1. SEO
Search engine optimization je optimizacija spletnih strani za iskalnike. Optimizacija spletnih strani je eden ključnih elementov uspešne strategije digitalnega marketinga. Omogoča nam, da spletno stran in vsebino spletne strani prilagodimo različnim brskalnikom (Google, Najdi.si, Bing …) in s tem poskrbimo, da je razvrščena čim višje.
Zakaj je to pomembno?
Če se vaša spletna stran ob iskanju določene ključne besede prikaže med prvimi zadetki , bo iskalec na njo kliknil in jo obiskal. S pomočjo SEO torej dosežemo večjo obiskanost naše spletne strani ali trgovine.
2. Hitrost spletne strani
Za uporabnika je hitrost nalaganja spletne strani ključnega pomena. Če se spletna stran nalaga prepočasi, se uporabniki hitro premaknejo drugam. Poleg tega, da uporabniki odhajajo s spletne strani, jo tudi Google slabše rangira med iskalnimi zadetki. Kar pomeni, da vas bodo uporabniki težje našli.
Kaj vpliva na hitrost spletne strani?
Kako hitro se nalaga spletna stran, je odvisno od več dejavnikov:
- strežnika in gostovanja,
- platforme, na kateri je postavljena spletna stran,
- velikosti slik,
- prikazovanja videov,
- internetne povezave uporabnika in
- naprav uporabnikov.
Kje lahko preverite hitrost vaše spletne strani?
Hitrost spletne strani lahko preverite na povezavi tukaj.
3. Google Analytics
Je brezplačno orodje, ki nam omogoča spremljanje obiskanosti spletne strani in trgovine.
S pomočjo Google Analytics spremljamo:
- število vseh obiskovalcev spletne strani,
- število unikatnih obiskovalcev,
- stopnjo konverzije na spletni strani in v trgovini,
- povprečen čas obiska določene strani in
- od kod prihajajo obiskovalci.