Google oglaševanje za RAAC Avtomobili d.o.o.

Google oglaševanje
za RAAC Avtomobili d.o.o.

O podjetju RAAC Avtomobili

RAAC Avtomobili d.o.o. je specializirano podjetje za prodajo rabljenih vozil, ki svoje stranke navdušuje z vrhunsko storitvijo in skrbno izbrano ponudbo kakovostnih vozil. Njihova prednost je zanesljivost, strokovnost in prilagodljivost strankam, kar jim omogoča, da izstopajo na konkurenčnem trgu avtomobilizma.

O podjetju RAAC Avtomobili

RAAC Avtomobili d.o.o. je specializirano podjetje za prodajo rabljenih vozil, ki svoje stranke navdušuje z vrhunsko storitvijo in skrbno izbrano ponudbo kakovostnih vozil. Njihova prednost je zanesljivost, strokovnost in prilagodljivost strankam, kar jim omogoča, da izstopajo na konkurenčnem trgu avtomobilizma.

Naš izziv in cilji

Podjetje RAAC Avtomobili si je želelo povečati spletno prepoznavnost in število obiskovalcev na svoji spletni strani, hkrati pa pritegniti več potencialnih strank. Naš cilj je bil:

  • 1
    povečati obisk spletne strani za najmanj 100 %,
  • 2
    usmeriti kvalificirane obiskovalce na spletno stran, ki iščejo rabljena vozila,
  • 3
    zagotoviti merljive rezultate in preseči zastavljene cilje.

Naš izziv in cilji

Podjetje RAAC Avtomobili si je želelo povečati spletno prepoznavnost in število obiskovalcev na svoji spletni strani, hkrati pa pritegniti več potencialnih strank. Naš cilj je bil:

  • 1
    povečati obisk spletne strani za najmanj 100 %,
  • 2
    usmeriti kvalificirane obiskovalce na spletno stran, ki iščejo rabljena vozila,
  • 3
    zagotoviti merljive rezultate in preseči zastavljene cilje.

NAŠ PRISTOP

Kako smo povečali obisk spletne strani za več kot 120%?

Naša sodelovanje z RAAC Avtomobili se je začelo z izdelavo njihove nove spletne strani, ki je imela povdarek na optimizaciji za mobilne naprave in razdelano uporabniško izkušnjo. Več o izdelavi spletne strani preberite tukaj.

Ko je bila spletna stran pripravljena, smo se lotili strategije Google oglaševanja.

1. Marketing in onboarding

Za začetek smo izvedli poglobljen workshop z naročnikom, kjer smo raziskali:

1. njihove cilje in vizijo,

2. značilnosti njihovega poslovanja,

3. ključne konkurenčne prednosti,

4. ciljno občinstvo in vedenjske vzorce njihovih strank.

1. Marketing in onboarding

Za začetek smo izvedli poglobljen workshop z naročnikom, kjer smo raziskali:

1. njihove cilje in vizijo,

2. značilnosti njihovega poslovanja,

3. ključne konkurenčne prednosti,

4. ciljno občinstvo in vedenjske vzorce njihovih strank.

2. Strateški del

Na podlagi uvodnega raziskovanja smo pripravili celovito strategijo za nastop na Googlu. Ta je vključevala:

1. Raziskavo ključnih besed: Identificirali smo izraze, ki jih potencialne stranke najpogosteje uporabljajo pri iskanju rabljenih vozil.

2. Analizo konkurence: Razumeli smo, kako nastopa konkurenca, in izkoristili priložnosti za izboljšave.

3. Pripravo načrta oglaševanja: Opredelili smo strukturo kampanj, ciljanje občinstva in KPI-je.

2. Strateški del

Na podlagi uvodnega raziskovanja smo pripravili celovito strategijo za nastop na Googlu. Ta je vključevala:

1. Raziskavo ključnih besed: Identificirali smo izraze, ki jih potencialne stranke najpogosteje uporabljajo pri iskanju rabljenih vozil.

