Objavljeno: 18. julija, 2023Kategorije: Blog2,5 min branja

Prijavite se na

Melonine novičke

iz sveta marketinga

Objavljeno: 18. julija, 2023Kategorije: Blog2,5 min branja

Prijavite se na

Melonine novičke

iz sveta marketinga

Večer je časnik, ki se mu ne moremo upreti, saj med listanjem naletimo vedno znova na zanimive vsebine, ki zagotovo vsakogar od nas pritegnejo. Med njimi je tokrat tudi članek o naši marketinški konferenci DIGITALNI LABORATORIJ, v katerem je spregovoril naš direktor, Rok Makovec. Povedal je nekaj besed o samem dogodku, se vrnil na sam začetek izvedbe konferenc, hkrati pa je predstavil nekaj ključnih prednosti, zakaj se je dobro tovrstnih dogodkov redno udeleževati. Kratek odsek smo za vas pripravili tudi mi.

Rok o spletnem oglaševanju

“Spletna prisotnost je ključnega pomena za poslovanje v prihodnosti, le spletno oglaševanje prinaša obširno merjenje rezultatov na podlagi pripravljenih oglaševalskih kampanj, česar na primer platformi, kot sta radio in televizija, ne ponujata. Tudi to sta super kanala za gradnjo prepoznavnosti blagovne znamke, vendar pri njiju ne moremo beležiti detajlne konverzije iz oglasov, kot jo lahko na spletu”.

IT Melona jeseni organizira novo, tokrat že 10. konferenco DIGITALNI LABORATORIJ, na kateri se bo zvrstilo kar 15 izvrstnih predavateljev, ki bodo na konferenco zagotovo prinesli novo znanje in izkušnje iz prakse. Vsak izmed njih bo predstavil svoje marketinško-prodajne primere, ki jih je v preteklosti izvedel, oziroma se z njimi ukvarja tudi zdaj.

VIP gost bo tokrat ustanovitelj Elektrončka, Joc Pečečnik, s katerim bomo spregovorili o gradnji blagovne znamke in o tem, kako so se v Slovenian Business Club, ki ga vodi Pečečnik, lotili pridobivanja članov.

Osnovni namen dogodka je opolnomočiti slovenske podjetnike na področju digitalnega poslovanja. S tem namenom se dvakrat letno organizira večja marketinška konferenca (devete izvedbe, ki je sredi marca letos potekala v Ljubljani, se je udeležilo več kot 170 obiskovalcev). Ob pripovedovanju o samem dogodku se Rok spominja tudi prve izvedbe konference leta 2019, ki so jo pripravili takoj po odprtju podjetja: “Za organizacijo in oglaševanje smo imeli dva meseca. Konferenca je potekala v hotelu City v Mariboru in takrat se je dogodka udeležilo 47 obiskovalcev. V vmesnem času se je precej spremenilo na področju poslovanja, prav tako smo precej dodelali uporabniško izkušnjo na konferenci. Veseli me, da se je zadeva ‘prijela’ in da je pred nami že 10. jubilejna konferenca.

Tovrstni dogodki so vsekakor pomembni za mreženje in spoznavanje novih ljudi, kar vsakomur od nas prinaša številne prednosti. “Digitalno okolje je odlično za vzpostavljanje prodajnih kanalov, saj za temi kanali stojimo ljudje, ki delamo posel. Dogodek pa je odlična priložnost za spoznavanje novih oseb, s katerimi se lahko povežete in naredite kakšen posel oziroma pridobite priporočilo. Kot sem že omenil, posel delamo ljudje, zato se moramo povezovati”, je za konec še dodal Rok.

Celotno vsebino pogovora si lahko preberete TUKAJ.

Vljudno vabljeni, da se nam na letošnji konferenci pridružite tudi VI! Prijavite se na dogodek, rezervirajte si datum in se vidimo oktobra! 10. Digitalni laboratorij vas že nestrpno pričakuje.

Preizkusite naše znanje in veščine ter povečajte prodajo!