Objavljeno: 16. januarja, 2023Kategorije: BlogZnačke: , , , , , 3,5 min branja

Prijavite se na

Melonine novičke

iz sveta marketinga

Objavljeno: 16. januarja, 2023Kategorije: BlogZnačke: , , , , , 3,5 min branja

Prijavite se na

Melonine novičke

iz sveta marketinga

Tokrat naš sogovornik ostaja sramežljivo skrit pred očmi javnosti, čeprav na marketinškem prostoru dviguje ogromno prahu. Govora je o Chat GPT-ju in, če še niste slišali zanj je zdaj (najverjetneje) ravno pravi trenutek, da ga spoznate.

Torej kaj sploh je Chat GPT in kakšen doprinos v marketingu nam lahko prinese vam razkrije kar sam, v nadaljevanju tega bloga.

Torej Chat GPT za začetek – piješ kavo ali čaj?

“Kot računalniški program nimam sposobnosti pitja kave ali čaja. Moja naloga je generiranje besedila na podlagi podatkov, ki sem jih prejel v obliki treninga.”

…Vau Chat GPT ta pa ni od muh. Pri IT Meloni nas za začetek zanima…

Kaj sploh je famozni Chat GPT?

“ChatGPT je velik jezikovni model, ki ga je razvila OpenAI. Uči se na podlagi velikih količin teksta na internetu in se lahko uporablja za različne naloge, kot so generiranje besedila, odgovarjanje na vprašanja in razumevanje naravnega jezika.”

Hvala za izdatno pojasnilo!

Kakšno je tvoje mnenje – Google ali Chat GPT? Je Chat GPT na dolgi rok nadomestek Google-u?

“Oba imata svoje prednosti in se uporabljata za različne namene. ChatGPT ni nadomestek Googla, temveč je jezikovni model, ki lahko generira besedilo na podlagi danih vnosov. Google pa je iskalnik, ki omogoča iskanje po spletu in nudi različne storitve, kot so e-pošta, karte, prevajanje in druge.”

Iz tega sklepamo, da je (zaenkrat) najbolje, če Chat GPT in Google uporabljamo z roko v roki.

Nam zaupaš največjo omejitev, ki jo ima Chat GPT?

“Ena omejitev ChatGPT-ja je, da se uči na podlagi velikih količin teksta na internetu, kar lahko pomeni, da lahko vsebuje napake in predsodke, ki so prisotni v tem viru podatkov.”

Ja res je – internet je včasih pravi divji zahod in kot spletna agencija za digitalni marketing ne moremo mimo vprašanja…

Kje so prednosti Chat GPT-ja v marketingu?

…Kaj veš mogoče pa postaneš naša nova desna roka. 

“Kot jezikovni model sem sposoben generirati kreativne in relevantne vsebine za različne marketing kanale, kot so oglaševanje, spletne strani, blogi, družbena omrežja in e-pošta. Sem tudi sposoben analizirati podatke in generirati poročila o učinkovitosti marketinga. Poleg tega lahko pomagam pri prevajanju vsebin in optimizaciji spletnih strani za iskalnike.”

Uf…s temi karakteristikami se lahko marsikomu v marketingu tresejo hlače. No pa dajmo kar preveriti tvoje znanje v praksi!

Chat GPT napiši Facebook objavo!

Za orodje Mautic, ki je namenjeno avtomatizaciji elektronskih sporočil. V objavi navedi, da orodje lahko vodi tudi do 760% več prihodka.

“Razveseljujemo vas, da smo vam lahko predstavili CRM orodje Mautic, ki je namenjeno avtomatizaciji elektronskih sporočil. Ta orodje vam bo pomagalo povečati vaš prihodek za kar 760%! Mautic je enostaven za uporabo in vam omogoča, da avtomatizirate vaše elektronske kampanje in tako osnažite vaše poslovanje. Za več informacij o tem orodju obiščite našo spletno stran in se registrirajte za brezplačno poskusno različico. #Mautic #AvtomatizacijaelektronskihSporočil #PovečanjePrihodka”

Vau – impresivno! S par slovničnimi popravki in dodanim kakšnim hook stavkom si na dobri poti. 

Ker je Chat GPT v zadnjih dneh izredno priljubljen se s tem vprašanjem od njega poslavljamo. 

Za konec vas Chat GPT osebno vabi na marketinško konferenco Digitalni laboratorij. Ne verjamete? Prepričajte se sami!

“Ali ste že kdaj razmišljali, da bi vaše poslovanje raslo kot gobe po dežju? Pridružite se nam na naši marketinški konferenci Digitalni laboratorij, ki bo potekala 14. marca v Ljubljani. 

Naša konferenca ponuja edinstveno priložnost, da se seznanite z najnovejšimi marketinškimi strategijami, sistemi in internimi skrivnostmi, ki bodo vaše poslovanje ponesli na novo raven. 

Prijavite se zdaj in se prepričajte, da ne zamudite te edinstvene priložnosti! #DigitalniLaboratorij #Konferenca #MarketingStratege”

Kaj menite? Vas je prepričal? Pri IT Meloni ostajamo glede njegove robotske komunikacije še rahlo previdni, strinjamo pa se, da bo obisk 9. marketinške konference Digitalni laboratorij, podal številne odgovore o prihodnosti marketinga, kar bo pomagalo vaše poslovanje ponesti na novo raven.

Preizkusite naše znanje in veščine ter povečajte prodajo!