2. Analizo konkurence: Razumeli smo, kako nastopa konkurenca, in izkoristili priložnosti za izboljšave.

3. Pripravo načrta oglaševanja: Opredelili smo strukturo kampanj, ciljanje občinstva in KPI-je.

3. Kreativni del

Naš kreativni oddelek je zasnoval privlačne oglase, ki vključujejo:

1. jasna in privlačna besedila, ki poudarjajo prednosti RAAC Avtomobili,

2. vizualne elemente, ki pritegnejo pozornost iskalcev,

3. optimizirane pristajalne strani, prilagojene potrebam ciljnega občinstva.

3. Kreativni del

Naš kreativni oddelek je zasnoval privlačne oglase, ki vključujejo:

1. jasna in privlačna besedila, ki poudarjajo prednosti RAAC Avtomobili,

2. vizualne elemente, ki pritegnejo pozornost iskalcev,

3. optimizirane pristajalne strani, prilagojene potrebam ciljnega občinstva.

4. Performance ekipa

Po potrditvi kreativnih rešitev je izvedbo kampanj prevzela naša performance ekipa, ki je odgovorna za:

1. nastavitev in optimizacijo Google Ads kampanj,

2. stalno spremljanje rezultatov, prilagoditve in izboljšave,

3. zagotavljanje doseganja zastavljenih ciljev.

4. Performance ekipa

Po potrditvi kreativnih rešitev je izvedbo kampanj prevzela naša performance ekipa, ki je odgovorna za:

1. nastavitev in optimizacijo Google Ads kampanj,

2. stalno spremljanje rezultatov, prilagoditve in izboljšave,

3. zagotavljanje doseganja zastavljenih ciljev.

Rezultati

Z učinkovito strategijo in natančno izvedbo smo dosegli izjemne rezultate:

  • Obisk spletne strani smo povečali za več kot 2x.
  • Presegli smo zastavljene cilje glede dosega in števila povpraševanj.
  • Strankam smo zagotovili izboljšano spletno izkušnjo, kar je pripomoglo k boljšim konverzijam.

Rezultati

Z učinkovito strategijo in natančno izvedbo smo dosegli izjemne rezultate:

  • Obisk spletne strani smo povečali za več kot 2x.
  • Presegli smo zastavljene cilje glede dosega in števila povpraševanj.
  • Strankam smo zagotovili izboljšano spletno izkušnjo, kar je pripomoglo k boljšim konverzijam.

MNENJE STRANKE

Kaj o sodelovanju pravi naročnik?

Branko Vitasovic, so-ustanovitelj in direktor RAAC avtomobili d.o.o.

Projekt za RAAC Avtomobili je še en primer, kako lahko z dobro načrtovanim in izvedenim Google oglaševanjem presežemo pričakovanja. S pravilno kombinacijo strategije, kreativnosti in optimizacije smo dosegli merljive rezultate, ki so pripomogli k uspehu naročnika.

Razmišljate o Google oglaševanju za vaše podjetje?

Kontaktirajte nas za strokovni posvet in skupaj bomo zasnovali kampanjo,
ki bo prinesla rezultate.

Projekt za RAAC Avtomobili je še en primer, kako lahko z dobro načrtovanim in izvedenim Google oglaševanjem presežemo pričakovanja. S pravilno kombinacijo strategije, kreativnosti in optimizacije smo dosegli merljive rezultate, ki so pripomogli k uspehu naročnika.

Razmišljate o Google oglaševanju za vaše podjetje?

Kontaktirajte nas za strokovni posvet in skupaj bomo zasnovali kampanjo, ki bo prinesla rezultate.

Razmišljate o Google oglaševanju za svoje podjetje?

Kontaktirajte nas za strokovni posvet in skupaj bomo zasnovali kampanjo, ki bo prinesla rezultate.

Razmišljate o Google oglaševanju za svoje podjetje?

Kontaktirajte nas za strokovni posvet in skupaj bomo zasnovali kampanjo, ki bo prinesla rezultate.