Kako smo podjetju OI Concept s pomočjo Facebook oglasov v zgolj
12 mesecih iz 82.005,66 € pomagali ustvariti 7,5 MIO €?

Kako smo podjetju
OI Concept s pomočjo Facebook oglasov v zgolj 12 mesecih iz 82.005,66€ pomagali ustvariti 7,5 MIO€?

Podjetje OI Concept je proizvajalec visoko kakovostnih mobilnih hišk. Njihova želja je ustvarjati trajne spremembe z razvijanjem ekskluzivnih, trajnostnih bivališč na izjemnih lokacijah v bližini narave.

Hiške so locirane na Hrvaški obali, kjer pogosto letujejo češki, slovaški, nemški in avstrijski državljani. Zato je bila tudi edina logična poteza, da oglaševanje usmerimo na te štiri trge. Podjetje je želelo oglaševati na Facebooku, zato smo vse kampanje usmerili v to platformo.

Podjetje OI Concept je proizvajalec visoko kakovostnih mobilnih hišk. Njihova želja je ustvarjati trajne spremembe z razvijanjem ekskluzivnih, trajnostnih bivališč na izjemnih lokacijah v bližini narave.

Hiške so locirane na Hrvaški obali, kjer pogosto letujejo češki, slovaški, nemški in avstrijski državljani. Zato je bila tudi edina logična poteza, da oglaševanje usmerimo na te štiri trge. Podjetje je želelo oglaševati na Facebooku, zato smo vse kampanje usmerili v to platformo.

Najprej smo pripravili pristajalne strani v nemškem, slovaškem in češkem jeziku. Na teh straneh smo na kratko predstavili mobilne hiške in ljudi vodili do obrazca za oddajo povpraševanja in prenosa brošure z bolj podrobnimi informacijami.

Nato smo nastavili privlačno zasnovane Facebook oglase na vseh štirih trgih, s katerimi smo želeli doseči, da čim več ljudi odda povpraševanje za mobilno hiško in si hkrati prenese brošuro z vsemi informacijami o nakupu mobilne hiške.

Če so potencialni kupci na pristajalni strani vnesli podatke in si prenesli brošuro, so se nato uvrstili v email flow, kjer smo jim skušali še bolj podrobno predstaviti hiške, lokacijo in razloge za nakup. Po prejemu tretjega maila v flowu so jih iz podjetja OI Concept tudi osebno poklicali in z njimi opravili prodajni razgovor.

Če si niso prenesli brošure, smo jim poslali še en email s pozivom za prenos brošure. Če so si jo prenesli, so padli v zgoraj omenjeni flow. Če si brošure še vedno niso prenesli, smo jim poslali SMS sporočilo.

Izris poteka marketinških
aktivnosti

Izris poteka marketinških aktivnosti

Rezultat

Kampanja je trajala 12 mesecev, v tem času pa smo za Facebook oglaševanje namenili 82.005,66€. Podjetje je pridobilo 5306 kontaktov, kar znaša 15,46€ na kontakt. Podjetje je za prodajo 44 enot in pridobitev 5306 kontaktov, v oglaševalska sredstva, investiralo dobro polovico neto vrednosti ene enote. Najcenejše vrednost luksuzne mobilne hiške znaša 150.000€.

  • Trajanje kampanje: 12 mesecev

  • Investirana oglaševalska sredstva: 82.000 €

  • Pridobljeno število leadov (kontaktov potencialnih strank): 5306

  • Cena na lead (kontakt potencialne stranke): 15,46 €

  • Število prodanih mobilnih hišk: 44

  • Neto prodaja: 7,5 MIO €

Želite informativno ponudbo? Enostavno izpolnite spodnji obrazec in kontaktirali vas bomo za informativni sestanek.

Želite informativno ponudbo? Enostavno izpolnite spodnji obrazec in kontaktirali vas bomo za informativni sestanek.

Zaradi varovanja zasebnosti potrebuje YouTube vašo potrditev, da se lahko naloži. Več o tem lahko preberete tu: Privacy Policy.
Sprejmem