih in fizičnih materialih.

Izziv: Kako vizualno obeležiti jubilejno leto?

Za 35-letnico podjetja Tapro smo morali zasnovati vizualno podobo, ki bo odražala pomen njihovega jubileja, hkrati pa ostala skladna z njihovo blagovno znamko. Ključni cilji so bili:

  • 1
    Priprava posebne različice logotipa ob 35-letnici za uporabo na digitalnih in tiskanih materialih.
  • 2
    Grafično oblikovanje nagradne igre, ki bo potekala v poslovalnicah in pritegnila obstoječe ter nove stranke.
  • 3
    Usklajevanje vizualnih elementov za uporabo na spletu, v tiskovinah in promocijskih materialih.

Izziv: Kako vizualno obeležiti jubilejno leto?

Za 35-letnico podjetja Tapro smo morali zasnovati vizualno podobo, ki bo odražala pomen njihovega jubileja, hkrati pa ostala skladna z njihovo blagovno znamko. Ključni cilji so bili:

  • 1
    Priprava posebne različice logotipa ob 35-letnici za uporabo na digitalnih in tiskanih materialih.
  • 2
    Grafično oblikovanje nagradne igre, ki bo potekala v poslovalnicah in pritegnila obstoječe ter nove stranke.
  • 3
    Usklajevanje vizualnih elementov za uporabo na spletu, v tiskovinah in promocijskih materialih.

NAŠ PRISTOP

Naš pristop: Od načrtovanja do izvedbe

1. Načrtovanje in priprava različic logotipa

Vsaka jubilejna vizualna podoba mora ostati skladna z identiteto podjetja, hkrati pa odražati praznično noto. Naš proces je zajemal:

1. Izhodišče za razvoj je bila grafična podoba, ki smo jo za podjetje Tapro prenovili v letu 2024, več o tem si lahko preberete tukaj.

2. Razvoj več različic logotipa ob 35-letnici, kjer smo kombinirali tradicionalne in sodobne elemente.

3. Prilagoditev logotipa za različne formate, vključno z uporabo na spletni strani, promocijskih materialih, tiskanih oglasih in družbenih omrežjih.

4. Usmerjanje naročnika pri izbiri optimalne različice in priprava končnih datotek za nadaljnjo uporabo.

NAŠ PRISTOP

Od načrtovanja do izvedbe

1. Načrtovanje in priprava različic logotipa

Vsaka jubilejna vizualna podoba mora ostati skladna z identiteto podjetja, hkrati pa odražati praznično noto. Naš proces je zajemal:

1. Izhodišče za razvoj je bila grafična podoba, ki smo jo za podjetje Tapro prenovili v letu 2024, več o tem si lahko preberete tukaj.

2. Razvoj več različic logotipa ob 35-letnici, kjer smo kombinirali tradicionalne in sodobne elemente.

3. Prilagoditev logotipa za različne formate, vključno z uporabo na spletni strani, promocijskih materialih, tiskanih oglasih in družbenih omrežjih.

4. Usmerjanje naročnika pri izbiri optimalne različice in priprava končnih datotek za nadaljnjo uporabo.

2. Grafično oblikovanje nagradne igre

Ob jubileju je podjetje Tapro želelo nagraditi svoje zveste kupce, zato smo zasnovali nagradno igro, ki se je odvijala v njihovih fizičnih poslovalnicah po sloveniji. Naš proces je vključeval:

1. Koncept nagradne igre: Grafično oblikovanje privlačne kampanje, ki pritegne kupce in spodbudi njihovo sodelovanje.

2. Oblikovanje nagradnih kuponov: Grafična priprava in tisk prilagojenih kuponov za sodelovanje v nagradnem žrebanju.

3. Oblikovanje posod za žreb: Priprava estetsko dovršenih in praktičnih rešitev za zbiranje kuponov v poslovalnicah.

3. Priprava grafičnih elementov in izvoz za digitalne in tiskane medije

Da bi podjetje Tapro lahko svojo 35-letnico obeležilo celovito, smo pripravili vizualne materiale za večkanalno uporabo:

1. Spletna uporaba: Logotipi in promocijske grafike za uporabo na spletni strani, e-mail kampanjah in družbenih omrežjih.

2. Tiskani materiali: Grafike za letake, plakate in druge promocijske tiskovine.

2. Grafično oblikovanje nagradne igre

Ob jubileju je podjetje Tapro želelo nagraditi svoje zveste kupce, zato smo zasnovali nagradno igro, ki se je odvijala v njihovih fizičnih poslovalnicah po sloveniji. Naš proces je vključeval:

1. Koncept nagradne igre: Grafično oblikovanje privlačne kampanje, ki pritegne kupce in spodbudi njihovo sodelovanje.

2. Oblikovanje nagradnih kuponov: Grafična priprava in tisk prilagojenih kuponov za sodelovanje v nagradnem žrebanju.

3. Oblikovanje posod za žreb: Priprava estetsko dovršenih in praktičnih rešitev za zbiranje kuponov v poslovalnicah.

3. Priprava grafičnih elementov in izvoz za digitalne in tiskane medije

Da bi podjetje Tapro lahko svojo 35-letnico obeležilo celovito, smo pripravili vizualne materiale za večkanalno uporabo:

1. Spletna uporaba: Logotipi in promocijske grafike za uporabo na spletni strani, e-mail kampanjah in družbenih omrežjih.

2. Tiskani materiali: Grafike za letake, plakate in druge promocijske tiskovine.

Rezultat

S skrbno načrtovanim pristopom smo podjetju Tapro omogočili, da svojo 35-letnico vizualno obeleži na vseh ključnih točkah stika s svojimi strankami.

  • Pripravljene različice logotipa so bile odlično sprejete in so podjetju omogočile enotno podobo na vseh komunikacijskih kanalih.

  • Nagradna igra v poslovalnicah je pritegnila številne kupce in povečala angažiranost strank.

  • Konsistentna vizualna podoba na spletu, v tisku in na promocijskih materialih je okrepila prepoznavnost blagovne znamke.

Rezultat

S skrbno načrtovanim pristopom smo podjetju Tapro omogočili, da svojo 35-letnico vizualno obeleži na vseh ključnih točkah stika s svojimi strankami.

  • Pripravljene različice logotipa so bile odlično sprejete in so podjetju omogočile enotno podobo na vseh komunikacijskih kanalih.

  • Nagradna igra v poslovalnicah je pritegnila številne kupce in povečala angažiranost strank.

  • Konsistentna vizualna podoba na spletu, v tisku in na promocijskih materialih je okrepila prepoznavnost blagovne znamke.

Sodelovanje s podjetjem Tapro pri obeležitvi njihove 35-letnice je še en dokaz, kako lahko z dobrim načrtovanjem in usklajenim grafičnim oblikovanjem dosežemo močno in učinkovito vizualno podobo.

Želite vizualno prenovo, jubilejno podobo ali celostno grafično zasnovo za svoje podjetje?

Kontaktirajte nas in skupaj bomo oblikovali kreativne rešitve, ki bodo poudarile vašo zgodbo.

Sodelovanje s podjetjem Tapro pri obeležitvi njihove 35-letnice je še en dokaz, kako lahko z dobrim načrtovanjem in usklajenim grafičnim oblikovanjem dosežemo močno in učinkovito vizualno podobo.

Želite vizualno prenovo, jubilejno podobo ali celostno grafično zasnovo za svoje podjetje?

Kontaktirajte nas in skupaj bomo oblikovali kreativne rešitve, ki bodo poudarile vašo zgodbo.