Uspešno izpeljan

Mautic dogodek v Ljubljani:
Kako z e-mail marketingom do večje učinkovitosti in rezultatov

Uspešno izpeljan

Mautic dogodek v Ljubljani:
Kako z e-mail marketingom do večje učinkovitosti in rezultatov

V sredo, 2. aprila 2025, smo v prijetnem ambientu Fantastičnih prostorov v Ljubljani uspešno izpeljali Mautic dogodek, ki ga je organizirala ekipa IT Melona. Namen dogodka je bil ponuditi vpogled v sodobne pristope e-mail marketinga in marketinške avtomatizacije, izmenjati izkušnje iz prakse ter spodbuditi povezovanje med strokovnjaki in uporabniki tega področja.

Udeležence dogodka je povezovala skupna ambicija po bolj učinkoviti, personalizirani in strateško usmerjeni komunikaciji s strankami. V prijetnem, a profesionalnem vzdušju so prisluhnili trem predavateljem ter sodelovali na okrogli mizi, kjer so spoznali konkretne primere uporabe orodja Mautic v vsakodnevnem poslovanju.

V sredo, 2. aprila 2025, smo v prijetnem ambientu Fantastičnih prostorov v Ljubljani uspešno izpeljali Mautic dogodek, ki ga je organizirala ekipa IT Melona. Namen dogodka je bil ponuditi vpogled v sodobne pristope e-mail marketinga in marketinške avtomatizacije, izmenjati izkušnje iz prakse ter spodbuditi povezovanje med strokovnjaki in uporabniki tega področja.

Udeležence dogodka je povezovala skupna ambicija po bolj učinkoviti, personalizirani in strateško usmerjeni komunikaciji s strankami. V prijetnem, a profesionalnem vzdušju so prisluhnili trem predavateljem ter sodelovali na okrogli mizi, kjer so spoznali konkretne primere uporabe orodja Mautic v vsakodnevnem poslovanju.

🎤 Predavanja, ki so ponudila tako strategijo kot prakso

🎤 Predavanja, ki so ponudila tako strategijo kot prakso

📧 ROK MAKOVEC

“Od zasnove do konverzije: Kako oblikovati učinkovite in privlačne e-mail kampanje”

Rok je predstavil proces načrtovanja kampanj – od začetne ideje do končne konverzije. Poudarek je bil na pomembnosti jasne strukture, privlačne vizualne podobe, relevantne vsebine in strateško umeščenih pozivov k dejanju (CTA). Udeleženci so pridobili konkreten vpogled v to, kako lahko dobro zasnovana kampanja močno poveča učinkovitost celotnega marketinškega lijaka.

📧 ROK MAKOVEC

“Od zasnove do konverzije: Kako oblikovati učinkovite in privlačne e-mail kampanje”

Rok je predstavil proces načrtovanja kampanj – od začetne ideje do končne konverzije. Poudarek je bil na pomembnosti jasne strukture, privlačne vizualne podobe, relevantne vsebine in strateško umeščenih pozivov k dejanju (CTA). Udeleženci so pridobili konkreten vpogled v to, kako lahko dobro zasnovana kampanja močno poveča učinkovitost celotnega marketinškega lijaka.

📨 ROMAN ČRETNIK

“Tipi e-mailov, ki prodajajo: Od transakcijskih do avtomatiziranih kampanj”

Roman je predavanje usmeril v različne tipe e-mail sporočil in njihovo vlogo v uporabniški poti – od transakcijskih (npr. potrditve naročil) do vedenjsko sproženih in avtomatiziranih serij e-mailov. Pojasnil je, kako jih strukturirati, kdaj jih uporabiti ter kako znotraj Mautica vzpostaviti napredne avtomatizacije, ki dejansko pripeljejo do prodaje.

📨 ROMAN ČRETNIK

“Tipi e-mailov, ki prodajajo: Od transakcijskih do avtomatiziranih kampanj”

Roman je predavanje usmeril v različne tipe e-mail sporočil in njihovo vlogo v uporabniški poti – od transakcijskih (npr. potrditve naročil) do vedenjsko sproženih in avtomatiziranih serij e-mailov. Pojasnil je, kako jih strukturirati, kdaj jih uporabiti ter kako znotraj Mautica vzpostaviti napredne avtomatizacije, ki dejansko pripeljejo do prodaje.

