Objavljeno: 6. decembra, 2022Kategorije: Blog3,8 min branja

Prijavite se na

Melonine novičke

iz sveta marketinga

Objavljeno: 6. decembra, 2022Kategorije: Blog3,8 min branja

Prijavite se na

Melonine novičke

iz sveta marketinga

Ste našli odlične izdelke za prodajo prek spleta in imate vrhunsko zasnovo za spletno trgovino, toda ne veste, kako začeti? Pripravili smo 10 ključnih točk za uspešnejšo prodajo v spletni trgovini. Ne glede na to, ali ste šele na začetku ali že imate spletno trgovino, bo ureditev vsakega izmed spodnjih področij »pika na i« za izboljšanje prodaje.  

  1. IZBIRA PRAVEGA CMS

CMS je kratica za orodje, s katerim je mogoče ustvariti in urejati spletno trgovino. Ponudba sistemov CMS je široka, saj obsega brezplačna orodja in zmogljivejše rešitve. Katera je prava za vas, je odvisno od vaših potreb, pri čimer je treba upoštevati številne kriterije, kot so npr. prilagodljivost, optimizacija za iskalnike, varnost in varovanje podatkov, nadaljnji razvoj in podobno.

 

V podjetju IT Melona dajemo prednost razvoju spletnih strani in trgovin v sistemih:

2. HITROST SPLETNE STRANI

Hitrost spletnega mesta vpliva na prvi obiskovalčev vtis o spletni strani in podjetju. Obiskovalci pričakujejo, da se bo stran naložila v času 3–5 sekund, če se to ne zgodi, pa se ne vračajo na isto spletno mesto. Poleg tega tudi Google kaznuje spletna mesta z nizko hitrostjo nalaganja, in sicer tako, da jih ne uvršča med prve zadetke na iskalni strani.

Kako lahko preprečimo počasnost nalaganja strani? Pomembna je že prva faza, tj. izbira sistema CMS, ki vam bo, v primeru da izberete ustreznega, v naslednjih fazah olajšal delo.

3. MOBILNIKU PRIJAZNA SPLETNA TRGOVINA

Zadnja leta več kot polovica vseh ljudi do spletnih strani dostopa z mobilniki, zato je zelo pomembno, da je spletna stran prilagojena uporabi prek mobilnikov. Kaj pa to pomeni? Priporočljivo je, da imajo strani manj elementov, kar omogoča lažje drsanje prstov po mobilniku.

4. GRADNJA ZAUPANJA IN MNENJA KUPCEV

Živimo v dobi, ko ljudje nasvete in informacije najprej iščejo na spletu, zato so njihova mnenja zelo pomembna, in sicer ne glede na to, ali jih je mogoče prebrati na spletni strani določenega izdelka, Googlu ali Facebooku. V vsakem primeru gre za mnenje, na poglagi katerega si obiskovalec, ki je potencialni kupec, ustvari mnenje o izdelku ali podjetju. Več o tem smo napisali v enem izmed preteklih blogov .

5. “UPSELL”

Upsell je prodajna tehnika, ki kupca prepriča, da poveča vrednost svojega nakupa. To posledično vpliva na povečanje prodaje v spletni trgovini. Taktike te tehnike, ki omogoča izboljšanje prodaje, je mogoče uporabiti v treh fazah, in sicer:

  • pred nakupom (npr. priporočila na dnu kategorije/izdelka ali ob strani),
  • med nakupovanjem (pojavna okna, v košarici, na strani za zaključevanje nakupa ali pa e-pošta za zavrženo košarico) in
  • po nakupu (personalizirana e-sporočila, ki kupca spodbujajo k vrnitvi).

6. AVTOMATIZACIJA

Z avtomatizacijo lahko povečamo tako zadovoljstvo zaposlenih kot zadovoljstvo strank, saj z njo prihranimo ogromno časa.  

V podjetju IT Melona uporabljamo različne avtomatizirane rešitve, kot so: 

  • avtomatski odzivi po mailu, 
  • pošiljanje SMS-sporočil, 
  • oglaševalske kampanje in 
  • gradnja seznamov v preglednicah (npr. avtomatski prenos nakupov v urejevalniku Google Sheets). 

7. PODPORA KUPCEM

Po nekaterih raziskavah naj bi 45 % kupcev potrebovalo pomoč pri spletnem nakupovanju, in sicer zlasti takrat, ko je vrednost morebitnega nakupa višja. Zaradi tega je zelo pomembno imeti dostopno podporo, in sicer tako prek e-sporočil kot po telefonu.

8. DELUJOČ ISKALNIK IN FILTRI

Kupcem je pomembno, da na spletni strani najdejo ustrezno rešitev zase s čim manj kliki, zato je v spletni trgovini nujno imeti delujoč iskalnik. Slednji skrajša čas, ki ga posamezniki porabijo za nakupno odločitev. To je mogoče olajšati tudi z uporabo filtrov, saj potencialni kupec z njihovo uporabo lažje najde želene izdelke ali storitve.

9. MOŽNOSTI DOSTAVE

V današnjem svetu želijo kupci čim prejšnjo dostavo naročenega izdelka, zato so jim zelo pomembne možnosti dostave. Ali jim omogočate različne dostavne službe? Imajo možnost prevzema izdelka, četudi jih ob prihodu dostavljavca ni doma?

10. MOŽNOSTI PLAČILA

Zelo pomembno je, da so plačilne metode varne in prilagojene pričakovanju strank. Nekoč je bila najpogostejša plačilna metoda povezana s plačevanjem po prevzemu, danes pa se stanje spreminja, saj prevladuje plačilo s kreditnimi karticami.

Izpostavljene značilnosti niso edine, ki pomembno vplivajo na izboljšanje vaše spletne prodaje, gotovo pa jo bodo izboljšale, če jih boste upoštevali.

 

Potrebujete pomoč pri oblikovanju spletne trgovine? Kontaktirajte nas.

Preizkusite naše znanje in veščine ter povečajte prodajo!