Celostna digitalna kampanja za prodajo stanovanj
projekt Pohorski vrtovi
O projektu Pohorski vrtovi
Pohorski vrtovi so ekskluziven stanovanjski projekt, ki ponuja moderno zasnovana stanovanja v objemu narave. Namen projekta je privabiti kupce, ki si želijo kakovostnega bivanja v bližini narave, hkrati pa uživati v sodobnem bivalnem standardu.

O projektu Pohorski vrtovi
Pohorski vrtovi so ekskluziven stanovanjski projekt, ki ponuja moderno zasnovana stanovanja v objemu narave. Namen projekta je privabiti kupce, ki si želijo kakovostnega bivanja v bližini narave, hkrati pa uživati v sodobnem bivalnem standardu.

Izziv
Nepremičnine Breznik d.o.o. so se na nas obrnili z izzivom, kako učinkovito pridobiti potencialne kupce stanovanj in jih usmeriti k oddaji povpraševanja. Pred pričetkom sodelovanja je bila njihova digitalna prisotnost minimalna, kar jim je oteževalo generiranje kakovostnih leadov. Cilj kampanje je bil:
- 1✅ Vzpostaviti močno digitalno strategijo za pridobivanje interesentov.
- 2✅ Izdelati pristajalno stran, ki bo konverzijsko optimizirana.
- 3✅ Pripraviti vizualno in tekstovno komunikacijo, ki bo kupcem jasno predstavila prednosti projekta.
- 4✅ Povečati število povpraševanj in povečati prepoznavnost projekta Pohorski vrtovi.
Izziv
Nepremičnine Breznik d.o.o. so se na nas obrnili z izzivom, kako učinkovito pridobiti potencialne kupce stanovanj in jih usmeriti k oddaji povpraševanja. Pred pričetkom sodelovanja je bila njihova digitalna prisotnost minimalna, kar jim je oteževalo generiranje kakovostnih leadov. Cilj kampanje je bil:
- 1✅ Vzpostaviti močno digitalno strategijo za pridobivanje interesentov.
- 2✅ Izdelati pristajalno stran, ki bo konverzijsko optimizirana.
- 3✅ Pripraviti vizualno in tekstovno komunikacijo, ki bo kupcem jasno predstavila prednosti projekta.
- 4✅ Povečati število povpraševanj in povečati prepoznavnost projekta Pohorski vrtovi.
NAŠ PRISTOP
Celotna marketinška strategija
Za dosego cilja smo razvili premišljen pristop, ki je vključeval več ključnih korakov:
NAŠ PRISTOP
Celotna marketinška strategija
Za dosego cilja smo razvili premišljen pristop, ki je vključeval več ključnih korakov:
1. Načrtovanje marketinške strategije
Začeli smo s strategijo nastopa na digitalnih kanalih, kjer smo definirali ciljno občinstvo in določili najbolj učinkovite oglaševalske kanale (Meta oglaševanje).
2. Priprava pristajalne strani
Naša ekipa je oblikovala prilagojen dizajn spletne pristajalne strani, pripravila prepričljive tekste in zagotovila tehnično izvedbo izdelave pristajalne strani, ki omogoča enostavno oddajo povpraševanja. Celoten projekt si lahko ogledate na pohorskivrtovi.si/oplotnica.
1. Načrtovanje marketinške strategije
Začeli smo s strategijo nastopa na digitalnih kanalih, kjer smo definirali ciljno občinstvo in določili najbolj učinkovite oglaševalske kanale (Meta oglaševanje).
2. Priprava pristajalne strani
Naša ekipa je oblikovala prilagojen dizajn spletne pristajalne strani, pripravila prepričljive tekste in zagotovila tehnično izvedbo izdelave pristajalne strani, ki omogoča enostavno oddajo povpraševanja. Celoten projekt si lahko ogledate na pohorskivrtovi.si/oplotnica.
3. Grafično oblikovanje digitalnih promocijskih materialov
Poleg digitalne prisotnosti smo oblikovali tudi PDF brošure, ki so kupcem omogočile enostaven vpogled v vse prednosti stanovanja in lokacije.
4. Grafično oblikovanje oglaševalske table
Pripravilo smo vizualno podobo jumbo table, ki so jo postavili ob pretočni cesti z namenom predstavitve projekta. Tabla je opremljena z QR kodo, ki uporabnika vodi na pristajalno stran pohorskivrtovi.si/oplotnica.
3. Grafično oblikovanje digitalnih promocijskih materialov
Poleg digitalne prisotnosti smo oblikovali tudi PDF brošure, ki so kupcem omogočile enostaven vpogled v vse prednosti stanovanja in lokacije.
4. Grafično oblikovanje oglaševalske table
Pripravilo smo vizualno podobo jumbo table, ki so jo postavili ob pretočni cesti z namenom predstavitve projekta. Tabla je opremljena z QR kodo, ki uporabnika vodi na pristajalno stran pohorskivrtovi.si/oplotnica.
3. Grafično oblikovanje digitalnih promocijskih materialov
Poleg digitalne prisotnosti smo oblikovali tudi PDF brošure, ki so kupcem omogočile enostaven vpogled v vse prednosti stanovanja in lokacije.
4. Grafično oblikovanje oglaševalske table
Pripravilo smo vizualno podobo jumbo table, ki so jo postavili ob pretočni cesti z namenom predstavitve projekta. Tabla je opremljena z QR kodo, ki uporabnika vodi na pristajalno stran pohorskivrtovi.si/oplotnica.