💬 GABER MAROLT

“E-mail marketing kot stroškovno najučinkovitejši prodajni kanal”

Gaber je izpostavil pomen e-mail marketinga kot enega najbolj donosnih in neposrednih prodajnih kanalov. Njegovo predavanje je temeljilo na psihologiji komunikacije – kako nagovoriti čustva prejemnikov, kako graditi zaupanje ter kako napisati sporočilo, ki se ne izgubi v poplavi inboxa. Poudaril je tudi pomen rednosti in doslednosti v komunikaciji.

💬 GABER MAROLT

“E-mail marketing kot stroškovno najučinkovitejši prodajni kanal”

Gaber je izpostavil pomen e-mail marketinga kot enega najbolj donosnih in neposrednih prodajnih kanalov. Njegovo predavanje je temeljilo na psihologiji komunikacije – kako nagovoriti čustva prejemnikov, kako graditi zaupanje ter kako napisati sporočilo, ki se ne izgubi v poplavi inboxa. Poudaril je tudi pomen rednosti in doslednosti v komunikaciji.

Slišali smo, kako se različna podjetja lotevajo avtomatizacije, kako merijo uspešnost kampanj, katere funkcionalnosti Mautica so jim najbolj koristile ter kako pomembna je podpora vodstva in ekip pri uvajanju tovrstnih sistemov.

📨 OKROGLA MIZA

“Kako uspešna podjetja uporabljajo e-mail marketing”

Udeleženci so lahko prisluhnili tudi okrogli mizi, ki je nosila naslov Kako uspešna podjetja uporabljajo e-mail marketing? V ospredju je bila uporaba orodja Mautic v praksi, z vsemi izzivi, priložnostmi in konkretnimi izkušnjami, ki jih prinese vsakodnevno delo s tem orodjem.

Svoja razmišljanja in dobre prakse sta z udeleženci delili:

  • 🎙️Lucija Črešnik, vodja marketinga portala Gradnje in obnova,

  • 🎙️Nataša Šafhalter Đukić, tržnica izobraževalnih vsebin podjetja Logos izobraževalni center.

Slišali smo, kako se različna podjetja lotevajo avtomatizacije, kako merijo uspešnost kampanj, katere funkcionalnosti Mautica so jim najbolj koristile ter kako pomembna je podpora vodstva in ekip pri uvajanju tovrstnih sistemov.

📨 OKROGLA MIZA

“Kako uspešna podjetja uporabljajo e-mail marketing”

Udeleženci so lahko prisluhnili tudi okrogli mizi, ki je nosila naslov Kako uspešna podjetja uporabljajo e-mail marketing? V ospredju je bila uporaba orodja Mautic v praksi, z vsemi izzivi, priložnostmi in konkretnimi izkušnjami, ki jih prinese vsakodnevno delo s tem orodjem.

Svoja razmišljanja in dobre prakse sta z udeleženci delili:

  • 🎙️Lucija Črešnik, vodja marketinga portala Gradnje in obnova,

  • 🎙️Nataša Šafhalter Đukić, tržnica izobraževalnih vsebin podjetja Logos izobraževalni center.

🌟 Kaj smo odnesli?

Dogodek je znova potrdil, da je e-mail marketing še vedno eden ključnih stebrov digitalne komunikacije – ko je zasnovan premišljeno, z ustreznimi orodji in pravo vsebino, prinaša konkretne rezultate.

Vzdušje je bilo izjemno pozitivno, sproščeno, a hkrati osredotočeno na znanje. Veseli nas, da smo lahko ustvarili prostor, kjer se povezujejo strokovnjaki, podjetniki, marketingaši in vsi, ki si želijo izboljšati svoje digitalne pristope.

🌟 Kaj smo odnesli?

Dogodek je znova potrdil, da je e-mail marketing še vedno eden ključnih stebrov digitalne komunikacije – ko je zasnovan premišljeno, z ustreznimi orodji in pravo vsebino, prinaša konkretne rezultate.

Vzdušje je bilo izjemno pozitivno, sproščeno, a hkrati osredotočeno na znanje. Veseli nas, da smo lahko ustvarili prostor, kjer se povezujejo strokovnjaki, podjetniki, marketingaši in vsi, ki si želijo izboljšati svoje digitalne pristope.

Utrinki z dogodka

Utrinki z dogodka