3. Grafično oblikovanje digitalnih promocijskih materialov
Poleg digitalne prisotnosti smo oblikovali tudi PDF brošure, ki so kupcem omogočile enostaven vpogled v vse prednosti stanovanja in lokacije.
4. Grafično oblikovanje oglaševalske table
Pripravilo smo vizualno podobo jumbo table, ki so jo postavili ob pretočni cesti z namenom predstavitve projekta. Tabla je opremljena z QR kodo, ki uporabnika vodi na pristajalno stran pohorskivrtovi.si/oplotnica.
5. Izvedba digitalnega oglaševanja
Na podlagi raziskave in analize konkurence smo zasnovali Meta kampanje, ki so usmerjeno ciljale potencialne kupce. Oglasi so bili skrbno oblikovani za maksimalno konverzijo, spremljali smo rezultate in prilagajali kampanjo glede na uspešnost posameznih oglasov.
5. Izvedba digitalnega oglaševanja
Na podlagi raziskave in analize konkurence smo zasnovali Meta kampanje, ki so usmerjeno ciljale potencialne kupce. Oglasi so bili skrbno oblikovani za maksimalno konverzijo, spremljali smo rezultate in prilagajali kampanjo glede na uspešnost posameznih oglasov.
5. Izvedba digitalnega oglaševanja
Na podlagi raziskave in analize konkurence smo zasnovali Meta kampanje, ki so usmerjeno ciljale potencialne kupce. Oglasi so bili skrbno oblikovani za maksimalno konverzijo, spremljali smo rezultate in prilagajali kampanjo glede na uspešnost posameznih oglasov.
5. Izvedba digitalnega oglaševanja
Na podlagi raziskave in analize konkurence smo zasnovali Meta kampanje, ki so usmerjeno ciljale potencialne kupce. Oglasi so bili skrbno oblikovani za maksimalno konverzijo, spremljali smo rezultate in prilagajali kampanjo glede na uspešnost posameznih oglasov.

REZULTATI PRVEGA MESECA KAMPANJE
REZULTATI PRVEGA MESECA KAMPANJE

Pred pričetkom sodelovanja.

Rezultati po prvem mesecu sodelovanja.

Pred pričetkom sodelovanja.

Rezultati po prvem mesecu sodelovanja.
Doseženi rezultati
Doseženi rezultati
V prvem mesecu sodelovanja smo dosegli zastavljen cilj - število prejetih kvalificiranih povpraševanj – neposredni interes za nakup stanovanja.
V prvem mesecu sodelovanja smo dosegli zastavljen cilj - število prejetih kvalificiranih povpraševanj – neposredni interes za nakup stanovanja.
Plačljivo oglaševanje na Meta platformi (Facebook & Instagram)
Za povečanje dosega in pridobivanje kakovostnih povpraševanj smo za projekt Pohorski vrtovi izvedli plačljivo oglaševanje na Meta platformi (Facebook & Instagram). Cilj kampanje je bil ciljno usmerjeno nagovarjanje potencialnih kupcev, ki iščejo nepremičnine v regiji.
Doseženi rezultati
- 1
✅ 108,773 prikazov oglasov – močna vidnost projekta med ciljno publiko.
- 2
✅ 29,951 doseg uporabnikov – optimizirano targetiranje potencialnih kupcev.
- 3
✅ 5,046 klikov na oglas – visoka stopnja zanimanja za projekt.
- 4
✅ 4,475 obiskov na pristajalni strani – učinkovita usmeritev uporabnikov na spletno stran.
- 5
✅ V prvem mesecu sodelovanja smo dosegli zastavljen cilj - število prejetih kvalificiranih povpraševanj – neposredni interes za nakup stanovanja.

Plačljivo oglaševanje na Meta platformi (Facebook & Instagram)
Za povečanje dosega in pridobivanje kakovostnih povpraševanj smo za projekt Pohorski vrtovi izvedli plačljivo oglaševanje na Meta platformi (Facebook & Instagram). Cilj kampanje je bil ciljno usmerjeno nagovarjanje potencialnih kupcev, ki iščejo nepremičnine v regiji.
Doseženi rezultati
- 1
✅ 108,773 prikazov oglasov – močna vidnost projekta med ciljno publiko.
- 2
✅ 29,951 doseg uporabnikov – optimizirano targetiranje potencialnih kupcev.
- 3
✅ 5,046 klikov na oglas – visoka stopnja zanimanja za projekt.
- 4
✅ 4,475 obiskov na pristajalni strani – učinkovita usmeritev uporabnikov na spletno stran.
- 5
✅ V prvem mesecu sodelovanja smo dosegli zastavljen cilj - število prejetih kvalificiranih povpraševanj – neposredni interes za nakup stanovanja.

ZAKAJ JE KAMPANJA USPEŠNA?
Plačljivo oglaševanje na Meti je ključni del naše celostne digitalne strategije, ki naročniku zagotavlja merljive rezultate in kakovostna povpraševanja. 🚀
ZAKAJ JE KAMPANJA USPEŠNA?
Plačljivo oglaševanje na Meti je ključni del naše celostne digitalne strategije, ki naročniku zagotavlja merljive rezultate in kakovostna povpraševanja. 🚀
Zaključek
Z natančno načrtovano marketinško kampanjo in optimizirano digitalno prisotnostjo smo bistveno izboljšali prepoznavnost projekta Pohorski vrtovi in povečali število interesentov. Uspešna prva faza kampanje je postavila trdne temelje za nadaljnjo prodajo stanovanj.
Zaključek
Z natančno načrtovano marketinško kampanjo in optimizirano digitalno prisotnostjo smo bistveno izboljšali prepoznavnost projekta Pohorski vrtovi in povečali število interesentov. Uspešna prva faza kampanje je postavila trdne temelje za nadaljnjo prodajo stanovanj.